Ach gos, het kwartje idd, dat vond ik altijd zo'n schatjequote:Op zondag 18 januari 2009 04:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik mis de gulden ook nog steeds. Niet alleen de fraaie briefjes, maar ook het systeem om te rekenen met kwarten van een hele eenheid: 25 cent, 2,50 gulden, 25 gulden.... - Bij die kut-euro's gaat alles in 20 cent, 2 euro, 20 euro, etc.
Ik reken nog steeds wel eens dingen om in guldens.
Die zijn echt enorm lelijk inderdaad.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou, die twee ondingen rechtsboven in elk geval niet.
ja, is het ook maar de gulden is veel vetter betreft ontwerp enzo vind ikquote:Op zondag 18 januari 2009 12:42 schreef jimmyrodgers het volgende:
euro is veel handiger zeker in het buitenland.
Waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens alle briefjes als handdoek.
Bij de Edah met zo'n spaarsysteem.quote:
zoeen heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 14:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat nieuwe tientje zag er, eerlijk gezegd, niet uit natuurlijkmaar goed, verder
Overigens,
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Salvad0R het volgende:
Wacht maar tot je merkt hoe hard je werkelijk genaaid bent door de Euro.
Die van fl250,- ik ik weleens in de handen gehad.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoeen heb ik nog nooit gezien
net als 500¤ briefjes
quote:
Ik ook. Evenals zilveren tientjes, halve guldens en meer van dat spul uit vervlogen tijden.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb thuis deze nog liggen.
[ afbeelding ]
Kan ik van de Eurobiljetten en -munten helaas niet zeggen. Het is gewoon opgedirkt monopolygeld, fantasieloos en niks Nederlands aan, afgezien van die platte Bea's op de kop-zijde van de munten. Gelukkig hebben sommige andere landen in elk geval nog aardige pogingen gedaan om munten af te leveren die er wel goed uitzien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |