Is dit de nieuwe OP?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef RealZeus het volgende:
Dat was zeker twee weken geleden dat ik het topic dicht mieterde.
Is niet altijd leukquote:
Nee Tijn, dat mag maar tot je 20e, daarna word je geacht een volleerde bedpartner te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je iemand toch ook leren.
Ik ben wel eens de ene scharrel tegen gekomen, terwijl ik met de andere aan het daten was.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Ik was vanavond samen met twee ex-scharrels die elkaar ook weer kenden. Dat was best wel raar.
en je ligt nu niet tussen ze in?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Ik was vanavond samen met twee ex-scharrels die elkaar ook weer kenden. Dat was best wel raar.
Jep , mischien ben je zelfs wel een natuurtalentquote:Dat kan je iemand toch ook leren.
trio!!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Mooi, dan staat alleen die vraag nog open waarom ik soms maar lief ben volgens jou...quote:
Vond hem redelijk, een 6+ zeg maar.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey internetheld, goed bezig met je makkelijke, kansloze grappen.
ligt eraan, waar.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Q. het volgende:
[..]
De ene is net geopereerd, ging wat lastig.
Awwww... dan wil ik bij deze aangeven dat ik dat dan het woordje "soms" weg had mogen laten. Heb geen moment gehad waarbij ik je niet aardig vond.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:12 schreef AirwiN het volgende:
Mooi, dan staat alleen die vraag nog open waarom ik soms maar lief ben volgens jou...
Nee dank jequote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je iemand toch ook leren.
Wat niet rekt, scheurt welquote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ligt eraan, waar.
hoef je geen last van te hebben
Dat weet ik. Ik ben bezig om mijzelf te veranderen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nofi maar je komt nogal heel heel heel erg wanhopig over, misschien is het een tip.
En dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee Tijn, dat mag maar tot je 20e, daarna word je geacht een volleerde bedpartner te zijn.
Een mooie moment voor mij om te gaan afsluiten.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:14 schreef MNR het volgende:
Awwww... dan wil ik bij deze aangeven dat ik dat dan het woordje "soms" weg had mogen laten. Heb geen moment gehad waarbij ik je niet aardig vond.
En als zij er last van heeft, boeit het niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ligt eraan, waar.
hoef je geen last van te hebben
Hey Clownquote:
Dat heb ik weer.quote:
Ervaring meequote:
Het besef dat er verandering nodig is is de eerste stap!quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 00:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ben bezig om mijzelf te veranderen.
Good night Air, sleep tightquote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie moment voor mij om te gaan afsluiten.
Oeh toch ff blijven lurkenquote:
Q?quote:
Right.... jij bent ook weer op je allercharmanst vanavond.quote:
Nee, Grolschquote:
Genoeg vrouwen die het wel leuk vinden hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik weer.Ik heb ook altijd pech.
Waarom denk je dat ik een ervaren kerel wilquote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ervaring meeVrouwen denken ook anders dat ze aardig ervaren zijn, maar meestal is het drama.
Waarom niet? Is het dan geen eer voor een vrouw om een jongeman wegwijs te maken in bed?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.
Niet erg charmant
Ga je lekker op vakantie naar Thailand ben je zeer ervaren als je terugkomtquote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik weer.Ik heb ook altijd pech.
Gelukkig is het wel liefdevol iemand af te wijzen om het feit dat diegene nog nooit heeft geneukt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.
Niet erg charmant
Je moet die jongen geen sprookjes vertellen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die het wel leuk vinden hoor
[..]
Normaal wel dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Right.... jij bent ook weer op je allercharmanst vanavond.
Haai Sedan
Aah ik zie dat je het happen nog niet verleerd bentquote:Op zondag 18 januari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel liefdevol iemand af te wijzen om het feit dat diegene nog nooit heeft geneukt.
Maar goed, deze ontzettend vrouwonvriendelijke man Hoe kom ik dan aan al die vriendinnen die zich zo op hun gemak voelen en die me allemaal lief vinden? Heel apart gaat zo weer naar die ordinaire kroeg.
Ja, inderdaad ik heb alleen nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het besef dat er verandering nodig is is de eerste stap! [ afbeelding ]
Nee, ze doelde op het feit dat mijn opmerking volstrekt niet kon omdat ik zei wat ik er van vond. Als je dat doet ben je dus niet charmant, maar als je niks zegt ben je een slaafs hondje.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het dan geen eer voor een vrouw om een jongeman wegwijs te maken in bed?
Gewoon net doen of je er verstand van hebt en vooral proberen zeker over te komen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het dan geen eer voor een vrouw om een jongeman wegwijs te maken in bed?
Dan denkt hij dat vrouwen een piemel hebbenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ga je lekker op vakantie naar Thailand ben je zeer ervaren als je terugkomt
Daar geloof ik al jaren niet meer in.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet die jongen geen sprookjes vertellen.
Nee, ik had een avond met stelletjes en dat maakt mij heerlijk bitter en dan hap ik graag en hard.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah ik zie dat je het happen nog niet verleerd bent.
1 tip: Hoeren
Amen, broeder. Amen.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 00:20 schreef ArTiC het volgende:
heerlijk die sfeer van frustratie hier
doet me goed zo te beseffen dat ik ook zo was en dat allemaal achter me heb kunnen laten
Dat bedoel ik, daar wijs ik je niet op af, maar het is idd wel een afknapper, zeker as de betreffende man jaren ouder is dan ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel liefdevol iemand af te wijzen om het feit dat diegene nog nooit heeft geneukt.
Maar goed, deze ontzettend vrouwonvriendelijke man Hoe kom ik dan aan al die vriendinnen die zich zo op hun gemak voelen en die me allemaal lief vinden? Heel apart gaat zo weer naar die ordinaire kroeg.
Ja, ik zie het ook en moet soms ook een beetje hard lachen om de niet gerelativeerde opmerkingen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef ArTiC het volgende:
heerlijk die sfeer van frustratie hier
doet me goed zo te beseffen dat ik ook zo was en dat allemaal achter me heb kunnen laten
Gelukkig heb jij wel ervaringquote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat vrouwen een piemel hebben
Is het zo erg?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat vrouwen een piemel hebben
Maar dat is ook gewoon zoquote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik eigenlijk het stukje van Hans Teeuwen wilde posten.
JB gaat erop los!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar wijs ik je niet op af, maar het is idd wel een afknapper, zeker as de betreffende man jaren ouder is dan ik.
Je komt NIET vrouwvriendelijk over, die vriendinnen weten het vast beter dan ik, ik baseer mn beeld op wat ik hier zie en dat is niet goed
Nee dat is een goedequote:
Wat komt er dan niet vrouwvriendelijk over? Moet ik je aanspreken met u en elk woordje op de weegschaal leggen? Ik zeg wat ik denk en vind , ook tegen een vrouw. Ik kan het ook heel cryptisch gaan omschrijven maar daar wordt het niet duidelijker van.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar wijs ik je niet op af, maar het is idd wel een afknapper, zeker as de betreffende man jaren ouder is dan ik.
Je komt NIET vrouwvriendelijk over, die vriendinnen weten het vast beter dan ik, ik baseer mn beeld op wat ik hier zie en dat is niet goed
Ik doelde op het feit dat je er maar meteen vanuit ging dat je op je 20e een volleerd gigolo moet zijn, dat slaat nergens op en is iets wat jij net zelf verzonnen hebt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ze doelde op het feit dat mijn opmerking volstrekt niet kon omdat ik zei wat ik er van vond. Als je dat doet ben je dus niet charmant, maar als je niks zegt ben je een slaafs hondje.
Vrouwen.
quote:
Nee, maar ik weet wel dat veel meisjes in Thailand minder meisje zijn dan jij hoopt. (En nee, ik ben er nog nooit geweest)quote:
Vandaag ben ik idd in zo'n bui dat ik dat vind.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon zo
(Meestal)
Ik niet maar dat is toch wel overduidelijk dat dat gewoon waar isquote:Op zondag 18 januari 2009 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vandaag ben ik idd in zo'n bui dat ik dat vind.
dat zijn ook van die thaise manwijven, ze hebben hun vuisten gebald, echte vrouwen wapperen met vlakke handquote:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jullie dat toch wel graag zouden willen.:')quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat je er maar meteen vanuit ging dat je op je 20e een volleerd gigolo moet zijn, dat slaat nergens op en is iets wat jij net zelf verzonnen hebt.
DAT is niet charmant en evenmin een mening
Wil je voorbeelden?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat komt er dan niet vrouwvriendelijk over? Moet ik je aanspreken met u en elk woordje op de weegschaal leggen? Ik zeg wat ik denk en vind , ook tegen een vrouw. Ik kan het ook heel cryptisch gaan omschrijven maar daar wordt het niet duidelijker van.
Jij toch nog maagd?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat veel meisjes in Thailand minder meisje zijn dan jij hoopt. (En nee, ik ben er nog nooit geweest)
Dat willen ze ook en dan natuurlijk de man al het werk doen terwijl ze lam op hun rug liggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jullie dat toch wel graag zouden willen.:')
Op je 20e moet je ook niet willen beginnen aan een vrouw, maar gewoon een meisje zoeken.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jullie dat toch wel graag zouden willen.:')
Ik denk dat RZ heel bewust op zoek is naar een conflict. Ik zou het hem niet geven als ik jou was..quote:Op zondag 18 januari 2009 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wil je voorbeelden?
Want die heb ik geen en nee, je hoeft me niet anders aan te spreken omdat ik een vrouw ben, alleen het probleem is dat ik je in het algemeen wat lullig vind doen soms over vrouwen, niet persé persoonlijk tegen mij.
No wayquote:Op zondag 18 januari 2009 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
Inmiddels overgestapt van russische mailorderbrides naar taiwanese dames?
Nee hoor, totaal niet.quote:[..]
Ik niet maar dat is toch wel overduidelijk dat dat gewoon waar is
doe die blinddoek nou afquote:
Of gewoon neuken....quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat willen ze ook en dan natuurlijk de man al het werk doen terwijl ze lam op hun rug liggen.
Zón vrouwen moet je meteen buiten schoppen.
Ik zie Rz anders niet heel anders doen ofzo hoor. Maar kom ook pas net binnen...quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat RZ heel bewust op zoek is naar een conflict. Ik zou het hem niet geven als ik jou was..
Ik heb daar soms wel zin inquote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat RZ heel bewust op zoek is naar een conflict. Ik zou het hem niet geven als ik jou was..
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of gewoon neuken....
En dan je afvragen waarom je nog maagd bent.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef RealZeus het volgende:
Eigenlijk wel, maar dan ben ik natuurlijk nog vrouwonvriendelijker. Maar laten we eerlijk zijn, het zijn hypocriete krengen. Een grote bek over gelijke behandeling maar als je ze dan zegt waar het op staat ben je niet vrouwvriendelijk. Volg jij het nog? Ik niet
Heb ik soms ook wel eens zin in. Maar je altijd een catfight tegen mij beginnenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar soms wel zin in
En bovendien ben ik zelf begonnen![]()
![]()
Ik weet het antwoord al. Ik wil RZ alleen er even op wijzen dat wat hij zegt tegen mij een beetje raar is. Zeker van iemand die zelf nog maagd is.quote:
Als ik jou was zou ik in dit geval toch gaan voor praktijk ervaringquote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé sex te hebben om achter dingen te komen. Soms kun je dingen ook lezen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al. Ik wil RZ alleen er even op wijzen dat wat hij zegt tegen mij een beetje raar is. Zeker van iemand die zelf nog maagd is.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé sex te hebben om achter dingen te komen. Soms kun je dingen ook lezen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kun jij jezelf nog serieus nemen?
Iedereen zou eens voor de verandering een keer ontzettend lief tegen jou moeten zijn. Eens kijken wat er dan met je gebeurtquote:
Want? Ik lees iets en vertel dat hier, maar goed, als jij je bed wilt delen met een ladyboy, ga je gang.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Ik snap heel goed dat je je eronderuit wil lullen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet natuurlijk. Ik vind het al veel te mooi dat jij dat nu wel doet.
Neuh, ik hoef geen praktijkervaring met een mevrouw met een piemel.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in dit geval toch gaan voor praktijk ervaring
Ligt op de manier waar je het zegt en wat je zegt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Dus al zou ik het zeggen mag het wel?
Naja als je a;l 30 jaar op een houtje bijt, mag je toch wel een beetje gefrustreerd zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Iedereen zou eens voor de verandering een keer ontzettend lief tegen jou moeten zijn. Eens kijken wat er dan met je gebeurt
Wat denk je wel niet van me ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Iedereen zou eens voor de verandering een keer ontzettend lief tegen jou moeten zijn. Eens kijken wat er dan met je gebeurt
Weet je, het boeit me totaal niet wat jullie denken. Ik weet hoe mensen over mij denken die mij kennen, die mij ontmoet hebben. En ik hoor het wel vaker. Er is ook al een FOK!ster geweest die mij in het begin zoiets had van: Wat een sukkel, maar later vond ze me toch wel aardig.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat je je eronderuit wil lullen hoor
Dit:quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 00:33 schreef MNR het volgende:
[..]
O, en wie bedoelde je precies met de TT?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, ik hoef geen praktijkervaring met een mevrouw met een piemel.
ow okay...quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb ik soms ook wel eens zin in. Maar je altijd een catfight tegen mij beginnen
Die ladyboy heeft hier niks mee te maken. Het is jouw houdin en jouw opmerkingen. En dan het raar vinden dat sommige mensen hier jouw een vreemd en vervelend persoon vinden.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Want? Ik lees iets en vertel dat hier, maar goed, als jij je bed wilt delen met een ladyboy, ga je gang.
Jij denkt dat ik daar niet mee om kan gaan, hè?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Toch niet neequote:Op zondag 18 januari 2009 00:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, ik hoef geen praktijkervaring met een mevrouw met een piemel.
Wat een serieus homo gelul weer. Wanneer beginnen jullie met krabben en haartrekken...?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ladyboy heeft hier niks mee te maken. Het is jouw houdin en jouw opmerkingen. En dan het raar vinden dat sommige mensen hier jouw een vreemd en vervelend persoon vinden.
Schat, al zou je de meest nare dingen tegen me zeggen op dit moment, ik heb gewoon compassie voor je.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik daar niet mee om kan gaan, hè?
Mezelf eigenlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, en wie bedoelde je precies met de TT?
Zichzelf natuurlijk. Het is een schreeuw om aandacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, en wie bedoelde je precies met de TT?
Hihi, jij bent wel schattig zoquote:Op zondag 18 januari 2009 00:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ow okay...
sloerie
kom maar kom maar kom maar![]()
quote:
Het gaat er om dat je de juiste soort aandacht krijgt. En dat is dit niet. Zwelgen in zelfmedelijden is zo ongeveer het ergste wat je kan doen. Dus stop daar mee!quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 00:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zichzelf natuurlijk. Het is een schreeuw om aandacht.
Zegt de man met de hanenkamquote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Schat, al zou je de meest nare dingen tegen me zeggen op dit moment, ik heb gewoon compassie voor je.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is in het echt ook wel schattig
Die TT bedacht ik even snel. Vervolg op het vorige topic enzo. JB had gezegd dat ze mij vrouwonvriendelijk vindt en daarom dus die TT.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:42 schreef BlaZ het volgende:
Maar RealZeus wil er ook niks aan veranderen dan ?
Als je begrijpt waarom je single bent waarom doe je er niks aan?
Daar ben ik ook meegestopt. Maar dit was ook tegen RZ.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je de juiste soort aandacht krijgt. En dat is dit niet. Zwelgen in zelfmedelijden is zo ongeveer het ergste wat je kan doen. Dus stop daar mee!
Wat heeft mijn hanenkam er nu weer mee te maken?quote:
Je weet toch wie het zegtquote:Op zondag 18 januari 2009 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die TT bedacht ik even snel. Vervolg op het vorige topic enzo. JB had gezegd dat ze mij vrouwonvriendelijk vindt en daarom dus die TT.
Want als ik vrouwonvriendelijk ben is het logisch dat ik single ben.
Ben je zo vrouwonvriendelijk dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Want als ik vrouwonvriendelijk ben is het logisch dat ik single ben.
Met aandacht vragen natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft mijn hanenkam er nu weer mee te maken?
What's your problem? o.Oquote:Op zondag 18 januari 2009 00:46 schreef RealZeus het volgende:
Nou kijkbuiskindertjes, deze hork gaat naar de kroeg (en nu echt)
Vrouwen verrot schelden.![]()
Je denkt toch ook niet dat ik er serieus wakker van lig. Als alle vrouwen die ik ken het zouden vinden zou ik me pas zorgen maken.quote:
Kankerhoerenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:46 schreef RealZeus het volgende:
Nou kijkbuiskindertjes, deze hork gaat naar de kroeg (en nu echt)
Vrouwen verrot schelden.![]()
Goed voor jou.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef mij aandacht.
* kras
![]()
Geweldig dit. Ik wil eigenlijk naar de kroeg maar ik heb hier nog teveel lol in.
Bullshitquote:Op zondag 18 januari 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee Tijn, dat mag maar tot je 20e, daarna word je geacht een volleerde bedpartner te zijn.
RZ heeft een beetje moeite met zichzelf. Komt vanzelf goed. Laat hem maar.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:48 schreef MNR het volgende:
[..]
RZ heeft een beetje moeite met zichzelf. Komt vanzelf goed. Laat hem maar.
Ik zie de link even niet. Want die hanenkam nam ik toendertijd omdat ik dat leuk vond.quote:
jij bent een vrouw, die hoeven alleen op hun rug te liggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:48 schreef P.F het volgende:
[..]
BullshitToen begon ik het pas te leren en dat maakt mij echt geen minder persoon
Eigenlijk ben je heel gemeen MNR, Foei!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Leuk om aandacht te krijgen inderdaad. Niets mis mee natuurlijk...quote:Op zondag 18 januari 2009 00:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie de link even niet. Want die hanenkam nam ik toendertijd omdat ik dat leuk vond.
Joey toch, wat ben je toch ook een feeks af en toequote:Op zondag 18 januari 2009 00:49 schreef JoeyT het volgende:
jij bent een vrouw, die hoeven alleen op hun rug te liggen.
Hehe, in 't begin ging het echt ontzettend klungelig maar dat heeft iedereen, tochquote:Op zondag 18 januari 2009 00:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jij bent een vrouw, die hoeven alleen op hun rug te liggen.
Nee hoor, kwestie van perceptiequote:Op zondag 18 januari 2009 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk ben je heel gemeen MNR, Foei!![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, in 't begin ging het echt ontzettend klungelig maar dat heeft iedereen, toch
Ach als vrouw zijnde schuif je het gewoon af op de manquote:Op zondag 18 januari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, in 't begin ging het echt ontzettend klungelig maar dat heeft iedereen, toch
Hmm, eerder gewoon 'straight to the point', like me.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk ben je heel gemeen MNR, Foei!
Jammer dat wij er weer massaal intrappen. Dan klacht hij over bepaalde users van dit forum.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Wacht ,maar todat ik op je lig...quote:Op zondag 18 januari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
Maar op m'n rug liggen is niet echt.. Boeiend
Oke dan is het goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leuk om aandacht te krijgen inderdaad. Niets mis mee natuurlijk...
Ja altijd makkelijk dingen verdraaien naar je eigen perceptie!quote:
Nou jij trapt erin he...quote:Op zondag 18 januari 2009 00:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat wij er weer massaal intrappen. Dan klacht hij over bepaalde users van dit forum.
Mwah...... Vriendje: Okee dan doe je nu je arm hier.. en je been hier.. en dan zo enzoquote:Op zondag 18 januari 2009 00:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach als vrouw zijnde schuif je het gewoon af op de man
okquote:
Inderdaad, RZ wil vandaag gewoon rellen en dat is hem ook aardig gelukt.quote:
gaat dit over Twister?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Mwah...... Vriendje: Okee dan doe je nu je arm hier.. en je been hier.. en dan zo enzo
En ik:??
Wacht ik doe het voor:
En ik.. Dude.. Dat kan toch helemaal niet zo
En hij.. Wel![]()
Hij zei laatst dat het iets met heel veel engelen geduld was en dat hij af en toe dacht van "pffff" NU moet je het toch al wel snappenmaar dat 't nu eigenlijk wel super geweldig etc ging
De topic titel is wel passend, vind ik. Geen wonder dat sommige singles single zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
Maar je bent dan ook wel weer een vrouw.
Ach laat maar RZ is volgens mij best wel aardig maar nu even niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou jij trapt erin he...
De rest heeft gewoon ff lol.
Watquote:Op zondag 18 januari 2009 00:54 schreef P.F het volgende:
En dan heb ik het niet over gewoon op elkaar liggen he, dat snap je
Ik ben op en top vrouw, dat heb je goedquote:Op zondag 18 januari 2009 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
Ja altijd makkelijk dingen verdraaien naar je eigen perceptie!
Maar je bent dan ook wel weer een vrouw.
Hehehe, ja dat doet iedereen toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat![]()
Jij doet andere dingen met je vriendje, HE BAH!
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben op en top vrouw, dat heb je goed
Heb je afgelopen vrijdag X-factor gezien? Dat met die 3 Indianen? Daar doe jij me aan denkenquote:
Gewoon zeggen dat je vrij weinig voelt als hij in je zit. Wordt ie wel stiller van.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Mwah...... Vriendje: Okee dan doe je nu je arm hier.. en je been hier.. en dan zo enzo
En ik:??
Wacht ik doe het voor:
En ik.. Dude.. Dat kan toch helemaal niet zo
En hij.. Wel![]()
Hij zei laatst dat het iets met heel veel engelen geduld was en dat hij af en toe dacht van "pffff" NU moet je het toch al wel snappenmaar dat 't nu eigenlijk wel super geweldig etc ging
ach...het klinkt wel heelquote:Op zondag 18 januari 2009 00:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ehehehe, ja dat dacht ik toen ook!1!!!!!111!!
Nee ik kijk eigenlijk nooit tv, wat dan??quote:Op zondag 18 januari 2009 00:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je afgelopen vrijdag X-factor gezien? Dat met die 3 Indianen? Daar doe jij me aan denken
Ass to mouth schijnt het nieuwe doggystyle te worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat doet iedereen toch?
Nou ja, dat zei hij
Gadverquote:Op zondag 18 januari 2009 00:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ass to mouth schijnt het nieuwe doggystyle te worden.
Lekker als je aan de schijterij bentquote:Op zondag 18 januari 2009 00:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb jij ooit een meet met dawg gehad?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik kijk eigenlijk nooit tv, wat dan??
Nee? Vertel... *popcorn*quote:Op zondag 18 januari 2009 00:57 schreef MNR het volgende:
Heb je afgelopen vrijdag X-factor gezien? Dat met die 3 Indianen? Daar doe jij me aan denken
Waar het hart van vol is...quote:Op zondag 18 januari 2009 00:58 schreef JoeyT het volgende:
stop zelf maar eensquote:Op zondag 18 januari 2009 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, stop eens met posten allemaal.
Ja op zich is de anus best een mooi conceptquote:Op zondag 18 januari 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker als je aan de schijterij bent
Nee, die bloemen.. ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:01 schreef P.F het volgende:
Ja op zich is de anus best een mooi concept
en meisjes poepen niet
Waren 3 meiden die een act deden. En ze waren een ramp. De vraag was: was het een act of waren ze echt zo?quote:
ik vind baffen toch altijd wel erg geilquote:Op zondag 18 januari 2009 01:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja op zich is de anus best een mooi concept
en meisjes poepen niet
maar toch
Subtiel.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Waren 3 meiden die een act deden. En ze waren een ramp. De vraag was: was het een act of waren ze echt zo?
Hmm, i see.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef MNR het volgende:
Waren 3 meiden die een act deden. En ze waren een ramp. De vraag was: was het een act of waren ze echt zo?
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ik vind baffen toch altijd wel erg geil
En wss duurt het nog even voordat we erachter komenquote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen die daar van houden. Kijk maar naar 2 girls in 1 cup bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker als je aan de schijterij bent
Niet?quote:
Omdat ik me even afvroeg of jij echt een user wasquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ik vind baffen toch altijd wel erg geil
Dat noem ik nouquote:Op zondag 18 januari 2009 01:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
ik vind beffen al enorm kut. Gelukkig houdt mijn vriendin er ook niet van
Hehe, ik vond de opmerking van Martijn briljantquote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef Cuegirllie het volgende:
En wss duurt het nog even voordat we erachter komenWas Jensen nog maar op tv
![]()
Ja hoor dat mag, misschien komt het door dit topic, dat je nog al een eenzijdig beeld ziet..quote:Op zondag 18 januari 2009 01:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ik me even afvroeg of jij echt een user was
Daar mag ik aan twijfelen, toch?
ja dat vind ik eigenlijk ook, vreemd maar ja ik vind het verder wel goedquote:
Ik denk dat ze er niet van houdt omdat je het kut doetquote:Op zondag 18 januari 2009 01:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
ik vind beffen al enorm kut. Gelukkig houdt mijn vriendin er ook niet van
o_Oquote:Op zondag 18 januari 2009 01:04 schreef BlaZ het volgende:ik vind beffen al enorm kut. Gelukkig houdt mijn vriendin er ook niet van
Kijk beffen en helemaal baffen doe ik niet bij neukerdjes, maar bij echt een leuk meisje vind ik het erg geil. Baffen vooral omdat het 'niet mag'.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
ja dat vind ik eigenlijk ook, vreemd maar ja ik vind het verder wel goed
Ik heb het nog nooit bij haar gedaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er niet van houdt omdat je het kut doet
Het is niet dat ik het eenzijdig zie, ik vraag me af of jij je dommer voordoet als je bent.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef P.F het volgende:
Ja hoor dat mag, misschien komt het door dit topic, dat je nog al een eenzijdig beeld ziet..
Ik heb de slank click gemeet, als je je twijfel weg wil nemen..
Zo goed heb ik dan ook weer niet gekekenquote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ik vond de opmerking van Martijn briljant
australische weiss weinquote:
O ja dat sowieso. En ik doelde niet op jouw perceptie.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het eenzijdig zie, ik vraag me af of jij je dommer voordoet als je bent.
kut?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er niet van houdt omdat je het kut doet
dat kloptquote:Op zondag 18 januari 2009 01:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan die uitgang ook wel voor iets anders worden gebruikt..
Ja! Buiten baffen dan.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:08 schreef Q. het volgende:
Dan kan die uitgang ook wel voor iets anders worden gebruikt..
quote:
Het is niet om je te beledigen, maar om je een antwoord te geven op je vraag.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:08 schreef P.F het volgende:
O ja dat sowieso. En ik doelde niet op jouw perceptie.
Nee zo interpreteerde ik jouw antwoord ook niet, maar ik druk mij soms een beetje onbeholpen uit.. Zodat jij mij niet verkeerd had begrepen.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is niet om je te beledigen, maar om je een antwoord te geven op je vraag.
nja ik heb het vaak zat gedaan. Ik vind het niet zo erg om het te doen, maar als het niet hoeft dan is het niet bepaald een probleem voor mijquote:Op zondag 18 januari 2009 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En net zei je nog dat je het zelf ook niet wil?
Wat sex betrefd loopt alles op rolletjes inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 01:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou dan zijn jullie wel een perfecte match
Ze is een ICT Consultant met voorliefde voor psychologie.. opletten dus he!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom krijg ik inees geen pikante pm's meer van jequote:Op zondag 18 januari 2009 01:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ken weinig vrouwen die het niet willen, zeg maar gerust geen.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:12 schreef BlaZ het volgende:
nja ik heb het vaak zat gedaan. Ik vind het niet zo erg om het te doen, maar als het niet hoeft dan is het niet bepaald een probleem voor mij
Betrefd?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:12 schreef BlaZ het volgende:
Wat sex betrefd loopt alles op rolletjes inderdaad
Er heeft er ook 1 opgeletquote:Op zondag 18 januari 2009 01:13 schreef Adolecens het volgende:
Ze is een ICT Consultant met voorliefde voor psychologie.. opletten dus he!![]()
How so....quote:Op zondag 18 januari 2009 01:13 schreef ArTiC het volgende:
beffen doe ik ook niet meer. levensgevaarlijk
In vergelijking tot wat?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Er heeft er ook 1 opgelet
Haai Ado. Smaakt de Grolsh?
Mijn fotorolletje zit vol.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:13 schreef PrincePolly het volgende:
Waarom krijg ik inees geen pikante pm's meer van je![]()
Psychologie.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:13 schreef Adolecens het volgende:
Ze is een ICT Consultant met voorliefde voor psychologie.. opletten dus he!
Ook nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ken weinig vrouwen die het niet willen, zeg maar gerust geen.
met quasi kennis van de astrologie, specifiek de chinese.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze is een ICT Consultant met voorliefde voor psychologie.. opletten dus he!
de vorige klapte ineens haar benen dicht (met mijn hoofd ertussen ja) en kneep zo hard in mijn arm dat ik dacht ze ze mijn arm wilde brekenquote:
Grolschquote:
Dat boeit me dan weer minder....quote:Op zondag 18 januari 2009 01:16 schreef PrincePolly het volgende:
Met quasi kennis van de astrologie, specifiek de chinese.
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de vorige klapte ineens haar benen dicht (met mijn hoofd ertussen ja) en kneep zo hard in mijn arm dat ik dacht ze ze mijn arm wilde breken
Ik ben je echt even kwijt. Vergelijking? Huh?quote:
Dan deed je het dus goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:17 schreef ArTiC het volgende:
de vorige klapte ineens haar benen dicht (met mijn hoofd ertussen ja) en kneep zo hard in mijn arm dat ik dacht ze ze mijn arm wilde breken
Mwah, ik zou het zo niet 1,2,3 afserveren als ik jou wasquote:
Ow hahaha! Ja, ik dacht al dat ik een typo maakte, maar ik vond het niet de moeite waard om op te Googlenquote:
quote:
je hebt een linker en een rechterhand dus leef je uitquote:
Ik vind filosofie en geschiedenis veel interessanter dan dat.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:18 schreef PrincePolly het volgende:
Mwah, ik zou het zo niet 1,2,3 afserveren als ik jou was
quote:
geloof me nouquote:Op zondag 18 januari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind filosofie en geschiedenis veel interessanter dan dat.
Ik zie mijn eenogige slang mij nu ook aankijkenquote:
Heb jij MNR geneukt??quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik zie mijn eenogige slang mij nu ook aankijken
nee!quote:
nee!quote:
sleep well!quote:
Waarom betrek jij alles op jezelf als jij het woord neuken hoortquote:
johquote:
Ik neem de nare trekjes van Sedan over...quote:Op zondag 18 januari 2009 01:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Waarom betrek jij alles op jezelf als jij het woord neuken hoort
Waarom betrek je mij er nou weer bijquote:Op zondag 18 januari 2009 01:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik neem de nare trekjes van Sedan over...
Dan is het goed. Tis mijn clownquote:Op zondag 18 januari 2009 01:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik neem de nare trekjes van Sedan over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |