Is dit de nieuwe OP?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef RealZeus het volgende:
Dat was zeker twee weken geleden dat ik het topic dicht mieterde.
Is niet altijd leukquote:
Nee Tijn, dat mag maar tot je 20e, daarna word je geacht een volleerde bedpartner te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je iemand toch ook leren.
Ik ben wel eens de ene scharrel tegen gekomen, terwijl ik met de andere aan het daten was.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Ik was vanavond samen met twee ex-scharrels die elkaar ook weer kenden. Dat was best wel raar.
en je ligt nu niet tussen ze in?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Ik was vanavond samen met twee ex-scharrels die elkaar ook weer kenden. Dat was best wel raar.
Jep , mischien ben je zelfs wel een natuurtalentquote:Dat kan je iemand toch ook leren.
trio!!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Mooi, dan staat alleen die vraag nog open waarom ik soms maar lief ben volgens jou...quote:
Vond hem redelijk, een 6+ zeg maar.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey internetheld, goed bezig met je makkelijke, kansloze grappen.
ligt eraan, waar.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Q. het volgende:
[..]
De ene is net geopereerd, ging wat lastig.
Awwww... dan wil ik bij deze aangeven dat ik dat dan het woordje "soms" weg had mogen laten. Heb geen moment gehad waarbij ik je niet aardig vond.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:12 schreef AirwiN het volgende:
Mooi, dan staat alleen die vraag nog open waarom ik soms maar lief ben volgens jou...
Nee dank jequote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je iemand toch ook leren.
Wat niet rekt, scheurt welquote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ligt eraan, waar.
hoef je geen last van te hebben
Dat weet ik. Ik ben bezig om mijzelf te veranderen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nofi maar je komt nogal heel heel heel erg wanhopig over, misschien is het een tip.
En dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee Tijn, dat mag maar tot je 20e, daarna word je geacht een volleerde bedpartner te zijn.
Een mooie moment voor mij om te gaan afsluiten.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:14 schreef MNR het volgende:
Awwww... dan wil ik bij deze aangeven dat ik dat dan het woordje "soms" weg had mogen laten. Heb geen moment gehad waarbij ik je niet aardig vond.
En als zij er last van heeft, boeit het niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ligt eraan, waar.
hoef je geen last van te hebben
Hey Clownquote:
Dat heb ik weer.quote:
Ervaring meequote:
Het besef dat er verandering nodig is is de eerste stap!quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 00:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ben bezig om mijzelf te veranderen.
Good night Air, sleep tightquote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie moment voor mij om te gaan afsluiten.
Oeh toch ff blijven lurkenquote:
Q?quote:
Right.... jij bent ook weer op je allercharmanst vanavond.quote:
Nee, Grolschquote:
Genoeg vrouwen die het wel leuk vinden hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik weer.Ik heb ook altijd pech.
Waarom denk je dat ik een ervaren kerel wilquote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ervaring meeVrouwen denken ook anders dat ze aardig ervaren zijn, maar meestal is het drama.
Waarom niet? Is het dan geen eer voor een vrouw om een jongeman wegwijs te maken in bed?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.
Niet erg charmant
Ga je lekker op vakantie naar Thailand ben je zeer ervaren als je terugkomtquote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik weer.Ik heb ook altijd pech.
Gelukkig is het wel liefdevol iemand af te wijzen om het feit dat diegene nog nooit heeft geneukt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.
Niet erg charmant
Je moet die jongen geen sprookjes vertellen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die het wel leuk vinden hoor
[..]
Normaal wel dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Right.... jij bent ook weer op je allercharmanst vanavond.
Haai Sedan
Aah ik zie dat je het happen nog niet verleerd bentquote:Op zondag 18 januari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel liefdevol iemand af te wijzen om het feit dat diegene nog nooit heeft geneukt.
Maar goed, deze ontzettend vrouwonvriendelijke man Hoe kom ik dan aan al die vriendinnen die zich zo op hun gemak voelen en die me allemaal lief vinden? Heel apart gaat zo weer naar die ordinaire kroeg.
Ja, inderdaad ik heb alleen nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het besef dat er verandering nodig is is de eerste stap! [ afbeelding ]
Nee, ze doelde op het feit dat mijn opmerking volstrekt niet kon omdat ik zei wat ik er van vond. Als je dat doet ben je dus niet charmant, maar als je niks zegt ben je een slaafs hondje.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het dan geen eer voor een vrouw om een jongeman wegwijs te maken in bed?
Gewoon net doen of je er verstand van hebt en vooral proberen zeker over te komen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het dan geen eer voor een vrouw om een jongeman wegwijs te maken in bed?
Dan denkt hij dat vrouwen een piemel hebbenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ga je lekker op vakantie naar Thailand ben je zeer ervaren als je terugkomt
Daar geloof ik al jaren niet meer in.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet die jongen geen sprookjes vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |