Is dit de nieuwe OP?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef RealZeus het volgende:
Dat was zeker twee weken geleden dat ik het topic dicht mieterde.
Is niet altijd leukquote:
Nee Tijn, dat mag maar tot je 20e, daarna word je geacht een volleerde bedpartner te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je iemand toch ook leren.
Ik ben wel eens de ene scharrel tegen gekomen, terwijl ik met de andere aan het daten was.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Ik was vanavond samen met twee ex-scharrels die elkaar ook weer kenden. Dat was best wel raar.
en je ligt nu niet tussen ze in?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Ik was vanavond samen met twee ex-scharrels die elkaar ook weer kenden. Dat was best wel raar.
Jep , mischien ben je zelfs wel een natuurtalentquote:Dat kan je iemand toch ook leren.
trio!!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:10 schreef Q. het volgende:
Mooi, dan staat alleen die vraag nog open waarom ik soms maar lief ben volgens jou...quote:
Vond hem redelijk, een 6+ zeg maar.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey internetheld, goed bezig met je makkelijke, kansloze grappen.
ligt eraan, waar.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Q. het volgende:
[..]
De ene is net geopereerd, ging wat lastig.
Awwww... dan wil ik bij deze aangeven dat ik dat dan het woordje "soms" weg had mogen laten. Heb geen moment gehad waarbij ik je niet aardig vond.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:12 schreef AirwiN het volgende:
Mooi, dan staat alleen die vraag nog open waarom ik soms maar lief ben volgens jou...
Nee dank jequote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je iemand toch ook leren.
Wat niet rekt, scheurt welquote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ligt eraan, waar.
hoef je geen last van te hebben
Dat weet ik. Ik ben bezig om mijzelf te veranderen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nofi maar je komt nogal heel heel heel erg wanhopig over, misschien is het een tip.
En dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee Tijn, dat mag maar tot je 20e, daarna word je geacht een volleerde bedpartner te zijn.
Een mooie moment voor mij om te gaan afsluiten.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:14 schreef MNR het volgende:
Awwww... dan wil ik bij deze aangeven dat ik dat dan het woordje "soms" weg had mogen laten. Heb geen moment gehad waarbij ik je niet aardig vond.
En als zij er last van heeft, boeit het niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ligt eraan, waar.
hoef je geen last van te hebben
Hey Clownquote:
Dat heb ik weer.quote:
Ervaring meequote:
Het besef dat er verandering nodig is is de eerste stap!quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 00:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ben bezig om mijzelf te veranderen.
Good night Air, sleep tightquote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie moment voor mij om te gaan afsluiten.
Oeh toch ff blijven lurkenquote:
Q?quote:
Right.... jij bent ook weer op je allercharmanst vanavond.quote:
Nee, Grolschquote:
Genoeg vrouwen die het wel leuk vinden hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik weer.Ik heb ook altijd pech.
Waarom denk je dat ik een ervaren kerel wilquote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ervaring meeVrouwen denken ook anders dat ze aardig ervaren zijn, maar meestal is het drama.
Waarom niet? Is het dan geen eer voor een vrouw om een jongeman wegwijs te maken in bed?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.
Niet erg charmant
Ga je lekker op vakantie naar Thailand ben je zeer ervaren als je terugkomtquote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik weer.Ik heb ook altijd pech.
Gelukkig is het wel liefdevol iemand af te wijzen om het feit dat diegene nog nooit heeft geneukt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.
Niet erg charmant
Je moet die jongen geen sprookjes vertellen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die het wel leuk vinden hoor
[..]
Normaal wel dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Right.... jij bent ook weer op je allercharmanst vanavond.
Haai Sedan
Aah ik zie dat je het happen nog niet verleerd bentquote:Op zondag 18 januari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel liefdevol iemand af te wijzen om het feit dat diegene nog nooit heeft geneukt.
Maar goed, deze ontzettend vrouwonvriendelijke man Hoe kom ik dan aan al die vriendinnen die zich zo op hun gemak voelen en die me allemaal lief vinden? Heel apart gaat zo weer naar die ordinaire kroeg.
Ja, inderdaad ik heb alleen nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het besef dat er verandering nodig is is de eerste stap! [ afbeelding ]
Nee, ze doelde op het feit dat mijn opmerking volstrekt niet kon omdat ik zei wat ik er van vond. Als je dat doet ben je dus niet charmant, maar als je niks zegt ben je een slaafs hondje.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het dan geen eer voor een vrouw om een jongeman wegwijs te maken in bed?
Gewoon net doen of je er verstand van hebt en vooral proberen zeker over te komen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het dan geen eer voor een vrouw om een jongeman wegwijs te maken in bed?
Dan denkt hij dat vrouwen een piemel hebbenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ga je lekker op vakantie naar Thailand ben je zeer ervaren als je terugkomt
Daar geloof ik al jaren niet meer in.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet die jongen geen sprookjes vertellen.
Nee, ik had een avond met stelletjes en dat maakt mij heerlijk bitter en dan hap ik graag en hard.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah ik zie dat je het happen nog niet verleerd bent.
1 tip: Hoeren
Amen, broeder. Amen.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 00:20 schreef ArTiC het volgende:
heerlijk die sfeer van frustratie hier
doet me goed zo te beseffen dat ik ook zo was en dat allemaal achter me heb kunnen laten
Dat bedoel ik, daar wijs ik je niet op af, maar het is idd wel een afknapper, zeker as de betreffende man jaren ouder is dan ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel liefdevol iemand af te wijzen om het feit dat diegene nog nooit heeft geneukt.
Maar goed, deze ontzettend vrouwonvriendelijke man Hoe kom ik dan aan al die vriendinnen die zich zo op hun gemak voelen en die me allemaal lief vinden? Heel apart gaat zo weer naar die ordinaire kroeg.
Ja, ik zie het ook en moet soms ook een beetje hard lachen om de niet gerelativeerde opmerkingen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef ArTiC het volgende:
heerlijk die sfeer van frustratie hier
doet me goed zo te beseffen dat ik ook zo was en dat allemaal achter me heb kunnen laten
Gelukkig heb jij wel ervaringquote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat vrouwen een piemel hebben
Is het zo erg?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat vrouwen een piemel hebben
Maar dat is ook gewoon zoquote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik eigenlijk het stukje van Hans Teeuwen wilde posten.
JB gaat erop los!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar wijs ik je niet op af, maar het is idd wel een afknapper, zeker as de betreffende man jaren ouder is dan ik.
Je komt NIET vrouwvriendelijk over, die vriendinnen weten het vast beter dan ik, ik baseer mn beeld op wat ik hier zie en dat is niet goed
Nee dat is een goedequote:
Wat komt er dan niet vrouwvriendelijk over? Moet ik je aanspreken met u en elk woordje op de weegschaal leggen? Ik zeg wat ik denk en vind , ook tegen een vrouw. Ik kan het ook heel cryptisch gaan omschrijven maar daar wordt het niet duidelijker van.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar wijs ik je niet op af, maar het is idd wel een afknapper, zeker as de betreffende man jaren ouder is dan ik.
Je komt NIET vrouwvriendelijk over, die vriendinnen weten het vast beter dan ik, ik baseer mn beeld op wat ik hier zie en dat is niet goed
Ik doelde op het feit dat je er maar meteen vanuit ging dat je op je 20e een volleerd gigolo moet zijn, dat slaat nergens op en is iets wat jij net zelf verzonnen hebt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ze doelde op het feit dat mijn opmerking volstrekt niet kon omdat ik zei wat ik er van vond. Als je dat doet ben je dus niet charmant, maar als je niks zegt ben je een slaafs hondje.
Vrouwen.
quote:
Nee, maar ik weet wel dat veel meisjes in Thailand minder meisje zijn dan jij hoopt. (En nee, ik ben er nog nooit geweest)quote:
Vandaag ben ik idd in zo'n bui dat ik dat vind.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon zo
(Meestal)
Ik niet maar dat is toch wel overduidelijk dat dat gewoon waar isquote:Op zondag 18 januari 2009 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vandaag ben ik idd in zo'n bui dat ik dat vind.
dat zijn ook van die thaise manwijven, ze hebben hun vuisten gebald, echte vrouwen wapperen met vlakke handquote:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jullie dat toch wel graag zouden willen.:')quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat je er maar meteen vanuit ging dat je op je 20e een volleerd gigolo moet zijn, dat slaat nergens op en is iets wat jij net zelf verzonnen hebt.
DAT is niet charmant en evenmin een mening
Wil je voorbeelden?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat komt er dan niet vrouwvriendelijk over? Moet ik je aanspreken met u en elk woordje op de weegschaal leggen? Ik zeg wat ik denk en vind , ook tegen een vrouw. Ik kan het ook heel cryptisch gaan omschrijven maar daar wordt het niet duidelijker van.
Jij toch nog maagd?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat veel meisjes in Thailand minder meisje zijn dan jij hoopt. (En nee, ik ben er nog nooit geweest)
Dat willen ze ook en dan natuurlijk de man al het werk doen terwijl ze lam op hun rug liggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jullie dat toch wel graag zouden willen.:')
Op je 20e moet je ook niet willen beginnen aan een vrouw, maar gewoon een meisje zoeken.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jullie dat toch wel graag zouden willen.:')
Ik denk dat RZ heel bewust op zoek is naar een conflict. Ik zou het hem niet geven als ik jou was..quote:Op zondag 18 januari 2009 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wil je voorbeelden?
Want die heb ik geen en nee, je hoeft me niet anders aan te spreken omdat ik een vrouw ben, alleen het probleem is dat ik je in het algemeen wat lullig vind doen soms over vrouwen, niet persé persoonlijk tegen mij.
No wayquote:Op zondag 18 januari 2009 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
Inmiddels overgestapt van russische mailorderbrides naar taiwanese dames?
Nee hoor, totaal niet.quote:[..]
Ik niet maar dat is toch wel overduidelijk dat dat gewoon waar is
doe die blinddoek nou afquote:
Of gewoon neuken....quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat willen ze ook en dan natuurlijk de man al het werk doen terwijl ze lam op hun rug liggen.
Zón vrouwen moet je meteen buiten schoppen.
Ik zie Rz anders niet heel anders doen ofzo hoor. Maar kom ook pas net binnen...quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat RZ heel bewust op zoek is naar een conflict. Ik zou het hem niet geven als ik jou was..
Ik heb daar soms wel zin inquote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat RZ heel bewust op zoek is naar een conflict. Ik zou het hem niet geven als ik jou was..
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of gewoon neuken....
En dan je afvragen waarom je nog maagd bent.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef RealZeus het volgende:
Eigenlijk wel, maar dan ben ik natuurlijk nog vrouwonvriendelijker. Maar laten we eerlijk zijn, het zijn hypocriete krengen. Een grote bek over gelijke behandeling maar als je ze dan zegt waar het op staat ben je niet vrouwvriendelijk. Volg jij het nog? Ik niet
Heb ik soms ook wel eens zin in. Maar je altijd een catfight tegen mij beginnenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar soms wel zin in
En bovendien ben ik zelf begonnen![]()
![]()
Ik weet het antwoord al. Ik wil RZ alleen er even op wijzen dat wat hij zegt tegen mij een beetje raar is. Zeker van iemand die zelf nog maagd is.quote:
Als ik jou was zou ik in dit geval toch gaan voor praktijk ervaringquote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé sex te hebben om achter dingen te komen. Soms kun je dingen ook lezen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al. Ik wil RZ alleen er even op wijzen dat wat hij zegt tegen mij een beetje raar is. Zeker van iemand die zelf nog maagd is.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé sex te hebben om achter dingen te komen. Soms kun je dingen ook lezen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kun jij jezelf nog serieus nemen?
Iedereen zou eens voor de verandering een keer ontzettend lief tegen jou moeten zijn. Eens kijken wat er dan met je gebeurtquote:
Want? Ik lees iets en vertel dat hier, maar goed, als jij je bed wilt delen met een ladyboy, ga je gang.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Ik snap heel goed dat je je eronderuit wil lullen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet natuurlijk. Ik vind het al veel te mooi dat jij dat nu wel doet.
Neuh, ik hoef geen praktijkervaring met een mevrouw met een piemel.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in dit geval toch gaan voor praktijk ervaring
Ligt op de manier waar je het zegt en wat je zegt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Dus al zou ik het zeggen mag het wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |