quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:58 schreef mafkees01 het volgende:
met een d
FAIL! en je hebt een kleine kuttv joh. Mijnemijn pappie en mammie's tv past het prima?
LGquote:Op zondag 18 januari 2009 00:54 schreef kurk_droog het volgende:
TS, koop een nieuwe tv man![]()
Als ik dat ding had en hij werkte prima zou ik hem nog het raam uit donderen. Bolle schermen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:05 schreef Seam het volgende:
[..]
LGJij hebt er dus ook geen verstand van
![]()
Oh ja vuld
Prove itquote:Op zondag 18 januari 2009 01:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]denk het wel. LG is JUIST een van de betere
ervringen van mensen.. en nee dit ga ik niet opzoeken en ja ik pakte een willekeurig plaatje van google. Ik heb een andere tv staanquote:
Verwende snob.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:54 schreef kurk_droog het volgende:
TS, koop een nieuwe tv man![]()
Als ik dat ding had en hij werkte prima zou ik hem nog het raam uit donderen. Bolle schermen
[ afbeelding ]
quote:
Als je er een eindje vanaf gaat zitten, heb je amper door dat hij wat bol is. Verder heeft niet iedereen zomaar een paar honderd euro klaarliggen voor zo'n platte.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee bolle schermenPlatte kosten geen drol meer man
Als een maat een bol scherm heeft kan ik meteen al minder goed opletten omdat ik me erger aan die tv
Niet? Wat een paupers!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als je er een eindje vanaf gaat zitten, heb je amper door dat hij wat bol is. Verder heeft niet iedereen zomaar een paar honderd euro klaarliggen voor zo'n platte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.당신을 사랑합니다
Lucky Goldstar. Kermismerken unitedquote:Op zondag 18 januari 2009 01:08 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:08 schreef kurk_droog het volgende:
Je bedoelt Loewe en B&O?quote:
Even quotenquote:Op zondag 18 januari 2009 05:09 schreef hmmmz het volgende:
[..]
![]()
louwe of b&w dat zijn pas leuke tv'tjes
Ja want digitale tv ziet er ook niet beter uit?quote:Op zondag 18 januari 2009 05:02 schreef Becel het volgende:
Al die paupers met HD televisies die hier stoer doen![]()
Er zijn 2 of 3 kanalen die in HD uitzenden waardoor je idd een beter beeld krijgt.
De rest van de zenders is allemaal vaag en blokkerig .
Mja je bent wel HD ready alleen je kabelmaatschappij nog niet helemaal
zwaar overpricedquote:Op zondag 18 januari 2009 05:09 schreef hmmmz het volgende:
[..]
![]()
louwe of b&w dat zijn pas leuke tv'tjes
Stel je niet aan manquote:Op zondag 18 januari 2009 01:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee bolle schermenPlatte kosten geen drol meer man
Als een maat een bol scherm heeft kan ik meteen al minder goed opletten omdat ik me erger aan die tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |