quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
In After The Lock.
Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef eer-ik het volgende:
is dit de nieuwe stage sc?
stage sc is overgegaan in dit, nieuwe leden en alles. Ook het gezeur dat je niet meer alleen smiley's mag posten en alles is weg. Ergens dus gewoon een vernieuwd iets, maar toch andersquote:
Dat is allemaal samengevoegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:46 schreef eer-ik het volgende:
Er was toch ook al een SES SC of mis ik iets?
Dat liep niet, dus hebben ze iedereen uit de goedlopende StageSC geschopt zodat we hier gingen postenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:46 schreef eer-ik het volgende:
Er was toch ook al een SES SC of mis ik iets?
quote:
hmm.quote:
We moeten het een tijdje aanzien van Renesite, maar hoor er niemand meer overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
hmm.
ok.
raar.
nieuwe SC dus, telt wel door vanaf het einde van stage sc, ik vind het maar een rare bedoening.
Wat een idioot besluit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat liep niet, dus hebben ze iedereen uit de goedlopende StageSC geschopt zodat we hier gingen posten
Waarom?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
We moeten het een tijdje aanzien van Renesite, maar hoor er niemand meer over
Het is ook binnen 7 minuten er door gedrukt, dus ja, echt inbreng hadden we ergens ook niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
hmm.
ok.
raar.
nieuwe SC dus, telt wel door vanaf het einde van stage sc, ik vind het maar een rare bedoening.
Daar hoef je geen 3 dagen voor weg te zijn, dat was in een kwartier geregeld geloof ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een idioot besluit.
Ik ben even 3 dagen weg en meteen is alles op z'n kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |