Ik verwacht meer serieuze en wat uitgebreidere reacties...quote:
zoals het lijkt wel want het is gewoon een couponcode.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:12 schreef dr.dunno het volgende:
misschien een detail, maar weet je wel zeker dat je die prijs weg kunt geven?
en je bent te shabby om daar 2.50 per maand aan uit te geven?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:17 schreef Flubberbal het volgende:
Ik ben nl. bezig met het organiseren van een reunie van mijn eigen lagere school in Vroomshoop. Dus van toen ik zelf 10 jaar was
Ik wil dus graag een web site waar mensen verhalen of foto's naar toe kunnen sturen die toen (44 jaar geleden) bij mij in de klas zaten.
Dit zullen dan ook gelijk voor andere zijn, rond de 400~500. Viavia worden ze op de hoogte gebracht. Template's,layouts enz. is geregeld. Deze pakketje zou super goed bij ons passen!
We zullen je zeer dankbaar zijn!
Als hij het hier gratis kan krijgen is dat mooi meegenomen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en je bent te shabby om daar 2.50 per maand aan uit te geven?
en jaar erna janken omdat die toko van jou teveel rekent, betaalt hij uiteindelijk meer; gratis hosting kun je ook krijgen bij geocities oidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:28 schreef button4ever het volgende:
[..]
Als hij het hier gratis kan krijgen is dat mooi meegenomen toch?
ik heb alleen interesse in het tipoc, is dat ook goed?quote:BTW alles is nu wel duidelijk, dus alleen reacties met interesse graag.(anders moet ik morgen onnodig veel lezen...
)
Ik ben er zeker van dat 't niet kan. Prijsvragen die je op FOK! wint kun je niet weer doorverkopen en al helemaal niet via V&A.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:12 schreef dr.dunno het volgende:
misschien een detail, maar weet je wel zeker dat je die prijs weg kunt geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |