abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66159554
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Het ligt er maar aan in wat voor een situatie je het bedoelt. Noem eens een voorbeeld?
Het aantal stellen dat met elkaar communiceert in 'ja schat' , 'nee, dat doe ik wel even voor je' 'ja 1 schepje suiker schat'en 'nee, dan ga ik wel niet met vrienden uit' is stuitend. Heel veel mannen (en ook vrienden van me) veranderen in zandzakken zodra ze een relatie instappen. Een vriend van me ook. Hij ging toch maar niet uit, omdat zijn vriendin het zo vervelend vond als hij 's ochtends thuiskwam. Kom op zeg. Watjes.

Ander voorbeeld: ik maak muziek en koop geregeld apparatuur. Ik ben al heel vaak bij mannen over de vloer gekomen die hun studio moesten opgeven van vrouwlief voor een kinderkamer of hun spullen van vrouwlief moesten verkopen. Watjes! Knappe vrouw die mij zover krijgt.
Verbaal terrorist
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:44:41 #242
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66160009
Ik denk idd dat een van de belangrijkste dingen is dat je elkaar je eigen ding laat doen.
Zowel uitgaan als een hobby of spullen.

Je kunt het best wel eens niet leuk vinden wat iemand doet/heeft maar je moet elkaar die ruimte gunnen imho
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:46:19 #243
245114 Boowtje
redhead_woman
pi_66160073
Ach als een vrouw dat in een man zoekt.. blijkbaar vinden die mannen dat allemaal maar prima anders zouden ze wel single zijn of in een andere relatie. Een vrouw kan een man nergens toe ''dwingen'' lijkt mij, en andersom ook niet.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:47:58 #244
74276 saaw
pi_66160143
Nee maar juist het feit dat je iemand zo makkelijk om kan praten is een eigenschap waar ik absoluut niet op val.
pi_66160172
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:33 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Het aantal stellen dat met elkaar communiceert in 'ja schat' , 'nee, dat doe ik wel even voor je' 'ja 1 schepje suiker schat'en 'nee, dan ga ik wel niet met vrienden uit' is stuitend. Heel veel mannen (en ook vrienden van me) veranderen in zandzakken zodra ze een relatie instappen. Een vriend van me ook. Hij ging toch maar niet uit, omdat zijn vriendin het zo vervelend vond als hij 's ochtends thuiskwam. Kom op zeg. Watjes.

Ander voorbeeld: ik maak muziek en koop geregeld apparatuur. Ik ben al heel vaak bij mannen over de vloer gekomen die hun studio moesten opgeven van vrouwlief voor een kinderkamer of hun spullen van vrouwlief moesten verkopen. Watjes! Knappe vrouw die mij zover krijgt.
Ik ken welgeteld één persoon die zich zo liet behandelen in de relatie, en die persoon heb ik al een lange tijd niet meer gezien/gesproken.

Mijn pa heeft zelfs nog z'n eigen studio in huis met een stuk of 10 gitaren, 2 drumstellen en allerlei recording meuk, en dat met 4 kinderen in huis. (nouja, nu nog maar 1, maar jaren geleden gewoon 4)
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:50:23 #246
245114 Boowtje
redhead_woman
pi_66160218
Nee ik ook niet saaw ben het met je eens, wilde alleen het misverstand uit de weg ruimen dat iemand je iets kan ''dwingen'' om te doen in een relatie.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:56:33 #247
74276 saaw
pi_66160461
Jammergenoeg zijn er vrij veel mensen [vooral vrouwen ben ik bang] die dat toch proberen en mannen die dan ook nog braaf luisteren ook.
Heel treurig imho. Verliefd worden op iemand en diegene dan compleet proberen te veranderen
pi_66160576
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:56 schreef saaw het volgende:
Heel treurig imho. Verliefd worden op iemand en diegene dan compleet proberen te veranderen
Dan zou je eigenlijk de vraag moeten stellen: was je eigenlijk wel zo verliefd?
Verbaal terrorist
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:04:09 #249
74276 saaw
pi_66160755
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dan zou je eigenlijk de vraag moeten stellen: was je eigenlijk wel zo verliefd?
Ik heb zelf nog nooit die neiging gehad moet ik zeggen [gelukkig] maar ik denk dat die mensen wel degelijk overtuigd zijn van hun verliefdheid.
Ik denk zelf juist van niet overigens.
Ben juist verliefd geraakt op al zijn leuke en rare eigenschappen en dingetjes. Je hoefd toch niet altijd over alles dezelfde mening te hebben. Sterker nog, dat lijkt me hartstikke saai!
Natuurlijk is het wel handig als je het over een aantal cruciale dingen eens bent zodat je ook iets leuks te bepraten hebt in plaats van alleen maar discussies. Maar ik vind het heerlijk dat hij zijn eigen dingen doet en dat helemala aan mij gaat proberen uit te leggen en vertellen enzo.
pi_66166421
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef Strangler het volgende:
Gelijkwaardigheid, zolang ze af en toe maar op haar plaats gewezen wordt.
. Pauper-alert!

.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:30:07 #251
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66166627
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:04 schreef saaw het volgende:

[..]

Ik heb zelf nog nooit die neiging gehad moet ik zeggen [gelukkig] maar ik denk dat die mensen wel degelijk overtuigd zijn van hun verliefdheid.
Ik denk zelf juist van niet overigens.
Ben juist verliefd geraakt op al zijn leuke en rare eigenschappen en dingetjes. Je hoefd toch niet altijd over alles dezelfde mening te hebben. Sterker nog, dat lijkt me hartstikke saai!
Natuurlijk is het wel handig als je het over een aantal cruciale dingen eens bent zodat je ook iets leuks te bepraten hebt in plaats van alleen maar discussies. Maar ik vind het heerlijk dat hij zijn eigen dingen doet en dat helemala aan mij gaat proberen uit te leggen en vertellen enzo.
Je wilt geentertaind worden.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66172714
Kortgezegd zou je de vraag volgens mij zo kunnen beantwoorden:

In geval van sex, bijvoorbeeld.:

- geld/goederen
- lichamelijke aandacht
- emotionele aandacht
- nageslacht

In geval van relatie: Al het bovenstaande alleen nu zal de persoon er VEEL meer toe doen.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, sommige vrouwen hebben zelf geld zat, of hebben al kinderen, of willen geen kinderen.

[ Bericht 16% gewijzigd door KimmyHead op 17-02-2009 20:32:48 ]
pi_66181156
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik snap nogsteeds niet wat meisjes precies bedoelen met een man die zekerheid uitstraalt. Wanneer is dat dan precies, kun je bijvoorbeeld beroemde BN-ers of acteurs opnoemen die dat uitstralen?

James Bond vind ik zelf op het arrogante af en nogal zelf ingenomen. Is dat sexy voor vrouwen?
Jazeker, zolang je ook echt geheim agent bent. It ain't bragging if you can do the thing!
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:28:22 #254
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66213616
een klootzak
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:32:08 #255
74276 saaw
pi_66219375
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je wilt geentertaind worden.
Juist niet. Ik kan mijzelf heel goed vermaken en verwacht van hem dat hij dat zelf ook kan. Moet er niet aan denken om me aldoor maar verplicht te voelen hem [of wie dan ook trouwens] bezig te houden.
pi_66221375
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef AlexanderPato het volgende:
geld + aanzien + stoerheid

Wat vrouwen zeggen: innerlijk, lieve jongen, etc
So true.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_66224145
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef Boowtje het volgende:

[..]

Nu nog vinden
Ik denk dat ik meer van mijn vrijheid houdt dan het hebben van een relatie, wat nu?
nothing will change without a rebel
  donderdag 19 februari 2009 @ 08:44:55 #258
245114 Boowtje
redhead_woman
pi_66225105
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 05:16 schreef bendk het volgende:

[..]

Ik denk dat ik meer van mijn vrijheid houdt dan het hebben van een relatie, wat nu?
Ik kom er wel over heen denk ik
pi_66293712
Maar hoe zit het nu met die vrijheid ?

Mijn gedachte is dat een man per definitie vrijheid nodig heeft, een must misschien wel, om zich te kunnen ontwikkelen in zijn leven.
En ik denk ook dat een vrouw veel meer behoefte heeft aan een stuk saamhorigheid, samen de dingen te doen.
Voorbeeld: een vrouw heeft in het algemeen meer vriendinnen dan een man vrienden heeft. Of praten samen over hun problemen en wensen, praten samen meer, vragen om advies e.d.

Er zit een zeker verschil in, vrijheid en saamhorigheid, maar misschien ook wel een aanvulling. In ieder geval een paradox.

Overdrijf ik nou? Herken je dat ?

[ Bericht 11% gewijzigd door bendk op 21-02-2009 07:39:07 ]
nothing will change without a rebel
pi_66298406
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:26 schreef bendk het volgende:
Maar hoe zit het nu met die vrijheid ?

Mijn gedachte is dat een man per definitie vrijheid nodig heeft, een must misschien wel, om zich te kunnen ontwikkelen in zijn leven.
En ik denk ook dat een vrouw veel meer behoefte heeft aan een stuk saamhorigheid, samen de dingen te doen.
Voorbeeld: een vrouw heeft iha veel meer vriendinnen dan een man vrienden heeft.

Er zit een zeker verschil in, vrijheid en saamhorigheid, maar misschien ook wel een aanvulling. In ieder geval een paradox.

Hoe zit dat nou in 2009 ?
amper meisjes van 18-25 die veel vriendinnen hebben hoor. degene die dat wel hebben zijn meestal party chicks.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:07:14 #261
245114 Boowtje
redhead_woman
pi_66298848
Ligt ook een beetje aan je definitie van 'vrienden/vriendinnen' denk ik.
pi_66624316
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef PeoplesFernandez het volgende:

[..]

amper meisjes van 18-25 die veel vriendinnen hebben hoor. degene die dat wel hebben zijn meestal party chicks.
Ben ik met je eens. Of he zijn van die meisjes die gewoon echt aandacht gebrek hebben. En dat is het zelfde als een jonge. De ene kan wel alleen zijn en de andere heeft meer mensheid omzich heen nodig. Is maar net in wat van situatie je zit.
  zondag 29 maart 2009 @ 16:30:20 #263
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_67520950
Ik vraag me af wat vrouwen vinden van mannen die 'wanhopig' zijn?

Ik heb dus een vriendin (waarvan ik na 1,5 jaar nog steeds niet weet wat er nou tussen ons is) die sinds een tijd contact heeft met een collega, alleen vind ik het dat hij het nogal verkeerd aanpakt.

Ze hebben uitsluitend contact via hyves (krabbels, kan ik leuk meelezen). Het is overduidelijk dat hij haar graag wilt, alleen hij doet teveel zijn best. Voorbeelden van krabbels:

- 'Hoe is je dag(A)?' (dat krabbelde hij om 1 uur 's middags.)
- 'Wauw! al 70 krabbels van je(A)' (dat tel je ook echt?)
- 'Veilig thuisgekomen?(A)'
- 'Tijd gaat zo langzaam zonder jou(A).'
- 'Boe!'
- 'Ik moet gaan(A). Dag lieve mevrouw-de-inbox-vuller(A)! (zij moest natuurlijk antwoord geven op die 70 krabbels)
- En als ze kortaf gewoon antwoord geeft op zijn krabbels, probeert hij het gesprek voor zover je dat kan noemen op gang te houden door het te hebben over snelheid van niezen, stofzuigers, over dat je minder vies ruikt als je minder vaak je haren wast, over dat Uri Geller naar het frans vertaald Uri Noir is.
- Ohh. En hij reageert binnen 3 minuten op haar krabbels.

Dit alles in een tijdsbestek van 5 dagen. In het begin begon ik zelfs een beetje jaloers te raken, maar na een tijdje moest ik wel toegeven dat die gast wel humor heeft.

Maar wat vinden de vrouwen hier van zulke types?
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_67523019
Heb je die vriendin al gevraagd wat die er van vindt?
  zondag 29 maart 2009 @ 17:41:23 #265
215192 iPat
pi_67523164
Nee, ik wil niet overkomen als een jaloers geval en iemand die al haar andere relaties tot op het detail bijhoudt. Hoewel dat natuurlijk wel gewoon het geval is :p. Maar ik vond dit wel een bijzonder geval, en vroeg me af of iemand die zo doet wel kans maakt om de ander voor zich te winnen.
It's never over..
It's never over..
pi_67528567
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:41 schreef iPat het volgende:
Nee, ik wil niet overkomen als een jaloers geval en iemand die al haar andere relaties tot op het detail bijhoudt. Hoewel dat natuurlijk wel gewoon het geval is :p. Maar ik vond dit wel een bijzonder geval, en vroeg me af of iemand die zo doet wel kans maakt om de ander voor zich te winnen.
Als je op deze manier doorgaat, weet je over anderhalf jaar nog steeds niet wat er nou precies tussen jullie is
  zondag 29 maart 2009 @ 20:58:32 #267
215192 iPat
pi_67528757
Nah, we hebben een soort van haat/liefde verhouding. Ongelofelijke leuke meid, maar er zijn gewoon bepaalde dingen die me belemmeren om de stap te zetten naar iets meer. En het is een vriendin van me, dus ik wil het niet ingewikkeld maken voor mezelf. Er zwemmen meer vissen in de zee.

Maar weer even OT.
It's never over..
It's never over..
  zondag 29 maart 2009 @ 21:50:28 #268
82136 Xennia
gekroond
pi_67530410
quote:
Op zondag 29 maart 2009 16:30 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me af wat vrouwen vinden van mannen die 'wanhopig' zijn?

Ik heb dus een vriendin (waarvan ik na 1,5 jaar nog steeds niet weet wat er nou tussen ons is) die sinds een tijd contact heeft met een collega, alleen vind ik het dat hij het nogal verkeerd aanpakt.

Ze hebben uitsluitend contact via hyves (krabbels, kan ik leuk meelezen). Het is overduidelijk dat hij haar graag wilt, alleen hij doet teveel zijn best. Voorbeelden van krabbels:

- 'Hoe is je dag(A)?' (dat krabbelde hij om 1 uur 's middags.)
- 'Wauw! al 70 krabbels van je(A)' (dat tel je ook echt?)
- 'Veilig thuisgekomen?(A)'
- 'Tijd gaat zo langzaam zonder jou(A).'
- 'Boe!'
- 'Ik moet gaan(A). Dag lieve mevrouw-de-inbox-vuller(A)! (zij moest natuurlijk antwoord geven op die 70 krabbels)
- En als ze kortaf gewoon antwoord geeft op zijn krabbels, probeert hij het gesprek voor zover je dat kan noemen op gang te houden door het te hebben over snelheid van niezen, stofzuigers, over dat je minder vies ruikt als je minder vaak je haren wast, over dat Uri Geller naar het frans vertaald Uri Noir is.
- Ohh. En hij reageert binnen 3 minuten op haar krabbels.

Dit alles in een tijdsbestek van 5 dagen. In het begin begon ik zelfs een beetje jaloers te raken, maar na een tijdje moest ik wel toegeven dat die gast wel humor heeft.

Maar wat vinden de vrouwen hier van zulke types?
Ik vind jou wanhopiger dat je al die krabbels volgt
  zondag 29 maart 2009 @ 22:07:34 #269
215192 iPat
pi_67530911
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou nou...ik ben eerder curious. Die twee waren mijn voormalige collega's en ik ken ze allebei, haar dan wel beter dan hem, maar goed.
It's never over..
It's never over..
pi_67531427
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

touché
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')