Doe ik ook wel eensquote:Op zondag 18 januari 2009 21:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Toen ik nog 16/17 was dronk ik mijn flesje cola of redbul voor de helft op en rekende toen ook zo af...
De blik in de ogen van die mensenwehehhee
Ze kunnen moeilijk wat zeggen.. VOoral die ene keer dat ik een lege blikje redbull en halve fles cola afrekende en 3 van de 6 opgegeten koekjes. De blik in hun ogen was gewoon onbetaalbaar.. en dan vraagt die troela van: Vind je dat normaal ofzeuwquote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eensals ik echt dorst heb
Ik snap het probleem ermee niet zo goed.. Zolang zij het nog kunnen scannen mag je het toch best in de winkel al opetenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk wat zeggen.. VOoral die ene keer dat ik een lege blikje redbull en halve fles cola afrekende en 3 van de 6 opgegeten koekjes. De blik in hun ogen was gewoon onbetaalbaar.. en dan vraagt die troela van: Vind je dat normaal ofzeuw![]()
En niet knoeit!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ermee niet zo goed.. Zolang zij het nog kunnen scannen mag je het toch best in de winkel al opeten? Als je maar betaalt.
alsof je niet een grote mongool bent als je niet even kunt wachten tot je hebt betaald.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk wat zeggen.. VOoral die ene keer dat ik een lege blikje redbull en halve fles cola afrekende en 3 van de 6 opgegeten koekjes. De blik in hun ogen was gewoon onbetaalbaar.. en dan vraagt die troela van: Vind je dat normaal ofzeuw![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Zoals ik al eerder zei: het kan gebeuren dat je een keertje je portemonnee kwijt bent (vergeten of gestolen) of dat je pinpas het niet doet. Het is nog steeds niet jouw spul.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik snap het probleem ermee niet zo goed.. Zolang zij het nog kunnen scannen mag je het toch best in de winkel al opeten? Als je maar betaalt.
Nijmegen..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
alsof je niet een grote mongool bent als je niet even kunt wachten tot je hebt betaald.zielige kankersukkel.
Ik kom bij je zitten 1299quote:
In mijn opleiding kwamen ook dingen naar boven die nooit wettelijk vastgelegd zijn en in de praktijk dus ook grote BS blekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daar zeg je me wat. Zo had ik dat nog niet bekeken. Maar waarschijnlijk is het dan zo dat je dan als klant ermee ingestemd hebt dat de richtlijnen zo zijn. Maar of dat feitelijk volgens de wet ook op deze manier mag durf ik niet te zeggen.
En wat betreft de OP en diegenen die er om vragen: nee ik heb geen bewijs oid of dit feitelijk ook mag. Ik heb geen stukken van de wet of uitspraken hoe een wet uitgelegd kan worden die het onderbouwen. Toen zij die opmerking plaatste had ik ook mijn bedenkingen. Maar aangezien dit tijdens haar opleiding naar voren kwam (en er in dit topic ook users zijn die aangeven dit tijdens hun opleiding te horen hebben gekregen) wilde ik inderdaad wel de discussie starten om achter de waarheid te komen.
Misschien dat er wel iemand is die voldoende in die materie zit om met een overtuigend antwoord te komen
Precies.. Alsof die opleiders een rechtenstudie hebben gehad....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In mijn opleiding kwamen ook dingen naar boven die nooit wettelijk vastgelegd zijn en in de praktijk dus ook grote BS bleken
Dat heb ik ook wel vaker gezien, echt aso! Kan je nou echt geen 5min langer wachten om die zak chips oid open te maken. Zulke mensen zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef Apogist het volgende:
net als die mensen die niet kunnen wachten met eten/drinken totdat ze langs de kassa zijn geweest.... gewoon lege pakken drinken en geopende producten afrekenen_!
Lulverhaal, maar ik moest toch lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat ik wel een keer heb gedaan is een paar melkpakken los maken toen een vakkenvuller er bij stond en toen weggelopen. Die vakkenvuller me natuurlijk achterna en vragen waarom ik dat deed, waarna ik zei dat er stond: Hier openen
Uiteraard betaald en weggegooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |