abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65143410
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hewwooo!

Sugar, wat een mooie foto's En wat ben je mooooooi Zo'n puur gezichtje!

<dagboekpost> Wat betreft huisje: we hebben een bod gedaan! Een echte! Nee maar srsly, het zag er netjes uit en we willen het hebben en dit keer had niet iemand het al voor onze neus weg gekaapt! Als het goed is horen we maandag of het door gaat, en dan kunnen we de hypotheek gaan regelen Spanneuuuund! Ik hoooop het! Ik wil een eigen huisje, een echt thuis! </dagboekpost>
Oooooooh wat spannend en leuk en lief en ... Ik ga ook duimen voor jullie hoor!
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Lang verwacht, toch gekomen. Aanschouw het zwarte gat.

14,90, ik kan het niet genoeg herhalen. Veel leuker als iets leuk is en niks kost.

O en die bobbel op m'n schouder is de capuchon, dat jullie niet denken dat ik gebocheld ben.
Leuk!

Suug, je foto's zijn echt leuk en mooi enzo! Heerlijk, niet standaard en mooie kleuren.

Ik geloof niet dat ik ooit ga trouwen . Mijn vriend vindt het niet nodig en onzin om een groot feest te geven voor mensen waarvan je driekwart niet echt mag. En hij houdt (net als ik) helemaal niet van grote groepen mensen en feesten. En hij wil geen pak, en ik ga niet in een jurk naast iemand in zn spijkerbroek staan. En trouwen is duur. Dus we gaan wel gewoon samenwonen, misschien geregistreerd partnerschap en anders trouwen we wel op maandagochtend . Gratissss. "Ja dat feest hoeft van mij allemaal niet hoor, maar ik wil best een ring voor je kopen". Als ie dr zelf maar geen om hoeft.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
De eerste x dat ik ging samenwonen was ik ook net 19, maar toen woonde ik al 4 jaar op mezelf. Ik vond mezelf natuurlijk mega-volwassen, maar ik was eigenlijk maar een kind natuurlijk.....
En bedankt
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65143481
Chico, ik bedoelde toen ik 15 was!!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:51:07 #203
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65143495
jeuj! met verjaardagscentjes en boekenbonnen de stad in geweest en nu een reisgids van new york, een reisgids van new england een all-in-one scanner/printer en toebehoren, en een skype/chat/webcam setje voor op reis en thuis rijker. en t kostte me niks extra's dan wat er in mn envelopje zat!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65143555
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
Chico, ik bedoelde toen ik 15 was!!
Oh ja vast . Gelukkig voel ik me ook nog niet echt volwassen, dat scheelt.

Even juichen, ik was bij H&M en heb nog meer ( ) nieuwe kleren gevonden voor weinig geld. Ben mijn garderobe aan het vervangen, wil van de skatezooi met teksten af, en aan de wat normalere kleding. Dus een blauwe trui, broek (gister al gekocht, maar nu in goede lengtemaat!), shirtje (ook gister) en blauw ondergoed rijker. Voor totaal ... 45 euro ofzo? Waarvan 20 voor de trui .
pi_65143581
Volgens mij staat het je heel tof Chico! Nieuwe levensfase, woohoo!
pi_65143593
En: fotoooo's!
pi_65143648
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
En: fotoooo's!
Het zit al in de was . Foto's op zn vroegst maandag .
pi_65143678
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het zit al in de was . Foto's op zn vroegst maandag .
Van de h&m site dan?
pi_65143734
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef P.F het volgende:

[..]

Van de h&m site dan?
Oh ja, even zoeken .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:00:17 #210
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65143772
vanuit Twente.

Elisa, ik heb vandaag nog even aan je gedaqcht, want ik was wederom op schiphol, en ook op de toiletten. Maar, nu wacht ik even op dinsdag hoor!

Hoe is het hier?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65143828
We moesten eigenlijk een toiletten-meet doen, op Schiphol!
pi_65143857
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ja, even zoeken .
Het staat er allemaal niet in . Dat wordt foto's maken, als alles uit de was is .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:04:49 #213
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65143906
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:01 schreef Laureline het volgende:
We moesten eigenlijk een toiletten-meet doen, op Schiphol!
lijkt me tof!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65143987
Ik heb vier ontbijtbordjes van mijn moeders gehad

pi_65143991
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:48 schreef Chicolate het volgende:

Ik geloof niet dat ik ooit ga trouwen . Mijn vriend vindt het niet nodig en onzin om een groot feest te geven voor mensen waarvan je driekwart niet echt mag. En hij houdt (net als ik) helemaal niet van grote groepen mensen en feesten. En hij wil geen pak, en ik ga niet in een jurk naast iemand in zn spijkerbroek staan. En trouwen is duur. Dus we gaan wel gewoon samenwonen, misschien geregistreerd partnerschap en anders trouwen we wel op maandagochtend . Gratissss. "Ja dat feest hoeft van mij allemaal niet hoor, maar ik wil best een ring voor je kopen". Als ie dr zelf maar geen om hoeft.

Ik wil graag dat hij mijn erfgenaam wordt als ik doodga. Helaas is naar een notaris gaan vrij prijzig, dus trouwen is in ieder geval een goedkopere optie.

Ik begrijp niet waarom je voor een geregistreerd partnerschap zou kiezen, want dat komt gewoon neer op trouwen (het klinkt alleen zakelijker).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_65143998
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]
Die zijn van de Hema.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:08:58 #217
236335 neen
schone schijn
pi_65144022
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]
Tof! Ik heb er pas 2 gekregen van m'n zus met een opdruk van een boterham met hagelslag

O ja, ik heb vanavond een feestje en daarna eventjes naar de kroeg, niet vergeten een bierglas mee te nemen
het lijkt niet wat het is
pi_65144033
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Die zijn van de Hema.
Ja klopt!
pi_65144085
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:09 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja klopt!
pi_65144214
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil graag dat hij mijn erfgenaam wordt als ik doodga. Helaas is naar een notaris gaan vrij prijzig, dus trouwen is in ieder geval een goedkopere optie.

Ik begrijp niet waarom je voor een geregistreerd partnerschap zou kiezen, want dat komt gewoon neer op trouwen (het klinkt alleen zakelijker).
Nou, dan kunnen ouders en familie hoop houden dat er ooit een grote bruiloft met feest komt . Komt inderdaad op hetzelfde neer verder.
pi_65144259
En ik heb braaf zegeltjes gespaard van de c1000 dus nu heb ik vier keer dit setje

-edit-

Dit had ik beter in PFje gaat op kamers kunnen posten geloof ik
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:18:41 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65144328
Jij hebt idd mooie handen, PF!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65144412
Jep, mooie handen!

Mijn handenmodelcarrière wordt niks. Ik heb wel redelijk lange en dunne vingers, maar twee vingers van mijn rechterhand zijn verdraaid door het duimen, en ik heb een litteken op mijn linkerduim door onhandig omgaan met een kaasschaaf.
pi_65144516
Hehe, ik geloof dat ik echt wat met mijn handen moet gaan doen! Ik heb alleen wel een litteken (sigaret) op m'n arm Fugly!

Ik ga dat bureau van Toeps (link die ik eerder postte) benaderen, of is het beter zo hoog mogelijk in te zetten??
pi_65145338
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef Laureline het volgende:
Mijn -inmiddels 200 jaar alweer gescheiden- ouders zijn op zijn 70's getrouwd. Moeder in een strakke zwarte coltrui en leren broek, vader met lange zwarte krullen, in spijkerpak met soulpijpen. Met alleen hun 2 beste vrienden als getuigen. Die zagen er per ongeluk vanwege het trouwen veel netter uit, vandaar dat de ambtenaar van de burgelijke stand ook in eerste instantie dacht dat zij het bruidspaar waren
Mijn ouders zijn helemaal niet getrouwd. Ik ben nu 15 jaar met mijn lief, waarvan 14 jaar samenwonend.

Ik ga niet trouwen hoor. Ik heb het er niet zo op dat de overheid iets te zeggen heeft over mijn relatie . We moeten nog wel eens een testament maken, eigenlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65145408
Hoi!

Sugar: Wat een mooie en toffe, originele foto;s! Wat ben je mooi!
Maria: Ik hoooop en duim voor je huisje, lekker hoor je eigen thuis! Hoe oud ben jij eigenlijk?
Conleche: Leuk zwart dingetje, je ziet er fantastisch uit!

Zo en nu ben ik moe en moet alweer bijna weg. (heb de hele dag training gehad, en ga zo bij vriendinnen eten)
Lijstje:
O: geblenderde banaan, sinaasappel, kiwi, magere yoghurt
T: 1 mueslibol pindakaas
L: 1 mueslibol pindakaas, 1 bruin bolletje appel/kaas en de rest van de appel
T:1 mueslobol pindakaas
T2: cracker met speculoos en nog een hap speculoos
D: straks bij vrienden, zonder alcohol want ben nog steeds niet helemaal beter, maar met Kcal rijk toetje
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:02:51 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65145572
Zo, even tijd gehad om bij te lezen. Ik duim natuurlijk ook voor Maria .
Ga straks in de stad eten . Niet gereserveerd, dus hopelijk is er nog ergens een tafeltje vrij .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:08:40 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65145766
Thanks Chico, Fietsmeisje en Viking!

Ik ben 22 trouwens

Lijstje!
T: kiwi (want is niet echt ontbijt te noemen )
O/L: brood met rosbief, want vrij laat op
T: jodenkoek en glas cola Weekend en bijna-die-tijd, hoezee!
T-to-da-two: knackebrotje met rosbief
D: lof met ham/kaas

Morgen weer normaal doen

[ Bericht 6% gewijzigd door MariaEtcetera op 17-01-2009 17:19:10 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:09:00 #229
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65145778
Lekker, viking!
En cyclechick, wat voor training had je? Veel plezier vanavond.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65145792
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn helemaal niet getrouwd. Ik ben nu 15 jaar met mijn lief, waarvan 14 jaar samenwonend.

Ik ga niet trouwen hoor. Ik heb het er niet zo op dat de overheid iets te zeggen heeft over mijn relatie . We moeten nog wel eens een testament maken, eigenlijk.
Hier ook een in zonde levend stel! Met bastaardkindje, dus. Of noem je dat zo als het kind dan weer van een andere relatie is? Dan hebben we een illegale liefdesbaby (= vast ook iemands meest gehate woord) En alle concepten van contracten, testamenten etc. liggen al vijf jaar bij de notaris op kladblaadjes..
Mijn ouders zijn inmiddels allebei 2 x getrouwd. Die haal ik toch niet meer in
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:12:35 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65145879
Uitgwerkt..
Straks nog koken (bloemkool, spinazie, gekookte aardappelen (niet voor mij) en een tartaartje.
Ik ben dit weekend weer een stiefmoeder en moet morgen ook weer werken dus het is druk.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:12:55 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65145891
Ik ben eruit. We eten vanavond een spruitjesovenschitel!
pi_65145911
Mijn ouders gebruikten 'liefdesbaby' als eufemisme voor 'ongelukje'.

Mensen, wat ontzettend stom om niet een testament te laten maken. Het kan zomaar ineens afgelopen zijn. En ja, dat kan ook jou overkomen.
pi_65145964
Ik heb geen testament! Maar ik heb ook geen waardevolle spullen! Behalve mijn laptop maar die is voor Koekie!
pi_65145996
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:09 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hier ook een in zonde levend stel! Met bastaardkindje, dus. Of noem je dat zo als het kind dan weer van een andere relatie is? Dan hebben we een illegale liefdesbaby (= vast ook iemands meest gehate woord)
Een onecht kind is dat. Zoals ik, wat me zelfs nog wel eens op problemen is komen te staan .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:18:19 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65146053
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen testament! Maar ik heb ook geen waardevolle spullen! Behalve mijn laptop maar die is voor Koekie!

Wat zal Koekie blij zijn! *ziet het voor zich: Koekie op facebook en hyves*
pi_65146064
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:13 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn ouders gebruikten 'liefdesbaby' als eufemisme voor 'ongelukje'.

Mensen, wat ontzettend stom om niet een testament te laten maken. Het kan zomaar ineens afgelopen zijn. En ja, dat kan ook jou overkomen.
Uiteraard. Maar de grote zaken staan op beider naam, ook als een van ons zomaar omkomt houdt de ander huis en haard wel. En onze onroerende goederen zijn niet zoveel geld waard dat er familie op gaat azen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:20:22 #238
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65146117
Maria was ook een 'onecht kind'. We trouwden met z'n drietjes.
pi_65146118
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Een onecht kind is dat. Zoals ik, wat me zelfs nog wel eens op problemen is komen te staan .
Wat voor problemen kunnen er dan van komen? Ons kind heeft gewoon mijn achternaam, en is wel erkend door de vader. Maar ik ben benieuwd wat er mis kan gaan hiermee.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:21:04 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65146142
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar de grote zaken staan op beider naam, ook als een van ons zomaar omkomt houdt de ander huis en haard wel. En onze onroerende goederen zijn niet zoveel geld waard dat er familie op gaat azen.
<iets heel anders> vroeger noemden mijn zus en ik dat 'ontroerend goed' Echt, zo goed, cachai! *pinkt traantje weg* Maarja, zuslief noemde een condoom een econoom </iets heel anders>
pi_65146197
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel een fijn idee dat als mij iets overkomt het vanzelfsprekend is dat mijn lief alle beslissingen neemt. Formeel komen mijn moeder en broertje hiervoor in aanmerking. Ik kan er natuurlijk ook op vertrouwen dat het allemaal wel goedkomt, maar het is beter om een mogelijk vervelende situatie voor te zijn.
pi_65146248
Ik noem het nog steeds ontroerend goed ?!!!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:25:03 #243
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65146253
Maiaenzo, feli met huisje!
EN testament; heb ik wel alleen staat daar nog in dat kindjes alsi k dood ben en mijn ouders ook naar vriendin gaan...alleen vriendin is er neit meer! Moet ik nog veranderen
Prrrrr
pi_65146373
testament heb ik niet, heb ook niet echt iets van waarde

ben alleen donor, en de rest van mijn spullen verdeelt men maar, net als mn organen, zeg maar

terug van boodschapjes in ieder geval
Ja doei.
pi_65146490
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wat voor problemen kunnen er dan van komen? Ons kind heeft gewoon mijn achternaam, en is wel erkend door de vader. Maar ik ben benieuwd wat er mis kan gaan hiermee.
Heel lang geleden, toen de Turkjes nog gastarbeider heten, kwam ik eens op een school terecht waar bijna alleen maar Turkse kinderen op zaten. Toen die ontdekten dat ik een onecht kind was bleek dat onaanvaardbaar. Ik kreeg een vertegenwoordigster van de schooljeugd op me af gestuurd die mij toen, overigens niet onvriendelijk, voor de keus stelde:
  • of mijn ouders waren toch getrouwd
  • of ik bestond niet.

Aangezien ik zeker wist dat ik bestond en die optie me dus niet reeel voorkwam, en ik zeker wist dat mijn ouders ongetrouwd waren, heb ik laten weten dat ik erbij bleef. Daarna bleek ik niet te bestaan, vrij surrealistisch.

Tegenwoordig wordt er een hoop gejammerd over niet geintegreerde moslims, maar het lijkt me toch stug dat jouw kind dit nog treft. (Of jij een dokter die weigert een spiraaltje te verwijderen, zoals mijn moeder overkwam. Ze had immers al een onecht kind. Die dokter was geen Turk trouwens )
  • ik moet verrassend weinig
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 17:34:52 #246
    163650 Greys
    pi_65146515
    Wij hebben ook vast laten leggen dat indien ik bv *afklop* dood ga, dat mijn ouders dan niet mijn deel van ons huis kunnen opeisen en andersom natuurlijk. Het zal wel niet, we hebben lieve ouders allebei, maar toch. Als je daarover niets laat vastleggen kan het wél dat ze het doen.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65146562
    Ik heb een award zag ik of nouja, daar moest mijn zus me op wijzen

Wij gaan zo naar de bios, misschien tot later vanavond!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_65146665
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
    Wij hebben ook vast laten leggen dat indien ik bv *afklop* dood ga, dat mijn ouders dan niet mijn deel van ons huis kunnen opeisen en andersom natuurlijk. Het zal wel niet, we hebben lieve ouders allebei, maar toch. Als je daarover niets laat vastleggen kan het wél dat ze het doen.
    Is dat goed of slecht?
    pi_65146682
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Heel lang geleden, toen de Turkjes nog gastarbeider heten, kwam ik eens op een school terecht waar bijna alleen maar Turkse kinderen op zaten. Toen die ontdekten dat ik een onecht kind was bleek dat onaanvaardbaar. Ik kreeg een vertegenwoordigster van de schooljeugd op me af gestuurd die mij toen, overigens niet onvriendelijk, voor de keus stelde:
  • of mijn ouders waren toch getrouwd
  • of ik bestond niet.
  • Op de Veluwe zou het vast niet veel anders geweest zijn. Mijn moeder had een zogenaamde 'tere huid'. Haar moeder had aan de schoolleiding gevraagd of ze dan een broek naar school aan mocht, zodat ze niet elke dag met bloedblaren thuis zou komen. Dat mocht uiteindelijk, maar dan moest ze er wel een rok overheen dragen.

Later werd het mode.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 17:46:41 #250
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65146807
    Ik was super gewenst, een nakomertje na veel miskramen.

Bummer.. eigenlijk had het van mij niet echt gehoeven
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')