abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65151732
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:17 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Over de meeste artiesten in de top40 heeft ze anders wel gelijk hoor, volgens mij wil je die echt niet live horen.
Maakt niet echt uit of je ze live hoort of op de radio, omdat ze toch playbacken
pi_65151819
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Groots!
Je moet alleen wel even 20 minuten over hebben.
29 minuten om precies te zijn. Of de live versie van 34 minuten, en die is nog mooier

En ik zag My Immortal van Evanescence langskomen in dit topic.
Prachtig nummer. Zeker één van de mooiste (pop)ballads.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:30:30 #153
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65151856
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:17 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Over de meeste artiesten in de top40 heeft ze anders wel gelijk hoor, volgens mij wil je die echt niet live horen.
Ze heeft het dan ook over “alles”.
pi_65151908
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik haat die bands dus ook. Standaard gehypte bands voor mensen met allstars en skinny jeans die online petities invullen voor een starbucks in Nederland.
Idd . Maar niks tegen Allstars!
pi_65151924
All Stars zijn cool. Al heb ik ze zelf niet.
pi_65151955
Leuk topic en terechte klacht.
Waarom staat een bejaard nummer als Bohemian Rhapsody al eeuwen op nummer 1 in willekeurig welke top zoveelduizend?
Is er in al die veertig tussenliggende jaren écht geen beter nummer gemaakt?
Dan is het inderdaad bedroevend gesteld met de kwaliteit van de bands van nu.

Gelukkig ben ook ik een groot Last FM aanhanger en luister ik nog maar 2% mainstream, de rest is muziek die mij gelukkig wel kippenvel weet te bezorgen en die komt grotendeels van artiesten waar geen kip ooit van heeft gehoord.
Die vertekende cijfers van Last FM met al die Indiebandjes die bovenin de charts staan, komen volgens mij van mensen die ook daar niet verder kijken/luisteren dan mainstream.

Conclusie: ik ben het roerend met TO eens, ik kan wel janken.
pi_65151984
Het is niet zo dat er helemaal niks moois meer word gemaakt maar TS heeft zeker wel een punt.
De muziek industrie is zo ''professioneel'' geworden alles is ''image''/sex en lekker wijven want dat verkoopt.
Echte goede ''mainstream'' muziek met een boodschap zie je zelden meer.Waar zijn de ''Vietnam nummers'' van de 21ste eeuw nu er door de VS in 2 landen gevochten word. De beelden/verhalen zijn nu wel minder gruwelijk, maar de oogst is wel erg karig.
Laten we hopen dat :

Naar (weer) betere muziek tijden.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:37:21 #158
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65152076
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:33 schreef Gwywen het volgende:
Leuk topic en terechte klacht.
Waarom staat een bejaard nummer als Bohemian Rhapsody al eeuwen op nummer 1 in willekeurig welke top zoveelduizend?
Is er in al die veertig tussenliggende jaren écht geen beter nummer gemaakt?
Dan is het inderdaad bedroevend gesteld met de kwaliteit van de bands van nu.
Zulk soort nummer 1's zeggen meer over de lijstjes dan over de muziek die gemaakt is.
pi_65152172
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:29 schreef Desunoto het volgende:

[..]

29 minuten om precies te zijn. Of de live versie van 34 minuten, en die is nog mooier

En ik zag My Immortal van Evanescence langskomen in dit topic.
Prachtig nummer. Zeker één van de mooiste (pop)ballads.
Net ff geluisterd en het is inderdaad prachtig, meteen wat albums van x Japan ant dlen
En ik moet ook zeggen dat die yoshiki een beest op de drums is
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:41:50 #160
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_65152236
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:37 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zulk soort nummer 1's zeggen meer over de lijstjes dan over de muziek die gemaakt is.
Doodgedraaide eenheidsworst, van mij mag Master of Puppets wel eens op nummer 1 komen, of Whole Lotta Love om maar eens iets geks te noemen.
om maar te zwijgen over Abel's Onderweg
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_65152294
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:32 schreef boskameel het volgende:

[..]

Idd . Maar niks tegen Allstars!
Jawel, ik verafschuw Allstars.
pi_65152300
Hahaa onderweg. Wat een nummer is dat.
pi_65152336

X Japan.. mijn helden
Yoshiki gaat echt helemaal los op de drums inderdaad. En piano spelen kan hij ook echt fantastisch.
Jammer dat een nummer als Art of Live nou nooit eens in een top 1000 aller tijden o.i.d terugkomt. Het is alsof ze het allemaal niet kennen of niet willen kennen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:45:51 #165
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_65152386
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaa onderweg. Wat een nummer is dat.
Meesterwerk! Tevens het langstlopende topic van Fok! dus zo'n beetje heilig verklaard!
pi_65152518
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:37 schreef pfaf het volgende:

[..]

Bohemian Rhapsody afkraken is anders de laatste tijd ook gewoon een trend geworden, simpelweg omdat ie zovaak op nummer 1 heeft gestaan. Het is gewoon een briljant nummer, dat jammer genoeg uitgemolken is.

tl;dr uitgemolken =/= slecht
pi_65152663
Dat Bohemian Rhapsody elke keer weer ergens bovenaan staat zegt meer iets over de inspiratieloosheid (is dat een woord?) van de mensen die erop stemmen dan over het nummer zelf. Het is een goed nummer.. maar ik kan hem echt niet meer aanhoren.
  Redactie Frontpage zaterdag 17 januari 2009 @ 20:54:04 #168
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65152668
Hopelijk weten we over vijftig jaar nog allemaal wie Jannes was!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65152720
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:53 schreef Desunoto het volgende:
Dat Bohemian Rhapsody elke keer weer ergens bovenaan staat zegt meer iets over de inspiratieloosheid (is dat een woord?) van de mensen die erop stemmen dan over het nummer zelf. Het is een goed nummer.. maar ik kan hem echt niet meer aanhoren.
Ik als groot fan van Queen ook niet meer. Ik vind dat Queen zelf veel betere nummers heeft geschreven zoals March of the black queen, Father to son, Prophet's Song, My fairy king, innuendo etc
pi_65152745
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:41 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Doodgedraaide eenheidsworst, van mij mag Master of Puppets wel eens op nummer 1 komen, of Whole Lotta Love om maar eens iets geks te noemen.
om maar te zwijgen over Abel's Onderweg

Ik ben al tevreden als ze tenminste verschijnen in de top zoveels, neem inderdaad een master of puppets of een fade to black, als dat niet betere muziek is dan tenminste 95% in die lijstjes dan weet ik het ook niet meer, maar alle metaillica fans schijnen one of nothing else matters te stemmen, met enter sandman als een uitzondering...

Bohemeian is het wat mij betreft wel waard om op 1 te staan, ik maak me meer zorgen over de avonden en soortgelijke nummers.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:58:42 #171
185261 Scaurus
Memento mori
pi_65152815
Terechte klacht. Radiohead enzo is goede muziek, maar haalt nooit het niveau van Pink Floyd, The Doors en The Beach Boys. Die hebben weer op hun beurt nooit Bach kunnen evenaren.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_65152819
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:

X Japan.. mijn helden
Yoshiki gaat echt helemaal los op de drums inderdaad. En piano spelen kan hij ook echt fantastisch.
Jammer dat een nummer als Art of Live nou nooit eens in een top 1000 aller tijden o.i.d terugkomt. Het is alsof ze het allemaal niet kennen of niet willen kennen.
Het leek me wel eens wat om art of life als verzoekje op te vragen bij zo een radiozender waar daaraan gedaan word om onderandere het schema nogal in de war te brengen Of het een of andere gruwelijk death metal nummer, maar dat is meer om het idee dan om de muziek...
pi_65152855
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:56 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ik ben al tevreden als ze tenminste verschijnen in de top zoveels, neem inderdaad een master of puppets of een fade to black, als dat niet betere muziek is dan tenminste 95% in die lijstjes dan weet ik het ook niet meer, maar alle metaillica fans schijnen one of nothing else matters te stemmen, met enter sandman als een uitzondering...

Bohemeian is het wat mij betreft wel waard om op 1 te staan, ik maak me meer zorgen over de avonden en soortgelijke nummers.
Fade to Black vind ik ook beter dan Nothing Else Matters, om eerlijk te zijn.
Fade to Black.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_65152890
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Scaurus het volgende:
Terechte klacht. Radiohead enzo is goede muziek, maar haalt nooit het niveau van Pink Floyd, The Doors en The Beach Boys. Die hebben weer op hun beurt nooit Bach kunnen evenaren.
Surfin' USA
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:01:26 #175
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_65152912
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Quir het volgende:

[..]

Fade to Black vind ik ook beter dan Nothing Else Matters, om eerlijk te zijn.
Fade to Black.
Harvester Of Sorrow, en dan het liefste live!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')