Over kutmuziek gesprokenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:17 schreef SiETSKE. het volgende:
ga minimal/techno luisteren. :]
Het orgineel of de s&m versie (nee dat betekend hier wat anders dan je denkt)? Die van s&m is vele beter..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Enter Sandman op Radio Veronica nu
Call of Ktulu S&Mquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Het orgineel of de s&m versie (nee dat betekend hier wat anders dan je denkt)? Die van s&m is vele beter..
3FM draait nog wel goede muziek, savonds 3Voor12 en dergelijke, ik heb bij Rob Stenders voor het eerst trouwens Roosbeef gehoord, wat een wereldnummer!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, als je geen TMF kijkt en geen 3fm of 538 luistert, merk je er verder toch weinig van? Het is gewoon een keuze blootgesteld te worden aan verdorven baggermuziek.
of niet. damn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:19 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Dat mag pas een legende worden! DOOD MOET DIE ROTZOOI, MERDE ZEG IK! MORTEEE!
QFTquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef MarMar het volgende:
Vroegah werd er ook meer brave songfestivalshit op de radio gedraaid dan Led Zeppelin
Dat je het niet overal tegenkomt betekent niet dat het er niet is.
Veel muzikanten die nu als legendarisch worden beschouwd, kregen vroeger de nodige kritiek over zich heen, waren te ruig, slechte invloed op de jeugd etc etc.
Kijk es wat verder dan de top40, wie weet wat je dan nog tegen komt
Ik weet wat s&m isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Het orgineel of de s&m versie (nee dat betekend hier wat anders dan je denkt)? Die van s&m is vele beter..
Editorsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
QFT
goeie muziek staat niet/nauwelijks in de top40
tip:
en ik stem bij altijd op :
bij top .... allertijden!
HIM? HIM?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
3FM draait nog wel goede muziek, savonds 3Voor12 en dergelijke, ik heb bij Rob Stenders voor het eerst trouwens Roosbeef gehoord, wat een wereldnummer!
Die zal ik wel onthouden van wat er goed was aan de 00's, verder is er eigenlijk alleen maar bagger uitgebracht....
Bij 538 wordt er alleen maar op safe gespeeld met standaardhits......QOTSA of HIM zal je daar ook nooit horen....
Verder heerschend van de jaren 00:
-Gnarls Barkley
-QOTSA
-Franz Ferdinand
-KaiserChiefs
-Muse
-Kanye West (Lovelockdown is een van de betere nummers)
-White Stripes en dan houdt het verder een beetje op.....
Ik moest toch iets noemen wat de gemiddelde 538-breezerslet niet kent.....quote:
Death Magnetic is ook goed !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Battery, one, untill it sleeps en whiplash S&M
Matchbox 20quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef IJsblock het volgende:
Die zal ik wel onthouden van wat er goed was aan de 00's, verder is er eigenlijk alleen maar bagger uitgebracht....
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:23 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die 3FM luisteren..Dat is me pas een zelfbenoemd "hip" radiostation.
Het valt jou op dat ik geen smaak heb omdat ik Muse niet legendarisch vind en ik 3FM een slecht radiostation vind?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:49 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Het valt me wel op dat jij echt geen smaak hebt![]()
Als je dadelijk zegt dat 538 of slam fm beter is dan 3FM verbaast het me niks meer
Eens. Net als MTV, met van die hippe kijk-ons-creatief-zijn indiebandjesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:23 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die 3FM luisteren..Dat is me pas een zelfbenoemd "hip" radiostation.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
3FM draait nog wel goede muziek, savonds 3Voor12 en dergelijke, ik heb bij Rob Stenders voor het eerst trouwens Roosbeef gehoord, wat een wereldnummer!
Bij 538 wordt er alleen maar op safe gespeeld met standaardhits......QOTSA of HIM zal je daar ook nooit horen....
Verder heerschend van de jaren 00:
-Gnarls Barkley
-QOTSA
-Franz Ferdinand
-KaiserChiefs
-Muse
- Arctic Monkeys
- Elbow
- dEUS
-Kanye West (Lovelockdown is een van de betere nummers)
-White Stripes en dan houdt het verder een beetje op.....
Geen haat, maar het is overrated. Muse is geen legendarische band, zoals veel fans het willen doen lijken. Aan de andere kant horen Kanye West, Gnarls Barkley (quote:
imo wel legendarisch, vooral de eerdere albumsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen haat, maar het is overrated. Muse is geen legendarische band, zoals veel fans het willen doen lijken. Aan de andere kant horen Kanye West, Gnarls Barkley () en The White Stripes ook niet in dat lijstje thuis verder.
![]()
Maar last.fm is ook een massale community. Op YouTube zie je ook constant dezelfde hip-hop artiesten opduiken als je gaat kijken naar de filmpjes met de meeste views.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:32 schreef boskameel het volgende:
Wat mij trouwens ook wel opvalt: Op last.fm zie je dat al die standaard indie/rock bandjes bovenaan staan. Bij elke group of community daaro staat in de top 5: The Killers, Muse, Arctic Monkeys, Coldplay, Radiohead. Allemaal dezelfde standaard 3fm bandjes.
Hoppa, opgelost, dicht ermee.quote:
Inderdaad, TS noemt veel bands die legendarisch zouden zijn alleen omdat ze oud zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoppa, opgelost, dicht ermee.
Al is het maar omdat TS Golden Earring 'legendarisch' noemt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:38 schreef Nosh het volgende:
TS heeft de muzikale ontdekkingsdrang van een hardhorende bejaarde die tot zijn nek verlamd is.
God, wat een onzin.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef griekjeee het volgende:
Eens met de klacht. Alles is tegenwoordig zo bewerkt dat er maar weinig artiesten zijn die live ook goed zijn.
Nog nooit van de Beatlemania gehoord?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:43 schreef Nikmans het volgende:
De Beatles waren maar een band.
Over de jaren heen zijn ze 'legendarisch' geworden. Maar toen ze gewoon nog optraden vond niemand ze legendarisch.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:45 schreef sinadO het volgende:
Ik wil graag even een van mijn eerdere topics spammen hierzo, omdat ik het relevant vind voor de 'discussie' die hier gaande is.
Mensen die zich blindstaren op één muziekstijl.
Dat inderdaad. Muse legendarisch noemen is toch echt teveel van 't goeie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen haat, maar het is overrated. Muse is geen legendarische band, zoals veel fans het willen doen lijken. Aan de andere kant horen Kanye West, Gnarls Barkley () en The White Stripes ook niet in dat lijstje thuis verder.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |