quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef sinadO het volgende:
Ik ga toch ook niets zeggen over [...] hoe een lul smaakt, als ik er nog nooit een in mijn mond gehad heb?
Elitairquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
Ik hou van, underground- en oldschool hiphop, punk-ska, ska, reggae, dub, rock n roll, hardrock, metal en electronische dingen. Hoe is dat?
Ik hou ook overal van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
Ik hou van, underground- en oldschool hiphop, punk-ska, ska, reggae, dub, rock n roll, hardrock, metal en electronische dingen. Hoe is dat?
Iemand die niet weet wat hij wil...quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:10 schreef Mirel het volgende:
Beter iemand die niet weet wat hij wil dan iemand die "Hollandse muziek" wilquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat hij wil...
Is gezellig man, inhaken!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beter iemand die niet weet wat hij wil dan iemand die "Hollandse muziek" wil.
Met je kratje bier en het hele gezin voor op de straat zuipuh!quote:
Ja vet he, lekker schopmateriaalquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:22 schreef Maurari het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waar iedereen wil laten zien hoe openminded ze wel niet zijn als het op muziek aankomt
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat hij wil...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |