quote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga maar eens left 4 dead kopen![]()
Had het gezegd danquote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er is zoveel gebeurd je had het gewoon moeten volgen. Dat was het leukste geweest. Ze hebben net allemaal besloten om niet meer te gaan flamen, wat ontzettend jammer is..
Hoezo was jij hier nooit welkomquote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was hier nooit welkom. Dus daarom heb ik het nooit gemeld.
Sinds Sackboy iedereen heeft lopen pijpenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo was jij hier nooit welkom![]()
En in de SC ben je ook nooit meer
dacht al waar komen die paarse vlekjes op mn lul toch vandaanquote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sinds Sackboy iedereen heeft lopen pijpen
Awesomequote:
Dat stuur is te mooiquote:
Ik heb hem al lang niet meer gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sinds Sackboy iedereen heeft lopen pijpen
Als ik co-op mercs dan dan order ik een aantal clusterbombs en wat bunkerbusters en dan is alles wegquote:Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef SkyChat het volgende:
Zitten we in een co-op in Mercs 2, gaat die eikel lunchen terwijl ie in een helo zit met een executive![]()
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Je moet met iemand naar zo'n olieplatform vliegen en dan uitstappen en dan rondlopen en dan snel terug naar je heli rennen en bom laten droppen dan zit die andere vast daar en die dingen knallen echt gruwlijk vet uit elkaar en zinken dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Rossdale op 19-01-2009 08:30:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:02 schreef Edwinuss het volgende:Dude doe ff spoiler-tags ofzo, er zijn vast mensen die de game nog wel ff willen spelen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:34 schreef Edwinuss het volgende:
Met mn iPhone kan ik geen spoilertas doen... Wil een mod dit voor mij doen?
Ik hoorde zoiets jaquote:Op maandag 19 januari 2009 06:02 schreef intraxz het volgende:
Voor de multiplayer hoeft het iig niet.
Dat is wel echt een erge spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een wagen bestellen voor iemand en dan zon C4 er op doen en dan rijd die weg en dan blaas je hem opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 19 januari 2009 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Edwin's comment tussen spoilers gezet.Ik zie het nog een paar keer staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar vooruit ik ben de kwaadste niet dus ik haal het ook wel weg kan niet meer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
ik niet? Alles staat toch tussen tags nu?Iquote:Op maandag 19 januari 2009 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie het nog een paar keer staan![]()
Maar vooruit ik ben de kwaadste niet dus ik haal het ook wel weg kan niet meer![]()
Ik zie het bij mij en lennart nog staan? Maar misschien ligt het aan mijn instellingen ofzo ietsquote:Op maandag 19 januari 2009 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik niet? Alles staat toch tussen tags nu?I
Je cache even legenquote:Op maandag 19 januari 2009 08:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie het bij mij en lennart nog staan? Maar misschien ligt het aan mijn instellingen ofzo iets
Ik kijk op de site:quote:Xbox Live 12 + 1 Month Gold Card
(Worldwide Compatible) (Limited Time Only)
Now EUR 29.99
quote:Xbox Live 12 + 1 Month Gold Card (Digital Delivery) (Worldwide Compatible)
Now: EUR ¤35.99
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamehubs stuurt een mail:
[..]
Ik kijk op de site:
[..]
Dan niet hoor
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg Lost als het goed is morgen terug, dan verstuur ik 'm ook 'a.s.a.p.'
Waarom zou hij het niet online kunnen kopen? MS punten liggen ook in de winkel, als het gaat om internet-verbinding dan heeft ie ook niets aan de code voor extra maps want die moeten ook gedownload wordenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef Sala-adin het volgende:
Bij gow2 had je een code voor extra maps, nou heeft mijn neefje gow2 via mp gehaald maar zonder mapcode. Via marketplace kan hij die maps niet kopen is er een anderemogelijkheid?
Ja stom he, zag het ook vanochtend..quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamehubs stuurt een mail:
[..]
Ik kijk op de site:
[..]
Dan niet hoor
Muziek op je usb stick zetten, dan tijdens het spel druk je op de guide knop, dan ga je naar rechts bij muziek, doe je search for music oid, dan zie je je usb stick staan als het goed is.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:55 schreef lighted het volgende:
<- tevreden Xbox newbie meld zich..
![]()
Ik heb geen idee en waarschijnlijk kunnen jullie de vraag makkelijk beantwoorden..
Is het mogelijk om bijvoorbeeld muziek op een USB-stick te zetten en de muziek tijdens een game te laten afspelen? Dus bijvoorbeeld tijdens een potje Fifa? Zo ja, hoe doe ik dat?![]()
Toppiej, thanks:).quote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Muziek op je usb stick zetten, dan tijdens het spel druk je op de guide knop, dan ga je naar rechts bij muziek, doe je search for music oid, dan zie je je usb stick staan als het goed is.
Hmm hij zei tegen mij dat hij ze niet kon krijgen via marketplace aan internet verbinding ligt het niet want hij speelt ook gewoon onlinequote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom zou hij het niet online kunnen kopen? MS punten liggen ook in de winkel, als het gaat om internet-verbinding dan heeft ie ook niets aan de code voor extra maps want die moeten ook gedownload worden
ik weet niet wat je gamertag is, maar mijn is toostquote:Op maandag 19 januari 2009 15:38 schreef Scarface2004 het volgende:
Voeg me toe, ik ben nog steeds verslaafd aan dat spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |