Shit man heb dat gemist! Maar is dat nu allemaal verwijderd enzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja. En Fatman3591.
Maar hun accounts zijn gehacked.
Jammer, want het begon NET leuk te worden.
Dat van Thegeek en Fatman volgens mij wel..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shit man heb dat gemist! Maar is dat nu allemaal verwijderd enzo?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat lult die flikker nou allemaal?
Balenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat van Thegeek en Fatman volgens mij wel..
Fatman is echt een mongool, die vent zegt dat niet dik is
WTF komt er blu-ray voor de 360quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Jammer dat het in paint is gemaakt
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF komt er blu-ray voor de 360
OMG wat vet
Ja nee man ik moet hem nog kopen voor mn normale 360, ik heb hem nu alleen nog maar voor mn debug (want daar is ie gratiesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:26 schreef SkyChat het volgende:
Okay nu snap ik het
Hey Spanky wtf man je staat niet op m'n leaderboard bij GW2
Gewoon proberen danquote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja nee man ik moet hem nog kopen voor mn normale 360, ik heb hem nu alleen nog maar voor mn debug (want daar is ie graties)
Ik ga ff kijken of ik Amerikaanse punten kan kopen en gebruiken met US gamertag, dat hoort gewoon te kunnen toch?
Ik zou toch de Xbox op de Speedtouch aansluiten. De switch doet niet veel met de verbinding, maar persoonlijk zou ik om fouten te voorkomen die er tussen uit halen (als dat kan). En ook al is het even voor testdoeleinden. Op de Speedtouch moet uPnP aanstaan. Let op,... het is het een of het ander. Of je opent poorten,... of je doet uPnP. Beiden wordt niet aangeraden zoals je nu hebt. IP adres moet op automatic staan. Check daarna via je 360 menu of je NAT open staan,... niet via Halo!quote:Op zondag 18 januari 2009 02:02 schreef RoW_0 het volgende:
Hoi,
ik krijg steeds de melding dat NAT type niet open is tijdens halo3.
Ik heb als verbinding SpeedTouch -> Linksys WRT54G (linksys als switch, router en modem is speedtouch al in 1 apparaat).
uPnP beide apparaten - check
Poorten geopend - check
Dus als ik bij de speedtouch de poorten geopend hebt, moet ik dat ook weer doen bij de linksys? of alleen bij de speedtouch. De linksys deelt geen ip adressen uit, dus het is niks meer dan een switch.
/edit;
als ik de ip adres instellingen van manual naar automatic zet, doet hij nu opeens wel. maar er zit geen nummertje verschil met de manual of automatic. Mijn speedtouch werkt op MAC adressen, en als ik m op de mac adres van de xbox zet, verschijnt er toch een heel raar mac adres wat niet mijn PC, of router kan zijn. en laptop staan uit?
Waar is er dan een optie manual als het op automatic MOET staan?quote:Op zondag 18 januari 2009 09:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zou toch de Xbox op de Speedtouch aansluiten. De switch doet niet veel met de verbinding, maar persoonlijk zou ik om fouten te voorkomen die er tussen uit halen (als dat kan). En ook al is het even voor testdoeleinden. Op de Speedtouch moet uPnP aanstaan. Let op,... het is het een of het ander. Of je opent poorten,... of je doet uPnP. Beiden wordt niet aangeraden zoals je nu hebt. IP adres moet op automatic staan. Check daarna via je 360 menu of je NAT open staan,... niet via Halo!
Waar haal je die en wat kost die? Oh,... en ik zou voor de Ken versie gaan!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik ook een nieuwe controller ga halen voor Street Fighter IV. Geen arcadestick (daar kan ik niet mee overweg), maar een Madcatz pad. De vraag is alleen, welke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAAR ROY, WAAR.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik ook een nieuwe controller ga halen voor Street Fighter IV. Geen arcadestick (daar kan ik niet mee overweg), maar een Madcatz pad. De vraag is alleen, welke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is niks mis mee om handmatig een IP adres toe te voegen als je een statische route hebt toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waar is er dan een optie manual als het op automatic MOET staan?
waarom zegt MS dan niet gewoon open uPnP ipv open je poorten en uPnP
en ik kan m niet op de speedtouch zetten want daarvoor heb ik juist een switch gekochtdie een verdieping hoger ligt
Ja, dat is wel erg gek,... en die bovenste is nog cool ook. Zijn niet wireless alleen denk ik!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:34 schreef Wessiej het volgende:
http://www.amazon.co.uk/Mad-Catz-Xbox-Street-Fighter/dp/B001LK7FHO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1232281841&sr=8-1
Zijn dit er 2 voor een mindere prijs dan 1? Zoja getting it
Dat denk ik ook!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder is die 'dubbele' volgens mij OF een foutje, OF een pad van Akuma.
Te doen, maar pittig volgens mij. De meeste gaan voor een fightpad! Arcade stick trek ik niet!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:47 schreef Sala-adin het volgende:
Is sf4 wel speelbaar op een normale 360 controller?
Want die D-pad is wack en sfII arcade was tering moeilijk om combos te maken
Die zijn mooi man gekquote:Op zondag 18 januari 2009 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij wel die hele flamewar over en weer gevolgd?quote:
Hoeveel?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:58 schreef SkyChat het volgende:
Ik heb Dead Rising nog liggen voor de liefhebber
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of je je live gold ook kunt pauzeren? Ik heb een jaarabo, maar zit een maand zonder internet. Beetje jammer...
Geniaalquote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of je je live gold ook kunt pauzeren? Ik heb een jaarabo, maar zit een maand zonder internet. Beetje jammer...
32 euroquote:Op zondag 18 januari 2009 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Maar nee kan niet! Maar goed dat maandje kost je maar 36/13 = 2,77
Dat overleef je wel
Waarquote:
12 Month Gold - $49.99 , via xbox.com dus zoveel scheelt het niet eensquote:
12 + 1 for $42quote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
12 Month Gold - $49.99 , via xbox.com dus zoveel scheelt het niet eens
Ja:')quote:Op zondag 18 januari 2009 14:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die zijn mooi man gek
[..]
Heb jij wel die hele flamewar over en weer gevolgd?
Samenvattingquote:
Er is zoveel gebeurd je had het gewoon moeten volgen. Dat was het leukste geweest. Ze hebben net allemaal besloten om niet meer te gaan flamen, wat ontzettend jammer is..quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Samenvatting![]()
Gears 2 nu ook uitgespeeldSuper spel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |