Ik vind hem gewoon vreselijk saai en middelmatig, en ik snap de populariteit niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
wetf Halo is gewoon leuke games-serie, snap de haat niet!
PS3quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:43 schreef aadspagaat het volgende:
net xbox360 arcade + 1spel en 1 extra controller verkocht voor 135eu.
vond het een goede console voor een zeer leuke prijs, maar de kans dat die stuk gaat is wel erg groot. plus dat ik ps1 + ps2 gewend ben en toch maar een ps3 ga aanschaffen.
iemand trouwens hier die allebei de consoles heeft?? wil wel is horen wat diegene de betere console vind en waarom. is wel handig voor de exclusives natuurlijk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Het is gewoon de dubbele wopper met kaas van de 360. Je hebt altijd trek, maar na de maaltijd ben je nog niet verzadigd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vind hem gewoon vreselijk saai en middelmatig, en ik snap de populariteit niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon de dubbele wopper met kaas van de 360. Je hebt altijd trek, maar na de maaltijd ben je nog niet verzadigd.H3 heeft wel 1750 gamer points en zo hoort het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee idd, maar iedereen zegt/hoopt Q1 of Q2quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bron?
Afaik is Vesperia nog niet officieel aangekondigd voor Europa.
Elk level ziet er hetzelfde uit, en het is gewoon zo saai...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
snap echt niet waarom dat zo lang moet durenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef Cudles het volgende:
[..]
Nee idd, maar iedereen zegt/hoopt Q1 of Q2
Ik heb ze ook alle 2, en ga toch echt ruimschoots voor de 360.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:43 schreef aadspagaat het volgende:
net xbox360 arcade + 1spel en 1 extra controller verkocht voor 135eu.
vond het een goede console voor een zeer leuke prijs, maar de kans dat die stuk gaat is wel erg groot. plus dat ik ps1 + ps2 gewend ben en toch maar een ps3 ga aanschaffen.
iemand trouwens hier die allebei de consoles heeft?? wil wel is horen wat diegene de betere console vind en waarom. is wel handig voor de exclusives natuurlijk.
Knap hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:24 schreef Un4 het volgende:
FIFA ClubsZitten nu bij de eerste 100 op de ranking.
Goh, niet verwacht deze reactie..quote:
Toffe gamequote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef Un4 het volgende:
[..]
Goh, niet verwacht deze reactie..
Reken maar dat we er aan gaan komen!![]()
Net Dead Space besteld bij HMV.com voor 35 euro.
28 pond. Koers is ook fink gedaald. Gunstig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef Un4 het volgende:
[..]
Net Dead Space besteld bij HMV.com voor 35 euro.
En Jorien? Ik wed dat hij zeker in de top 25 staat!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:24 schreef Un4 het volgende:
FIFA ClubsZitten nu bij de eerste 100 op de ranking.
Ik herken die chickquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:49 schreef SkyChat het volgende:
Zet deze voortaan even in de OP!
[ afbeelding ]
Nee, vind niet alles engquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
Edje vind je GoW 2 niet eng trouwens? Jij vind toch al die games eng?
Dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En Jorien? Ik wed dat hij zeker in de top 25 staat!
Dat was een gaaf stuk iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, vind niet alles eng
In dat gebouw waar van alles werd onderzocht moest ik wel even slikken. Dan ben ik gewoon zo geconcentreerd dat ik van alles en nog wat schrik
Ik ga weer verderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was een gaaf stuk idd![]()
Het wordt nu ook steeds vetter en vetter
Pas maar op dat je niet schrikt!quote:
Ook EmarWii is getroffen door de krassende 360'squote:14-1-09
DGVF is tijdelijk Xboxloos.... Het systeem maakte krassen op speldisks en wordt binnen 3 dagen opgehaalt door Microsoft voor een reparatie. Ik heb nog wel een review liggen van een Xbox360 spel, die jullie binnenkort kunnen verwachten.
Ventquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet schrikt!
Speel je op normal?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:54 schreef SkyChat het volgende:
Damn eindelijk 1 miljoen kudos bij elkaar voor die speciale gamerpic van PGR4
Klasse Edje! Dan hoef je ook niet meer bang te zijn!quote:
Rotjochquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klasse Edje! Dan hoef je ook niet meer bang te zijn!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
Lord of the Rings Conquest review! Die intro is echt GENIAAL
Er zijn 2 mensen op Youtube waar HIJ een ontzettende hekel aan heeft, dit heeft hij maar wat laten blijken met z'n video's.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat lult die flikker nou allemaal?
Welke gasten waren? Samuel the Geek toch ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er zijn 2 mensen op Youtube waar HIJ een ontzettende hekel aan heeft, dit heeft hij maar wat laten blijken met z'n video's.
Die 2 mensen hebben lopen klagen bij Youtube.
Ik moet toegeven, ELPRESADOR was HEEL erg, maar dan ook HEEL erg hard aan het huishouden. Maar hij is nog steeds de grote winnaar
Ja. En Fatman3591.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke gasten waren? Samuel the Geek toch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |