Ik heb helaas geen inspiratie voor tekst. Het spijt me.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ed! gvd doe eens een keer een TT met tekst er in![]()
Maar ik vond dat gedoe van Dom opzoek naar die vrouw opzich ook niet heel tof maar dat moment dat ze haar gevonden hadden vond ik wel erg goed gedaan![]()
Pas vanaf toen vond ik de Locust echt monsters
Is dat niet een onwijze spoiler?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:58 schreef AQuila360 het volgende:
Maar ik vond dat gedoe van Dom opzoek naar die vrouw opzich ook niet heel tof maar dat moment dat ze haar gevonden hadden vond ik wel erg goed gedaan![]()
Gears of war 2 sucks.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat niet een onwijze spoiler?
Je weet niet hoe je een url van een plaatje kan vinden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:50 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil graag ook dat plaatje gebruiken van de OP van het vorige topic, maar weet niet hoe ik de URL kan vinden met mijn iMac![]()
Niet echt want dat was van te voren al bekendquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is nu hip man met zijn Imac! Maar hij weet alleen hoe die hem aan en weer uit zet meer niet echtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je een url van een plaatje kan vinden?
Nee!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Moet die OP niet gewoon ff in de wiki?
Dan moet ie dus wel in de wiki lul.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee!
En hierom wou ik geen uitgebreide OP en shit want dat gaat 3 keer goed en dan wordt het niet gedaan en is het weer weg!
Gewoon een toffe TT en dat toffe XBox360 fok centraal plaatje! Die ouwe!
Jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je een url van een plaatje kan vinden?
Ik vond het juist enorme afbreuk doen aan de hele game. Het past niet in de stijl van de game vind ik. Allemaal stoere mannen en bruut geweld, en dom die domme (haha) dingen doet omdat hij zo nodig zijn vrouwtje zoekt. Slap verhaal, erg erg erg jammer. Eén van de redenen waarom de game me tegenviel. Dat plus dat hij TE over de top was, terwijl het een serieus spel hoort te zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:58 schreef AQuila360 het volgende:
Het verhaal is best OK! Het blijft science fiction uiteraard, maar vond dit stuk persoonlijk juist wel wat meer karakter tonen en motivatie van de characters! We leerden ze even iets beter kennen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond het juist enorme afbreuk doen aan de hele game. Het past niet in de stijl van de game vind ik. Allemaal stoere mannen en bruut geweld, en dom die domme (haha) dingen doet omdat hij zo nodig zijn vrouwtje zoekt. Slap verhaal, erg erg erg jammer. Eén van de redenen waarom de game me tegenviel. Dat plus dat hij TE over de top was, terwijl het een serieus spel hoort te zijn.
Tijdje terug al. En sinds een paar dagen is er een unlock-key voor 160 punten te downloadenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
Is die patch voor Castle Crashers ooit verschenen?
Bron?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:39 schreef Cudles het volgende:
Lol kwam van de week achter dat Tales of Vesperia pas in de lente uitkomt. In Amerika en Japan is al sinds augustus uit.
Heb ze allebei en ik zou mijn 360 nooit voor dat geld verkopen. Tenzij je het echt nodig hebt. Heb mijn PS3 al sinds launch bijna en maar 3 gamesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:43 schreef aadspagaat het volgende:
net xbox360 arcade + 1spel en 1 extra controller verkocht voor 135eu.
vond het een goede console voor een zeer leuke prijs, maar de kans dat die stuk gaat is wel erg groot. plus dat ik ps1 + ps2 gewend ben en toch maar een ps3 ga aanschaffen.
iemand trouwens hier die allebei de consoles heeft?? wil wel is horen wat diegene de betere console vind en waarom. is wel handig voor de exclusives natuurlijk.
Ik ben juist blij dat ie lekker over de top isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond het juist enorme afbreuk doen aan de hele game. Het past niet in de stijl van de game vind ik. Allemaal stoere mannen en bruut geweld, en dom die domme (haha) dingen doet omdat hij zo nodig zijn vrouwtje zoekt. Slap verhaal, erg erg erg jammer. Eén van de redenen waarom de game me tegenviel. Dat plus dat hij TE over de top was, terwijl het een serieus spel hoort te zijn.
nee niet verkocht omdat die stuk kan gaan maar omdat ik de playstation gewend ben en dus denk dat ik die leuker vind. en 135 vind ik niet eens zo weinig, ja ik had het geld nodig want had em voor duurder aangeboden. maar nieuw kosten ze niet zo heel veel meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb ze allebei en ik zou mijn 360 nooit voor dat geld verkopen. Tenzij je het echt nodig hebt. Heb mijn PS3 al sinds launch bijna en maar 3 gamesDe 360 is absoluut mijn favoriet,... en gebruik de PS3 voornamelijk als Blu-ray speler!
Puur verkopen omdat die stuk kan gaan is best apart!
Als je daar doorheen bent heb je nog maar een chapter over. Dus je gaat al aardig richting het eindequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
Moet ik trouwens nog veel met Gears2 doen ? Ben nu net in de grote stad van de Locust.
Hoezo danquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als je daar doorheen bent heb je nog maar een chapter over. Dus je gaat al aardig richting het einde
Ik weet niets van het verhaal van Gears 2, dus het is een spoiler. Bedankt! Nu hoef ik het spel niet meer te spelenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo dan![]()
Je wist dat al voordat je aan het spel begon
Die mortieren die sommige vijanden hebben zijn wel kut trouwens![]()
?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo dan![]()
Je wist dat al voordat je aan het spel begon
Die mortieren die sommige vijanden hebben zijn wel kut trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niets van het verhaal van Gears 2, dus het is een spoiler. Bedankt! Nu hoef ik het spel niet meer te spelen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]Dat is waar, maar je woordgebruik vertelde genoeg. Maarja,... lekker boeien. Had Noot dit machtige spel maar eerder moeten gamen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Nee het is leuk om te wetenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:31 schreef MaxC het volgende:
Alsof het spel verpest is als je dat weet
Master Chief gaat dood!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |