Het lijkt de laatste tijd wel een wekelijks terugkerend ritueel.quote:
Dit keer was het een backup dat vastliep en die ze dus maar de hele morgen hebben laten lopen, zodat alles veilig gebacked up was. Incremental backups zijn ook erg lastig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het lijkt de laatste tijd wel een wekelijks terugkerend ritueel.
Even de database resetten en we kunnen weer
Geduld is een schone deugd volgens Leoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef Ynske het volgende:
ow, en gut wat duurt t klere lang voor die accu vol is
heb van de week nog gedacht zal ik er al een bestellen en opladen, kan ik tenminste meteen ermee spelen
Dat is ook maar om mezelf wijs te maken dat het ooit wel eens zal lukkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geduld is een schone deugd volgens Leo
quote:
Die vent logt alles, heeft overal camera's en gooit alles op internet. Dat is voor mij dus BB in het kwadraatquote:
Leuk als'ie te laat is op zijn werk..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die vent logt alles, heeft overal camera's en gooit alles op internet. Dat is voor mij dus BB in het kwadraat
Ieuwquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die vent logt alles, heeft overal camera's en gooit alles op internet. Dat is voor mij dus BB in het kwadraat
Of dat je kan zien hoe lang iemand op de wc zitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw.
Vraag me af of zijn vrouw (neem ik aan voor 't gemak) ook zo blij is dat hij haar gewicht op 't net gooit.
Ik zou die vent aanklagen, ik wil niet met mn kop op het net als ik aanbel of de brievenbus op doequote:Hee, een collega heeft net zijn post gebracht.
Ik zou dat ook niet willenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zou die vent aanklagen, ik wil niet met mn kop op het net als ik aanbel of de brievenbus op doe
Je zou het ook wel kunnen doen maar per foto ¤50 euro vragenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet willen. Geen idee of je in dat geval kunt weigeren de post te bezorgen...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je zou het ook wel kunnen doen maar per foto ¤50 euro vragen
Dat doe ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef mcDavid het volgende:
En dan lekker met de brievenbus klepperen!
http://www.svenahrens.nl/index.php/2009/01/08/170/twitter.htmlquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:55 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
What the **** is Twitter nou weer.
Ja, ik heb op die link geklikt, maar zie niet wat het toevoegt aan sms/mail/hyves/whatever...
En aanbellenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef mcDavid het volgende:
En dan lekker met de brievenbus klepperen!
Tja... Dat maakt me nog niet veel meer duidelijk, alleen dat ik toch kennelijk vreselijk oud ben (poken getwittert, wat voor taal is dat danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.svenahrens.nl/index.php/2009/01/08/170/twitter.html
Nou zeg, jij speelt toch ook wel eens op de Playstation/XboX/Wii? Die heb ik niet eensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja... Dat maakt me nog niet veel meer duidelijk, alleen dat ik toch kennelijk vreselijk oud ben (poken getwittert, wat voor taal is dat dan).
GENERATIEKLOOF
Echo... Echo... Echo... Echo... Echo... Echo... Echo... Echo... Echo... Echo... Echo... Echo... Echo...
Welnee joh, daar speel ik helemaal niet opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nou zeg, jij speelt toch ook wel eens op de Playstation/XboX/Wii? Die heb ik niet eens
Maar het is een soort microblog. Daar gooi je gewoon op wat je op dat moment denkt. Aan een normale blog besteet je meestal iets meer tijd en aandacht en gaat het bijvoorbeeld over een hele dag.
Een poken is een klein usb-stickje waar je je contactgegevsn op kunt slaan. Een soort digitale visitekaart dus. Maar hier zitten ook links bij naar bijvoorbeeld Twitter, Hyves (Die ken je wel), LinkedIn en meer. Zo hoef je iemand dus niet meer op te gaan zoeken op die sites (mijn oude hyves-account was bijvoorbeeld onvindbaar als je zocht op mijn naam).
Zo genoeg?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee joh, daar speel ik helemaal niet op. De kinderen hebben een PS, daar heb ik één keer een poging gedaan een spelletje te spelen maar ik kreeg een fit toen dat ding begon te trillen (wat Pat had voorzien en grappig vond, daarom had hij het ff 'vergeten' te melden
).
Okquote:Genoeg info. Ik hou het wel bij Hyves, dat is me 'hip' genoeg
.
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Snot funny, ik krijg ook nog altijd een rolling van mijn telefoon
.
Goed punt. Sommige mensen vinden het schijnbaar lastig om gewoon naar elkaar te gaan. Alle communicatie gaat via het internetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:55 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
What the **** is Twitter nou weer.
Ja, ik heb op die link geklikt, maar zie niet wat het toevoegt aan sms/mail/hyves/whatever...
Zo. Dat is nogal een Kanonquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo. Dat is nogal een KanonVoor een meisje
Body is BEhoorlijk lekker natuurlijk, maar eigenlijk gaat het er meer om wat voor lenzen je erbij hebtquote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]ben er vandaag mee naar Dierenpark Amersfoort geweest. T is wennen om alle knopjes enzo te vinden, maar echt hij is zo ontzettend
Vouch!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en twitter is net zo kansloos als hyves en facebook bij mekaar. Opflikkeren met die troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |