Auwquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:53 schreef Californium het volgende:
*kick*
Met mosterd-honingdressing?quote:
ik ben meer van de pinquins, afrikaanse pinquins die heel graag met elkaar samenleven en alle goeie ideeen met elkaar delen om precies te zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef Pheno het volgende:
mcdonalds
Apple
Jij was toch van de appeltjes klonk
Is een pinguin een visquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:53 schreef BrandX het volgende:
Pinquin in boemboe?
Nah, het was toch echt een vis wat er in de pan lag.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, het was toch echt een vis wat er in de pan lag.
Ziet er wel vet uit ja. Jammer van dat surrealistische prijskaartjequote:
adhv de TT toch maar ff terug gaan lezen... (lees: eerste pagina een stuk gelezen)quote:Drink hier koffie en voel je kut...
En de 2e pagina?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
adhv de TT toch maar ff terug gaan lezen... (lees: eerste pagina een stuk gelezen)
* DR34M3R dikke knuffel geeft aan DM
Ik heb de onderste helft van de eerste al niet meer gelezenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben moe, en ik moet nog opruimen hier.. anders wordt het relaxen vanaaf niks...
wie helpt?
Ja, maar dit is gratis!quote:
BTW kan ik e rtoch af halen, dat scheelt al weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit ja. Jammer van dat surrealistische prijskaartje
Dan kan ik nog steeds nietquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds niet
jij voelt je ook kut?quote:
Griep vrees ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was al aan het editen.. wat is er aan de hand?
Bij mij is het emotioneel op en afquote:
Ja uit die domme kutbanner hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
En nog iets. Wat een idioot woord: Mopemmer. Ik stoor me er al de hele week aan.
Hoop echt voor je dat je het allemaal onder controle krijgtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij mij is het emotioneel op en af. Komt uiteindelijk wel goed, maar hoe lang de weg is en waarlangs die gaat lopen.. geen idee.
Haha, je kliktequote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja uit die domme kutbanner heIk moet er gewoon op klikken om überhaupt te ontdekken waar het over ging
Het gaat er niet om dat ik het onder controle krijg. Hier is alles onder controle. Het is bij mijn ex waar teveel fout gaat.. Ik kan nog niet teveel zeggen, maar dat komt nog wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop echt voor je dat je het allemaal onder controle krijgt![]()
Maar om dat te bereiken zal zwaar zijn ja
Hier af en toe een kusje postenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je er dan voor zorgen dat mijn avond leuk wordt? Ik bedoel, als ik ook al zelf moet opruimen hier...
Nou ja, daar moet ik het dan maar mee doen..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier af en toe een kusje posten
quote:
Wrom?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
kap daar eens mee
quote:
quote:
Hop hop, douchen jij!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
en intussen moet ik nog steeds douchen..
De truck was minder vet dan de minihummer, dus de boel is weer omgebouwdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De minihummer uit elkaar halen kostte ook nog 18 minuten, waarna ik in 3 kwartier het alternatieve model (een truck) in elkaar gezet hebEn nu koken
Nog een half uurtje werken en dan.....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, maar er is nog niemand die mijn rug komt wassen!
Nu raak je een gevoelige snaarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog een half uurtje werken en dan.....
...kom ik je mijn nieuwe gitaar laten zien.
Ben je jarig dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef DaMart het volgende:
Zo, visite weg, en de afwas en zooi is opgeruimd...
O ja, het is nu officieel zondag!quote:
Hij heeft tenminste een auto in zijn fotoboek!quote:Op zondag 18 januari 2009 07:50 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Omfg, wat een lelijke auto heb jij in je fobo staan![]()
goh, wat orgineelquote:Op zondag 18 januari 2009 07:50 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Omfg, wat een lelijke auto heb jij in je fobo staan![]()
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartquote:Op zondag 18 januari 2009 08:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
* DaMart zet een zelfgemaakte taart in de KSC voor bij de koffie of thee!
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zondag 18 januari 2009 08:49 schreef BrandX het volgende:
mmm die gaat er wel in, DM!
Hoe was je gourmetavond?
Oeh! Ben/was je jarig!quote:Op zondag 18 januari 2009 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig.
Eten was goed, er is eens door vrienden een fles wijn gedronken in huis, waarbij mijn kurkentrekker doormidden brak toen ik de fles wilde openen.
En dan vanmiddag de andere visite.
Dank jequote:Op zondag 18 januari 2009 09:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oeh! Ben/was je jarig!Gefeliciteerd!
quote:Op zondag 18 januari 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben vandaag jarig inderdaad. Heb mijn avatar er ook even op aangepast.
Toen jij postte niet, toen ik antwoordde wel...quote:
dat dusquote:Op zondag 18 januari 2009 09:37 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het weer een TT wijziging waard! Als je jarig bent voel je je niet kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |