JA IK GING NET TEGEN HAAR SPELENquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:13 schreef swarmahoer het volgende:
tvp, kan dat level gespeeld worden al maisnon ?
tvp natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
heb m gedownloadpaul wat is je serverip ?
kan je die nieuwe map van maisnon in de server zettenquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
http://nliebregts.googlepages.com/DM-fokctftest.unr
Dit is de goede! je vind hem bij deathmatch
Handig de laatste postmaar eerst even testen!
Als ik een link krijg naar de files dan kan ik wel wat doen voor julllie natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je die nieuwe map van maisnon in de server zettenik kan m niet opstarten om een of andere reden :S
Nou ok ik post wel ff wanneer de serve aanstaat met deze map..Ik ga ga ff bezig voor jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:44 schreef swarmahoer het volgende:
was niet final wel bijna af volgens mijis t veel moeite om m ff erop te zetten en te bekijken
Die is nog laaaaaaaaaaang niet afquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je die nieuwe map van maisnon in de server zettenik kan m niet opstarten om een of andere reden :S
Ja het was even een snel testje om te laten zien hoe het wordtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:49 schreef Wisheh het volgende:
Hij staat aan maar het is een CTF map toch? Ik kan hem alleen maar vinden als ik DM doe.
Schat, schiet eens op. Er wachten mensen op je.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga er niet constant aanwerken natuurlijkik moet mezelf laten geloven dat ik nog meer te doen heb natuurlijk
Maar serieus, het kost best veel tijd om zoiets goed te maken
Ik ben rebel, jwt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Dus jij bent Sokka
Wat snap je niet aan "Je gebruikersnaam in Unreal moet hetzelfde zijn als je nick van FOK!."?
server rank word bepaald door de hoeveelheid spelers en de skills van de spelers.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:45 schreef Happel het volgende:
Server rank gaat wel goed.
Stonden eerst 630ste ofzo?
Dus dat komt allemaal door mij dat we stijgen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:08 schreef Wisheh het volgende:
[..]
server rank word bepaald door de hoeveelheid spelers en de skills van de spelers.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:21 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dus dat komt allemaal door mij dat we stijgen?
Je blijft stilstaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:22 schreef swarmahoer het volgende:
hahaha dat is ook niet zo moeilijkik ben een speelopject toch
een dummie
Zucht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
insert sherlock plaatjeheb ik nooit zin in dus ik neem mn verlies
Bsp hole ofzo? Ik heb er mee te maken gehad bij ut3quote:Op zondag 18 januari 2009 12:19 schreef Maisnon het volgende:
Zo ik heb in ieder geval de fout gevondenmaar heb wel een stuk van het level ervoor moeten deleten wat ik nu opnieuw moet maken
achja
Als ik naar een bepaald punt in het level keek, of ja, gewoon iets wat het veroorzaakte in beeld had, dan kreeg ik allemaal gekke lijnen door het beeld en vlakken. Ik denk wel dat het zoiets is.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:36 schreef intraxz het volgende:
[..]
Bsp hole ofzo? Ik heb er mee te maken gehad bij ut3
Say what? Beaten?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:53 schreef sjimz het volgende:
goed gespeeld tralalala.
Ik heb een te lage muissens voor zo'n map
Maar je ging echt niet slecht hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
nee...keihard verloren
sjimz 50
tralalala 25 volgens mij
Even spugen dan.quote:
Kom dan eens op je server?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef Wisheh het volgende:
Hoezo doet ie het niet? Ik kan gewoon spelen
Ja verdomme, zitten wij hier voor niks te wachten. Kom 2 minuutjes kijken dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Nee ben bezig met pc fixen..andere keer weer mijn vriend
Ophalen vanaf: http://ut.felosity.nlquote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef OProg het volgende:
Hij kan mapvote niet ophalen.
Morgen toch maar een dualboot met XP maken ofzo
Ging je nou weg om snel hiero te zeggen dat je een weet ik wat had ?quote:
Nee godverdommequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ging je nou weg om snel hiero te zeggen dat je een weet ik wat had ?
Ik wil steeds die sjimz sprongetjes maken, maar mijn toetsenbord wil dat niet.
Me 2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef Rumille het volgende:
Ik ook niet. Welke map is het? Ik heb credits version mismatch ofzo.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef sjimz het volgende:
haha ja zou ook niet goed zijn he.
Al speelde ik vandaag wel bar slecht.
Jup, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Rumille het volgende:
[..]. Excuses zoeken terwijl je wint, triest.
Idem, UT GOTY gedaan met patches en nu een hele verse helemaal vanaf het begin erop gezet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef Elegy het volgende:
Ik heb nog steeds de "credits" mismatch
Gefelicifraggedquote:
Aim was het enige wat mij tegen jullie overeind hieldquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:01 schreef OProg het volgende:
Na een jaar of 4 speel ik pas weer een dag UT.
Ging nog aardig. Aim en gevoel zijn ngo een beetje weg maar goed.
Mjah, dat viel me nog echt ff tegen. Met name lopen en aimen. Maar schoot veel te veel mis.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aim was het enige wat mij tegen jullie overeind hield
Iddquote:Op donderdag 22 januari 2009 05:34 schreef Elegy het volgende:
Morpheus + instagib = koel.
Niet veel. Gewone wapens zijn veel leuker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Vertel mij maar wat leuk is aan instagib
Je was er ook niet zo lang. Heb je t spel gedownload?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:10 schreef Desunoto het volgende:
Het spel loopt elke keer weer even vast en ik zie soms geen mensen.
Ja, een jaar of 3 geleden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je was er ook niet zo lang. Heb je t spel gedownload?
Je was er niet eensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:34 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wie heeft er tijd om 14.00?
Ik wil wel tegen jou sjimz. Kan ik het tekort aan Unreal-uurtjes gebruiken als mijn excuus.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:12 schreef sjimz het volgende:
Ik wil straks ook wel een potje spelen hoor
Alsof ik nog gespeeld hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik wil wel tegen jou sjimz. Kan ik het tekort aan Unreal-uurtjes gebruiken als mijn excuus.
Ja maar kijk. Als we jouw niveau 'x' noemen dan is mijn niveau '0,1x'.quote:
De link uit de OP werkt nietquote:This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
Inderdaad. En dan moet ik toetsen lerenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef Houniet het volgende:
Vanavond voor jullie speciaal een feestje in Face.
Gefeliciteerd nog!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef Houniet het volgende:
Vanavond voor jullie speciaal een feestje in Face.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |