Hij was diegene op de triangel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Jimbo het volgende:
paul was op de xfactor ?
link van jewtoob !
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef Apuleius het volgende:
Maak hem dan meteen blauw zeg, ipv dat gejammer over 'm.
hoe denk je dat ie dr uitgaat zien als Yvonne klaar met hem is?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef Apuleius het volgende:
Maak hem dan meteen blauw zeg, ipv dat gejammer over 'm.
Paul is Martijn Krabbéquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Jimbo het volgende:
paul was op de xfactor ?
link van jewtoob !
verdorie, ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nou, enorm. Daar ga je OVJL een boost van jewelste mee geven...
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paul is Martijn KrabbéWist je dat niet?
Echt!!quote:
Je spreekt yvonniaansquote:
oh oh, Yvonne heeft n nieuw slachtoffer?quote:
quote:
Stel je vorquote:
Sinds jij me niet meer wiltquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oh oh, Yvonne heeft n nieuw slachtoffer?
quote:
Alle mannen zijn klootzakken MMquote:
quote:
\die van mijs lief, die verzorgt mequote:
thanksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef Apuleius het volgende:
Whehe, je ziet yv er alleen maar sneller en leuker op worden in de loop der jaren. Enne, Het_hupt, je doet het haske leuk hoor.![]()
*tong gaat wassen*
Deze houden wer erin!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verder moeten alle doden klootzakken en mannen zakken
Fluister eens in m'n oor wie jij was dan?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef Apuleius het volgende:
Whehe, je ziet yv er alleen maar sneller en leuker op worden in de loop der jaren. Enne, Het_hupt, je doet het haske leuk hoor.![]()
*tong gaat wassen*
verdorie, nu moest ik alweer lachenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
*mat sjekt en in verwarring raakt.*
Golfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fluister eens in m'n oor wie jij was dan?!
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Wrom nou deze dan?quote:
1: Van Tiscali verplicht naar Planet moeten verhuizen. 2: Lurken en MUUS missen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wrom nou deze dan?
En waar was je al die jaren?
Bizar topic weer
golfer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Apuleius het volgende:
[..]
1: Van Tiscali verplicht naar Planet moeten verhuizen. 2: Lurken en MUUS missen.
truste lieverdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
Nou huppel, schop mn topic maar weer, ik ga pitten
Pils? Hier? Hier drinkt men wijn, zoete welteverstaan!quote:
Homo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pils? Hier? Hier drinkt men wijn, zoete welteverstaan!
ik drink grolschquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pils? Hier? Hier drinkt men wijn, zoete welteverstaan!
Vandaag is rood de kleur van jouw haar lippenquote:
Ik had het meer over het kusjekroel-gehalte van het topic.quote:
Ach, mag ook wel een keer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het meer over het kusjekroel-gehalte van het topic.
jij had toch een haat liefde verhouding met SHE?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, mag ook wel een keer.
Wat is een wereld zonder liefde right?
Mijn wereld schat ik.
Een Wereld Zonder liefde..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, mag ook wel een keer.
Wat is een wereld zonder liefde right?
Mijn wereld schat ik.
Neh, SHE kotst gewoon op 'm.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij had toch een haat liefde verhouding met SHE?
er mist ietsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
prum denkt dat hij een geil meisje kan spelen met zo een foto
[ afbeelding ]
en dat vind cerror toch leukquote:
nee iets andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja een corresponderende hieves.
hoiquote:
wat een viesterdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:41 schreef M-I-L-F het volgende:
SHE deed toch iets in DIE (het dierenforum van FOK!)?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn leuter in haar mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
geef haar een paar cent en ze doet alles voor jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Jawel, alleen moet ze dan wel even die kotsbrokjes uit z'n muiltje slobberen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn leuter in haar mond![]()
Jeweettog swa! Aight! Word!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh man!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:51 schreef Quyxz_ het volgende:
OMG PATRICK JUMPEN HEEFT GEREPLIED OP MIJN FILMPJE
ja, dat is morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh wij hadden toch een date?!
cool, een vrouw met 'n fetisch voor down syndroompjesquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ben je al milf of moet ik je er nu 1 maken?
quote:
Dan is ze nog geen milfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
denk je dat het na 9 maanden een dikke buik nog steeds een ilf is ?
Die heb je met paultjuhhh al.quote:
zometeenquote:
Welnee man, ik zit ook maar wat te woelen achter m'n toetsenbord, terwijl ik zou gaan slapen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Is Fok kapot ofzo?Of is iedereen gewoon sociaal bezig in tegenstelling tot mij?
Ik zal je even helpenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:15 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Welnee man, ik zit ook maar wat te woelen achter m'n toetsenbord, terwijl ik zou gaan slapen.
Paul wil geen kinderen met mij. Ik moet alleen geld verdienen en het inleverenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heb je met paultjuhhh al.
Dan ben ik toch lieverquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
Paul wil geen kinderen met mij. Ik moet alleen geld verdienen en het inleveren
Sociaal? Watdeneuk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Is Fok kapot ofzo?Of is iedereen gewoon sociaal bezig in tegenstelling tot mij?
Cool, zo'n open lamp.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen
http://sbpxv5yq7q2.nyne.com/members/content/upload/content1/
jij bent toch altijd heel sociaal?quote:
Je weet niet half hoe Emo Alto ik eruit zie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoi T_C!Mijn favoriete Emo Alto.
Goede Vraagquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe Emo Alto ik eruit zie.
Waarom schrijf je het met een hoofdletter?
Vanavond ging er een groep om 8 uur naar de kroeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent toch altijd heel sociaal?
koekje bij?
8 uurquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vanavond ging er een groep om 8 uur naar de kroeg.Die vallen dus al om 12 uur in slaap.
nah, de users maken ONZ beter, wij kunnen ze enkel wat begeleidenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heb je al een 100-stappenplan voor het improven van ONZ?
Dat is wel het minste antwoord dat ik verwachtte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, de users maken ONZ beter, wij kunnen ze enkel wat begeleiden
Ga jij nu maar gitaar spelen Altoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is wel het minste antwoord dat ik verwachtte.
en toch is het zoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hahahahahahhahahahaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga jij nu maar gitaar spelen Alto
Maar waar als een koe.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
wat zijn dat voor mietjes dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vanavond ging er een groep om 8 uur naar de kroeg.Die vallen dus al om 12 uur in slaap.
Wat zeg je nu toch allemaal weer mijn zoon, de ouders?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar waar als een koe.
Mods zijn de ouders, maar je zal toch echt je eigen shit op orde krijgen.
Ik kan mijn kamer niet eens opruimen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar waar als een koe.
kssst, ga naar bedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar waar als een koe.
Er, ik pas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds wel sex met je hoor
Meisjes en jongetjes van 16 die om 12 uur al thuis moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat zijn dat voor mietjes dan?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Meisjes en jongetjes van 16 die om 12 uur al thuis moeten zijn.
suc7quote:
Mijn ouders bellen wel als ik naar huis moet komen. En als ze niet bellen slapen ze.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje jammer.
van mijn moeder moest ik ook altijd op tijd thuis zijn. ik vond dat ik altijd wel aardig op tijd thuis was
Lik men baard.quote:
Je ouders moeten niet zeiken, wanneer jij in ieder gat een piemel wil moet je dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn ouders bellen wel als ik naar huis moet komen. En als ze niet bellen slapen ze.
omg, ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je ouders moeten niet zeiken, wanneer jij in ieder gat een piemel wil moet je dat gewoon doen.
Wil ik dat dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je ouders moeten niet zeiken, wanneer jij in ieder gat een piemel wil moet je dat gewoon doen.
Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wil ik dat dan?
Oh wacht, stiekem zijn alle vrouwen hoeren.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wil ik dat dan?
Oh wacht, stiekem zijn alle vrouwen hoeren.
En nu?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb drumstokjes en pepperspray.
Spray ik pepperspray in je ogen en steek ik als je niets kan zien een drumstok in je reet en eentje in je pisbuis.quote:
Hehe ware het niet dat ik veel sneller ben en er in jouw *piep* steekt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Spray ik pepperspray in je ogen en steek ik als je niets kan zien een drumstok in je reet en eentje in je pisbuis.
Dat kan je niet zien door de pepperspray remember. Je handen zitten dan toch echt bij je ogen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehe ware het niet dat ik veel sneller ben en er in jouw *piep* steekt.
Je begint een beetje, hoe zeg je dat op een nette manier, mmm. Hopeloos over te komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehe ware het niet dat ik veel sneller ben en er in jouw *piep* steekt.
Issie ranzig?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:06 schreef Paul het volgende:
OH YES THERE WILL BE BLOOOD !!![]()
[ afbeelding ]
Daar is hij trots op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je begint een beetje, hoe zeg je dat op een nette manier, mmm. Hopeloos over te komen.
Dus?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat kan je niet zien door de pepperspray remember. Je handen zitten dan toch echt bij je ogen.
Je drumt? Vet. Ik was ook drummer. Nu mislukte componeur.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb drumstokjes en pepperspray.
Mwah weet niet wat je gewend bent, zitten wel weer ranzige dingen in jaquote:
Mijn pa en ik kopen om de zoveel tijd drumstokjes om op willekeurige dingen te slaan. Een drumstel past niet meer tussen alle instrumenten die we al hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Je drumt? Vet. Ik was ook drummer. Nu mislukte componeur.
Gelukkig ben ik ook zo in mijn echte levenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je begint een beetje, hoe zeg je dat op een nette manier, mmm. Hopeloos over te komen.
Ik word steeds triester als ik zie hoe mensen op een meisje reageren dat ze niet kennen. Hallo, lezen jullie wel wat je schrijft? Psycho's.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch wel Vic firth's?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn pa en ik kopen om de zoveel tijd drumstokjes om op willekeurige dingen te slaan. Een drumstel past niet meer tussen alle instrumenten die we al hebben.![]()
Ik speel gitaar&cello.
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch wel Vic firth's?
En koop toch eens een drumstel, keileuk.
Je bezit hem niet, next!quote:
Parasietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.![]()
En ik krijg geen drumstel, heb laatst nog een nieuwe gitaar gekregen. En ik heb geen arbeit.
Je moeder.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:18 schreef XtremeNL het volgende:
Een naamtopic voor Paul en het duurt 7 pagina's voordat hij er is...
Iets klopt er neit vandaag.
Waarom moet ik nu weer dood?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Modjes? Is het goed als ik een doodsverwensing naar DE gooi?
Hoi Peelo!quote:
Hallo! Leuk je te zien!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:21 schreef XtremeNL het volgende:
[ afbeelding ]
Halloooooo Olep!
Welkom bij baggeraars anonymous!
Omdat je moeder verlaat abortus wilt plegen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu weer dood?
[..]
Hoi Peelo!
Oh hoe ken jij mijn mama nu weer danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat je moeder verlaat abortus wilt plegen.
Hoi T_C.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat je moeder verlaat abortus wilt plegen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Durf je me niet dood te wensen op Fok zelf?![]()
Ik heb nog geen antwoordquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Modjes? Is het goed als ik een doodsverwensing naar DE gooi?
Je bent dus gewoon een watjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog geen antwoord
Prrrft, het zal mij een rotzorg wezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog geen antwoord
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:28 schreef Olep het volgende:
Dat is goed T_C, DE is toch maar een baggeruser.
Dat is een mening, geen feit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Zegt de grootste baggeraar
Ik vroeg het maar voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Prrrft, het zal mij een rotzorg wezen.
Eindelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit is dus de kutste nachtbagger ooit.![]()
Doei
Joh.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit is dus de kutste nachtbagger ooit.![]()
Doei
Mij lastig vallenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dingen te doen zoals msn'en met dat Postbank Buddy gedoeding.
Dat je weer waardeloos was Martijn.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:14 schreef Het_hupt het volgende:
Kan ik hier ook een plaatje voor Yvonne aanvragen?
gedaan!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat je weer waardeloos was Martijn.
ja zoiets.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Moeilijk he, ik zeg ook altijd maar Pal
of gewoon baggerpaulquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:56 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja zoiets.
maar je hebt ook mensen die 'Pol' zeggen..?
Dat fobo van jequote:
BPquote:
Paal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Moeilijk he, ik zeg ook altijd maar Pal
Ja sommige mensen zeggen idd PAAAAAL, PAAAAL, KOM EEES , PAAAALquote:
maar wat dr komt, het blijft baggerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zeggen idd PAAAAAL, PAAAAL, KOM EEES , PAAAAL
Hij wil niet stijf wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zeggen idd PAAAAAL, PAAAAL, KOM EEES , PAAAAL![]()
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar wat dr komt, het blijft bagger
de mega ontluisteringquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef Paul het volgende:
Hey jongens en meisjes, hoe maken jullie het?
na een pakje kalmeringstabletten?quote:
Heel goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef Paul het volgende:
Hey jongens en meisjes, hoe maken jullie het?
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je bedoelde succes met verder Paul's naam verkeerd schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |