quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef IQM het volgende:
Het zit in de printer en schiet in het rond...
PRINtS BERNHARD.
[ afbeelding ]
God, nu je dit zegt snap ik hem!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef On het volgende:
Hey grappig want dat is dus van clint eastwood maar je hebt van clint, print gemaakt en nu is het heel dubbelzinnig en je hebt het woord printer al genoemd dus dan is de grap nog eens extra leuk. Schuddebuikjes.
Het zit in de printer op 11 nov en geeft snoep.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef Auticia het volgende:
Het zit in de printer en heeft een lange baard.
[ afbeelding ]
PRINTERKLAAS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!11
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:05 schreef veldmuis het volgende:
Het is lekkerder dan clint eastwood
[ afbeelding ]
GROETJES VELDMUIS
ps die haargrens :S
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
Het schiet in het rond, maar wel met plastic balletjes...
KIND EASTWOOD
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef MikeyMo het volgende:
Het schiet in het rond en zet gelijk de crimescene af...
Lint Eastwood
[ afbeelding ]
Haha die was goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Het schiet
Clint Eastwood
Padaboem bats.
Vooral die "Bats" aan het eindequote:
Roflol!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:21 schreef SiestaGuru het volgende:
Het schiet in het rond met pepernoten
Sint Eastwood
[ afbeelding ]
Hij komt terwijl hij schiet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef Luco het volgende:
Hij zingt terwijl hij je neerschiet!
Zingt Eastwood
[ afbeelding ]
Het wordt/werd weleens gebruikt in comedyclubs, na een clou. 't Is het geluid van een 'rimshot' (met een drumstel).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:17 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Weet iemand heel misschien toevallig waar dat 'padoem pum tssjjj' vandaan komt? En wie ermee begon? Ben ik heel benieuwd naar namelijk en het is nogal moeilijk te Googlen.
Rimshot daar krijg ik toch hele andere ideeën bij.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Het wordt/werd weleens gebruikt in comedyclubs, na een clou. 't Is het geluid van een 'rimshot' (met een drumstel).
*Padaboem tsssj*quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rimshot daar krijg ik toch hele andere ideeën bij.
Ik zat toch in een andere richting te denken. Iets met meer in de richting van de anus.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 03:44 schreef KaasManiak het volgende:
Had je niet een website met het padaboem tssj geluidje
instant*iets*button.com?
quote:
nee echt een knopje waar je op moet drukken, geen soundboard...quote:
Klik eens op de link, vrind. Je ziet dan één knopje, geen soundboard.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:40 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
nee echt een knopje waar je op moet drukken, geen soundboard...
Sorry moppie, verkeerd gekeken...quote:Op zondag 18 januari 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Klik eens op de link, vrind. Je ziet dan één knopje, geen soundboard.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:08 schreef Qwea het volgende:
Het schiet in het rond en geeft soms een aanwijzing
HINT EASTWOOD
[ afbeelding ]
I rest my casequote:Op zondag 18 januari 2009 12:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het schiet in het rond en geeft tips....
Hint Eastwood
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef veldmuis het volgende:
Het is een cijfer zonder iets achter de komma. Oh, en het schiet.
int Eastwood
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |