Hoezo zeker van mij?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeker van jou vind ik dat een groot compliment. Dank!.
En je hebt helemaal gelijk over Sugar. Ze ziet er geweldig uit.
Omdat jij volgens mij niet alleen aan jezelf, maar ook aan anderen hoge eisen stelt.quote:
Oh dat. Anderen noemen dat gewoon een zure zeiktrut.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat jij volgens mij niet alleen aan jezelf, maar ook aan anderen hoge eisen stelt.
Dat doe ik niet.. ik probeer juist zo'n lichaam te krijgen, precies wat ik wil en wat bij me past!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef Sugar het volgende:
En ook Uniekhoorn bedankt.Niet overdrijven alleen!
Nee, maar ik ben mild vandaag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
SHE, is zo'n simpele zelfgemaakte pizza een beetje oke voor mijn dieet? Met zo'n salade erbij?.
Alleen gekruide tomatensaus en 50 gram mozzarella als topping
eenschquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
DaD wat een gewaagde maar prachtige foto!![]()
Suug, wat voor cup heb jij? Volgens mij zijn jouw boobies precíes goed gewoon!
En die stevige bovenarmen zie ik ook niet. Volgens mij zijn er veel vrouwen jaloers op jouw figuur en leuke kledingsmaak.
Viev, heb je het schema gezien? Niet lachen he, sommigen moesten gniffelen vanwege de 'volledigheid' ervan
Ik heb veel talenten Claudia, echt. Maar intellect is niet 1 van mijn speerpuntenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet gewoon heel blij zijn met je intellect?
Oh oh ik ga even kijken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Oi en doei, want ik ga bankhangen.
@Greys, ik heb je gepmd hè.
De vuige copycats! Using my name in vainquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:12 schreef Sugar het volgende:
SHE, wist je dat de Gazet van Antwerpen een heel SHE-deel heeft?![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een verwenwedstrijd voor je georganiseerd!![]()
[ afbeelding ]
indeedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Had je bij DaD ook niet even een verneukte oogschaduw kunnen bespeuren ofzo SHE?
Now she's perfect en zijn we allemaal jaloers!
ik heb die foto wel een triljoen keer vergroot...maar niks..noppes.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Had je bij DaD ook niet even een verneukte oogschaduw kunnen bespeuren ofzo SHE?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Ontbijten gaat prima. Elke 2 uur eten wat minder.. Ik heb gewoon geen eetgelegenheid elke 2 uur. En ik merk dat ik op de een of andere manier veel minder snel iets ga eten als ik honger krijgquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben mild vandaag.
Had wel gekund als je volkoren bodem had gebruikt en verder je koolhydraten had beperkt vandaag.
Ik zal je lijstjes beter volgen, want volgens mij heb ik er met een half oog naar gekeken.
Hoe gaat het met ontbijten? Elke 2 uur eten?
Nou vooruit, na zulk grondig onderzoek..., dan leg ik me er wel bij neerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef SHE het volgende:
[..]
ik heb die foto wel een triljoen keer vergroot...maar niks..noppes.
sorry darling, god weet dat ik ernaar gezocht heb!!
Geen gulden middenweg? Ik vind mezelf ook prima. Ik ben niet lelijk. Maar ik zie wel punten voor verbetering en daar ga ik ook voor aan de slagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben mijn chronische ontevredenheid een beetje zat. Ik wil geen toekomst tegemoet treden vol carmen sets, laserbehandelingen en weer een nieuwe make-up-soort. Ik vind mezelf wel prima zo.
Screw you guys, I'm going home.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben mijn chronische ontevredenheid een beetje zat. Ik wil geen toekomst tegemoet treden vol carmen sets, laserbehandelingen en weer een nieuwe make-up-soort. Ik vind mezelf wel prima zo.
Screw you guys, I'm going home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |