Een eigen maaksel dus, niet de plaatjes die al op de site staan.quote:
Het was ook geen inzending.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een eigen maaksel dus, niet de plaatjes die al op de site staan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef tonja het volgende:
Tsja, het werkt zeer makkelijk, zelfs ik kreeg het voor elkaar, en dat wil wat zeggen.
[ afbeelding ]
Ik heb het wel een paar keer over moeten doen omdat het vrij snel gaat, maar dat is verder niet echt een minpunt.
Ziet er ook redelijk stupide uit jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef Smijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb helaas niet zo'n tof mes, en mijn haar is eigenlijk te dik om in zo'n staartje te doen.
maar toch, best vet
WE HAVE A WINNER!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef tonja het volgende:
Tsja, het werkt zeer makkelijk, zelfs ik kreeg het voor elkaar, en dat wil wat zeggen.
[ afbeelding ]
Ik heb het wel een paar keer over moeten doen omdat het vrij snel gaat, maar dat is verder niet echt een minpunt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:13 schreef tonja het volgende:
Volgens mij krijg ik hier spijt van
[ afbeelding ]
Niet dus, het staat dan alleen niet meer op die site.quote:If you don't signup, no problem, but your avatar will be gone for good...
Hier werktie prima.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou. De website werkt niet ofzo? Als ik op avatar maken ding klik doet ie helemaal niks.
whehe, deze avater suggereert een soort van lopende band. Hoeveel Xummons zijn er nu wel al niet?quote:
Wat mijn collegamod hier zegt! Niet vergeten even een kleine review te schrijven he! Zou een gemiste kans zijn!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef Misstique het volgende:
tonja en smijn, geweldig.
Willen jullie ook nog een kleine review met jullie bevindingen schrijven? Dan dingen jullie mee voor de prijzen nml..
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:22 schreef tonja het volgende:
[..]
whehe, deze avater suggereert een soort van lopende band. Hoeveel Xummons zijn er nu wel al niet?
quote:Op zondag 18 januari 2009 08:21 schreef BrandX het volgende:
Er komen al een hoop leuke en toffe dingen voorbij!
[..]
Wat mijn collegamod hier zegt! Niet vergeten even een kleine review te schrijven he! Zou een gemiste kans zijn!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:14 schreef tonja het volgende:
REVIEW:
Het is zeer makkelijk in het gebruik. Midden bovenin staat: "create avater" Daar klik je op en wordt je toestemming gevraagd om je webcam te gebruiken. Als je toestemming hebt gegeven zie je jezelf op formaat van de avater met een knopje "start" eronder.
Jammer is dat ie meteen begint met filmen als je op start hebt geklikt. Het zou handig zijn als er afgeteld werd zodat je tijd hebt om even goed voor de camera te zitten en weet wanneer je je al dan niet achterlijke bewegingen moet maken.
Maar bovenal is het erg leuk speelgoed, ik heb me er wel mee vermaakt vannacht.
Ik heb me niet ingelogd trouwens. Gewoon de gifjes op mijn hd gezet, kan ik ze altijd nog ergens anders uploaden als ze van de site gehaald zijn.
eerst ff een webcam scoren en daarna kijken of ik er 2 of 3 zo kan maken dat het lijkt alsof je hoofd seamless van plaatje naar plaatje gaatquote:
Ik had em gezien.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had em gezien..
Denk dat BX het meer als reminder voor de rest bedoelde..
Haha leukquote:Op zondag 18 januari 2009 12:03 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk programma!
Ff goed gek gedaan met mn dochter
Het is makkelijk in gebruik, wat mij wel opviel is dat ik de eerste keer mn cam zelf niet meer kon gebruiken omdat hij aangaf nog in gebruik te zijn, terwijl ik de website allang had afgesloten.
Verder geen op of aanmerkingen
In de tijd dat je die post maakte had je 3 icons kunnen makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:30 schreef monsterd. het volgende:
Tvp, ik ga nog een icon maken als ik er tijd voor heb. Zit nu in de tentamenweek verdorie
Ga dan leren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef monsterd. het volgende:
ik moet ook nog registreren etc, terwijl ik nu eigenlijk moet leren
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef monsterd. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
daar is tie dan!
Het is inderdaad lastig om een leuke icon te maken als je maar weinig tijd hebt om het goed te timen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:54 schreef iFries het volgende:
kon het niet laten
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zag gisteren al telkens avatars gemaakt worden maar niet gepost!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef DJ-Mixing het volgende:
Ik ben een nieuweling hier maar zal toch eens mijn icons posten:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Best lache dit, ik zat een beetje te battlen met iFries, toen we om en om een ava gingen maken, als reactie op de vorige. Site werkt voor de rest wel goed bij mij, niks op aan te merken. Wel lastig soms dat de tijd zo kort is, maar dat is ook weer een uitdaging natuurlijk!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef LasTeR het volgende:
Boks ouwe!
Nog niet gepreviewed, we zullen zien!
Edit: OMG DAT IS TERGEND SLECHT!
Welkom DJ, goeie binnenkomer hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef DJ-Mixing het volgende:
Nou ja ik was tot voor kort (5 min geleden) geen fok lid, ik had die site gelinkt gekregen door iFries die zei dat het wel lache was..
toch maar even dit topic bekeken en geregistreerd![]()
welgeteld mijn 2e post dit
alowa
Die kledingkast heb ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef LasTeR het volgende:
Boks ouwe!
Nog niet gepreviewed, we zullen zien!
Edit: OMG DAT IS TERGEND SLECHT!
Ik zou 'm aanpassen zodat 't lijkt of je je haren constant omhoog blaast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:21 schreef monsterd. het volgende:
nog eentje dan:
[ afbeelding ]
omg, dit is zoooooo grappig !
Is nog best lastig om precies het tegenovergestelde te doenquote:
Heb je nu ook spierpijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Is nog best lastig om precies het tegenovergestelde te doen![]()
Nee daarvoor staat mijn gezicht te vaak in die houdingquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee daarvoor staat mijn gezicht te vaak in die houding
En ik maar denken dat het ging om mijn verblindende uiterlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:21 schreef iFries het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zul jij veel nagekeken worden
![]()
sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het ging om mijn verblindende uiterlijk
Damnquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:54 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Achja
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:00 schreef supkaa het volgende:
In dat geval is hier mijn laatste gooi naar de titel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De site is echt heel makkelijk in gebruik. Toen ik hier wat voorbeelden zag verwachtte ik eigenlijk dat er een hoop poespas aan vast zou zitten maar je hebt echt binnen een paar seconden een avater gemaaktDe registratie ging ook heel erg snel en het is leuk om op de hoofdpagina te zien wat andere mensen gecreëerd hebben. Ik had de link nog doorgegeven aan een vriendin van me en die had er ook zo een paar in elkaar gezet
En welke avatars hebben gewonnen? Tonja heeft zo'n beetje 20 van die dingen in dit topic staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:03 schreef Misstique het volgende:tonja
Tonja wint een plus abonnement voor 6 maanden.
iFries
iFries wint een puickend FOKshirt.
Gefeliciteerd beiden![]()
.
3quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En welke avatars hebben gewonnen? Tonja heeft zo'n beetje 20 van die dingen in dit topic staan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef tonja het volgende:
nog eentje dan, om het af te leren...
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef tonja het volgende:
nog eentje dan, om het af te leren...
[ afbeelding ]
Dat is Italiaans.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef Jaspah86 het volgende:
Wat een klote site zeg. De tijd is veeelstekort tussen start en opname, en de kwaliteit van mijn 2 megapixel cam die overal scherp is, is gereduceerd tot ruis.
Edit: hehe spanje gehaald met jullie plaatjes http://ilarialab.com/2009(...)o-con-la-tua-webcam/
gelukkigquote:Op zondag 22 februari 2009 18:15 schreef Misstique het volgende:
Je shirt wordt komende week verzonden..
Degene die alle post regelt zit middenin een verhuizing, dus duurt het helaas wat langer dan normaal.
Maar we zijn je niet vergeten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |