quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:54 schreef iFries het volgende:
kon het niet laten
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zag gisteren al telkens avatars gemaakt worden maar niet gepost!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef DJ-Mixing het volgende:
Ik ben een nieuweling hier maar zal toch eens mijn icons posten:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Best lache dit, ik zat een beetje te battlen met iFries, toen we om en om een ava gingen maken, als reactie op de vorige. Site werkt voor de rest wel goed bij mij, niks op aan te merken. Wel lastig soms dat de tijd zo kort is, maar dat is ook weer een uitdaging natuurlijk!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef LasTeR het volgende:
Boks ouwe!
Nog niet gepreviewed, we zullen zien!
Edit: OMG DAT IS TERGEND SLECHT!
Welkom DJ, goeie binnenkomer hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef DJ-Mixing het volgende:
Nou ja ik was tot voor kort (5 min geleden) geen fok lid, ik had die site gelinkt gekregen door iFries die zei dat het wel lache was..
toch maar even dit topic bekeken en geregistreerd![]()
welgeteld mijn 2e post dit
alowa
Die kledingkast heb ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef LasTeR het volgende:
Boks ouwe!
Nog niet gepreviewed, we zullen zien!
Edit: OMG DAT IS TERGEND SLECHT!
Ik zou 'm aanpassen zodat 't lijkt of je je haren constant omhoog blaast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:21 schreef monsterd. het volgende:
nog eentje dan:
[ afbeelding ]
omg, dit is zoooooo grappig !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |