quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je valt nogal in de herhaling. Alleen patat roepen is geen valide argument
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:09 schreef Het_hupt het volgende:
http://www.google.nl/search?q=patat&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_nlNL209NL209&aq=t
[ afbeelding ]
niet hoger danken dan de grote rivieren getuigt van een heldere blik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je blijft dom overkomen. Noem het gewoon FRIET.
friet blijven roepen echter ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je valt nogal in de herhaling. Alleen patat roepen is geen valide argument
Als jij dat wil, prima, zolang ik maar een patatje pindasaus kan krijgen. Wat jij er dan verder van vindt, zal mij worst wezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dus het grootste deel van Nederland is achterlijk
Het is patat en satésausquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Casos het volgende:
[..]
Als jij dat wil, prima, zolang ik maar een patatje pindasaus kan krijgen. Wat jij er dan verder van vindt, zal mij worst wezen.
kortom: PATAT
en: PINDASAUS
Patat
pAtat
paTat
patAt
pataT
Waarom denk je dat die "oorlog" daarachter staat?quote:
OMG.. dit is een regelrechte herhaling van de discussie in #1...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Siniti het volgende:
http://www.google.nl/search?q=patat&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_nlNL209NL209&aq=t is al genoeg reden dat het patat is.
en dat geeft jou een aanleiding om in dat spijkerrokje de zweep te hanteren?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die "oorlog" daarachter staat?
Spijker? Speciaal voor deze gelegenheid heb ik mijn leren outfit aantetrokkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dat geeft jou een aanleiding om in dat spijkerrokje de zweep te hanteren?
patat ftw
ah, PATATJE SMquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Spijker? Speciaal voor deze gelegenheid heb ik mijn leren outfit aantetrokken![]()
Haha, altijd leuk. Belgen die het niet kunnen hebben dat in het grootste deel van Nederland, patat gewoon een gefrituurde aardappel is. Komop, Nederland - Belgie. Verschillende landen, verschillende gebruiken, verschillende woorden.quote:
Frietje met gewoon. Zo raar is dat niet, patat is ordinair.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
één keer 'friet'. 'Friet met' klinkt voor geen meter trouwens
Patat met
Roflpatatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Frietje met gewoon. Zo raar is dat niet, patat is ordinair.
Hoe denk je dat deze discussie ooit zal/kan veranderen dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OMG.. dit is een regelrechte herhaling van de discussie in #1...
quote:
Dus satesaus over sate, pindasaus over pinda's dan?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Casos het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Pindasaus is het. Satésaus heb je bij de, precies, saté. En waar is het van gemaakt? Precies, pinda's, dus gewoon pindasaus. Echt, welk een rare gast ben je als je in de snackbar een patatje satésaus bestelt, echt, wereldvreemd.
Ik ben blij dat ik als patatside mij niet hiermee hoef te vergelijken. Een hond met het syndroom van down in felle kleurtjes is voor de frietpeeps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |