Herkenbaar vooral, ik kreeg gewoon flashbacks qua gevoel..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo? Die jongen verteld gewoon hoe hij het meegemaakt heeft, ik vind het wel oké
Laudrup._O_ Ik weet nog wel mijn eerste voetbalwedstrijd in een stadion was Twente - Ajax. Geloof dat Laudrup Gronkjaer toen de 0 - 1 scoorde.. maar we verloren wel met 2 - 1. 1998/99quote:
Aandacht voor Feyenoord op een Ajax supporters sitequote:
Zo laten ze zich weer kennen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aandacht voor Feyenoord op een Ajax supporters site
Tim de Cler? Greene?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:
Morgen naar de toekomst met m'n neefjes, we krijgen een voetbaltraining van oud-ajacieden.
Was jij toevallig vandaag in de Amsterdamse Poort?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Was jij toevallig vandaag in de Amsterdamse Poort?
quote:
Hier ook, super hard uit de speakersquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Hoe de neuk kan het dat ik Dit is mijn club hoor? Of ben ik zo zat?
Ik hoor het ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Hoe de neuk kan het dat ik Dit is mijn club hoor? Of ben ik zo zat?
Niks mis mee verder overigensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:30 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hier ook, super hard uit de speakers![]()
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:33 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Zeker niet, alleen schrok me wel het leplazerus
Inderdaad, wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:39 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Lekker laten afspelen, geweldig ditPost even in het 010 topic
Do it!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef RayMania het volgende:
De Ajax-Marsch in de OP van het Feyenoord-topic zetten lijkt me wel wat.
Succes gegarandeerd.
ah pleasequote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef RayMania het volgende:
De Ajax-Marsch in de OP van het Feyenoord-topic zetten lijkt me wel wat.
Succes gegarandeerd.
Ik heb m'n inderdaad ook meteen opgeslagenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef Jodelaar het volgende:
Bedankt voor de code, komt ook leuk van pas op andere fora
fcgforum.nlquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:37 schreef Jodelaar het volgende:
<div id="post65130789" class="contentsMsgTbls forumpost post messageSize bbd" style="width:620px;max-width:620px;overflow-x:auto;margin-top:8px;color:#000000;
">Beetje triest inderdaad.<br /><br /><embed src="http://www.raymania.nl/mijnclub.mp3" hidden="true" autostart="true" loop="true"><p></div><span id="a65130789RayMania"></span>
<b>x</b> [13] 28-12-2008: Ajax - ADO Den Haag <b>3-0</b>.<br><b>x</b> [14] 31-01-2009: Ajax - sc Heerenveen.<br><b>x</b> [15] 03-02-2009: Ajax - Heracles Almelo.<br><i>Dit is mijn club, mijn ideaal.</i><br><br>
26-02-2009 20:45 AFC AJAX - FIORENTINA 127 9 110 ¤ 29.00quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:48 schreef GieJay het volgende:
over 7 uurtjesal weer uit bed om 8 kaartes te bestellen
Mooi filmpjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al gepost?
AH filmpje met alternatieve einde met Gio ipv Perez
Die reclames zijn geweldigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al gepost?
quote:Sinds het UEFA Cupduel met HSV duikt de naam van Toby Alderweireld geregeld op in de wedstrijdselectie van Ajax 1. Tijdens het trainingskamp in de Algarve werd het officieel: Marco van Basten hevelde de 19-jarige Belg over van Jong Ajax. ,,Het gaat lekker.”
Hoe Alderweireld het best te beschrijven? 'Als een Amsterdamse Belg', lacht de verdediger in de perskamer van de Amsterdam ArenA. 'Kijk, ik woon al sinds mijn vijftiende in Amsterdam toen ik de overstap maakte van de jeugdopleiding van GBA (waarmee Ajax destijds een samenwerkingsverband had, red.) naar die van Ajax. Een Belg blijf ik altijd, het is mijn komaf en daar ben ik best trots op. Daarnaast voel ik me Amsterdammer, nee geen Nederlander. Ik heb meer met de stad, ben hier deels opgegroeid en heb op het OSB mijn havodiploma gehaald. De Amsterdamse bluf of flair heb ik sindsdien wel eigen gemaakt.'
Voordat Alderweireld de overstap van Germinal Beerschot Antwerpen naar Ajax maakte werden er flink wat oorlogjes gevoerd in huize Alderweireld. 'Ik stond erg open voor Ajax. Ik zag het als een grote kans voor een jonge voetballer. Mijn ouders vonden het alleen niet zo leuk. Logisch, vanwege mijn leeftijd en de afstand vanuit België naar Amsterdam. Daar zijn wel de nodige dingen over gezegd.' Eenmaal in Nederland draaiden die rollen honderdtachtig graden om. Alderweireld werd goed opgevangen door zijn pleeggezin, maar desondanks kampte hij met ernstige heimwee. 'Het was moeilijk voor me om te aarden. Je bent opeens zover weg van de dingen die tot dan toe normaal waren. Gelukkig bleven mijn ouders en mijn broers Sven en Steve achter me staan. Daardoor kreeg ik net dat kleine zetje in de rug om te komen waar ik nu ben. Daarom heb ik op mijn linkerborst de namen van mijn broers laten tatoeëren; dichtbij mijn hart.
Wel sneu voor hem, ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Laat Dario gewoon lekker uitkomen voor het land waar zijn hart ligt.quote:Dario Cvitanich mag van de FIFA niet uitkomen voor Kroatië. De in Argentinië geboren aanvaller is waarschijnlijk niet inzetbaar voor bondscoach Slaven Bilic vanwege de strenge regels van de voetbalbond.
De Ajacied wilde graag net zoals Eduardo da Silva uitkomen voor Kroatië. De overgrootvader van Cvitanich is Kroatisch, maar de FIFA vind dat niet voldoende om de Argentijn toestemming te geven voor Kroatië te gaan voetballen. Hij zal daarom waarschijnlijk voor Argentinië beschikbaar moeten blijven.
Dario Cvitanich speelde in zijn loopbaan inmiddels honderd duels. Daarin vond de 24-jarige speler 43 keer het net. Tijdens het huidige seizoen maakte hij voor zijn nieuwe club Ajax zes goals in acht optredens.
Zou wel goed voor zijn ontwikkeling zijn en helemaal goed voor Oranje in 2010. In Engeland kan hij spijkerhard worden. Ik las hier iets over een percentage voor Ajax, klopt dat?quote:Berlin (ANTARA News/Reuters) - Manchester City have made a bid to buy Netherlands midfielder Nigel de Jong from Hamburg SV, the German club said on Friday.
It did not provide any details of the offer, which German media have estimated at around 15 million euros ($20 million).
"City have had contact with us, they have expressed an interest and have submitted an offer," Hamburg`s sports chief Dietmar Beiersdorfer told reporters at the team`s training camp
in Spain`s La Manga.
De Jong, whose contract with Hamburg expires next year, confirmed he had received an offer and said he still had two weeks to decide before the transfer window closes.
"I have to see what`s best for me," said De Jong, who joined the Bundesliga club in 2006 from Dutch side Ajax Amsterdam.
City, in the bottom of half of the Premier League table, are the richest club in the world after being taken over by the Abu Dhabi United Group.
They are also in talks with AC Milan over an offer for Brazil playmaker Kaka, which media reports say is worth at least 100 million euros.
Hehe doe een sjaal om! neeeeeeeeequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al gepost?
Zowiezo opleidingskosten. Ongeveer 4%, want hij ging toch al jong weg?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:04 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wel sneu voor hem, ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Laat Dario gewoon lekker uitkomen voor het land waar zijn hart ligt.
Ik mis hier iets, Feyenoord en concurrentie voor ons?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Het blijft vermakelijk als het crisis is bij de concurrentie.
Leedvermaak
Dat mag ik toch niet hopen zegquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:02 schreef Luco het volgende:
Greg vd Wiel that is?
Om 22.00 uur is Ajax-heerenveen nog niet eens afgelopenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat mag ik toch niet hopen zeg, maar wat het anders in dit topic doet?
edit: Volgens ajax.nl wordt hij wel op 3 februari 21..
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Om 22.00 uur is Ajax-heerenveen nog niet eens afgelopen![]()
eerst moeten de gasten binnen zijn... en dan komt Greg later met een entrance ala My Sweet 16.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Om 22.00 uur is Ajax-heerenveen nog niet eens afgelopen![]()
Als het een lekkerwijf is, raak ik liever haar aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ken de ex van Gregje, wilt iemand mij aanraken?
Het is Wielaertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Ben benieuwd naar de verrichtingen van Wielaart morgen
Ik ben benieuwd of het team beter uit de winterstop is gekomen, of het positiespel beter is en of Sulejmani weer op zijn oude niveau is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Ben benieuwd naar de verrichtingen van Wielaart morgen
Precies, dat is gewoon zijn bouw niets mis meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, Maradona had dat koddige ook altijd..
Nee, dat meisje wil ik wel aanraken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ken de ex van Gregje, wilt iemand mij aanraken?
Nee hij gaat t doen met: van der Wiel, Wielaert, Vertonghen en Schilderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Lindgren en Vermaelen dus niet tegen NEC.
Gabri en Enoh in de basis.
Toch benieuwd hoe Van Basten het gaat doen met Silva,Oleguer,Van der Wiel, Wielaert.
Dus we spelen:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij gaat t doen met: van der Wiel, Wielaert, Vertonghen en Schilder
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al gepost?
Welk wiel staat waar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus we spelen:
Steek
Wiel - Wiel - Vertonghen - Schilder
Gabri - Enoh
Sulejmani
Suarez - Dario - Urby
Lijkt me een prima opstelling
We moeten maar zien of hij dat nog steeds doet als Lindgren, Enoh en Gabri alle drie beschikbaar zijn.quote:
Gabri hoort ook Nederlands of Engels te spreken, hopelijk ziet hij dat zelf nu eens in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef bloodysunday het volgende:
Gabri hoort ALTIJD in de basis te spelen, hopelijk ziet van basten dat nu eens in
Sowieso niet zo leuk dat het voor ons onbetaalbaar isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, di regeling omtrent de kaartverkoop voor Fiorentina uit is niet zo leuk voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |