Met de klank van èèèh als in barrière dus?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:57 schreef Hagelkaas het volgende:
Nike komt van de godin Nikè (godin van de overwinning of zo) dus ik zeg altijd Niekèèèh.
Wat een kutavatar heb jij zeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:57 schreef Hagelkaas het volgende:
Nike komt van de godin Nikè (godin van de overwinning of zo) dus ik zeg altijd Niekèèèh.
Klopt!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Met de klank van èèèh als in barrière dus?
Wat ben jij een infantiele klootzak zegquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat een kutavatar heb jij zeg.
Hahaha....ik ga ff nieuwe fahrrad`s halenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:58 schreef Hagelkaas het volgende:
Nike lijkt op bike (fiets) dus ik zeg altijd 'Fahrraaaaad'.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:03 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Wat ben jij een infantiele klootzak zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aadoobuhquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Adobe spreek je uit als Adobie, hoe wou je het anders doen? Adoob ofzo?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef Space-Chinees het volgende:
Mensen die miecrosoft zeggen ipv maicrosoft. Mensen die stroompost zeggen ipv e-mail...
Stroompost? Zijn er echt mensen die dat zeggen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef Space-Chinees het volgende:
Mensen die miecrosoft zeggen ipv maicrosoft. Mensen die stroompost zeggen ipv e-mail...
Dat ligt niet aan de schoenen maar aan jouw voetenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef quirina het volgende:
Ze hadden ze beter Nek-schoenen kunnen noemen.
Van de geur als je ze gedragen hebt ga je over je Nek
Eigenlijk roeter....quote:
Van die zgn intellectuelen die zo interessant mogelijk proberen te doen door dat soort dingen in het oer-hollands te zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stroompost? Zijn er echt mensen die dat zeggen?![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar volgens mij is "rauter", misschien zelfs min of meer als grap, ingeburgerd. Ik meen dat zelfs Engelstaligen het zelfs zeggen. (edit: Las nu net ergens dat in de US "rauter" vaker gezegd wordt en in de UK "roeter".)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |