Precies!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik spreek het altijd uit op de Griekse manier, zoals het hoort. Nikè dus
Het is geen fail, het gaat erom dat het voor geen meter klinkt.quote:
Welk model dan? Five-O-One of de Vijf-Nul-Een?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die 'léévies' zeggen in plaats van gewoon 'Levi's' zijn ook niet al te snugger.
Zie je wel dat het een mongolen-merk isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:33 schreef Itt het volgende:
Ik heb verkooptraining gehad van een Nike representative en die zei ook gewoon NIKEY!!!
puh!
of wiejfie ipv Wyfy als ze het over een WiFi verbinding hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die Nikey zeggen dat zijn dezelfde types die ook Porschju zeggen en Adobey.
Nee maar dus geen werkwoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar is het een MERKnaam?
In de hoek jij...
Youtubeyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die Nikey zeggen dat zijn dezelfde types die ook Porschju zeggen en Adobey.
Nee gewoon een 125-grammerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt het hier toch zelf ook niet over een kwartponder? Over je eigen argumenten om zeep helpen gesproken.
Dat is idd een veel betere benaming.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt het hier toch zelf ook niet over een kwartponder? Over je eigen argumenten om zeep helpen gesproken.
Haha nou en? bedenk jij maar eens iets waar je stinkend rijk van wordt.En dan kunnen we het hebben over het feit of het een mongolen merk is of niet..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een mongolen-merk is
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik spreek het altijd uit op de Griekse manier, zoals het hoort. Nikè dus
het ging ook over Merknaam in de postquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee maar dus geen werkwoord
[..]
Youtubey![]()
[..]
Nee gewoon een 125-grammer
Oei, gevoelige snaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef Itt het volgende:
[..]
Haha nou en? bedenk jij maar eens iets waar je stinkend rijk van wordt.En dan kunnen we het hebben over het feit of het een mongolen merk is of niet..
Ja maar de reactie waar jij weer op reageerde (quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het ging ook over Merknaam in de post.
Er zijn heel veel woorden in het Engels die je hetzelfde schrijft en toch anders uitspreekt, dat heet kennis van een taal opdoen.
Nee, dat ding is door McDonalds Quarterpounder genoemd, en zo heet dat ding dus ook.
Ik heb er ook niks op tegen. Maar als een vertegenwoordiger van Nike niet weet hoe je Nike uitspreekt. Das best wel jammer. Ik sprak laatst een jongen die werkt voor Coca Cola (Spreek uit Cosa Sola) dat kan toch niet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef Itt het volgende:
[..]
Haha nou en? bedenk jij maar eens iets waar je stinkend rijk van wordt.En dan kunnen we het hebben over het feit of het een mongolen merk is of niet..
Mensen die denken dat ze enorm slim zijn omdat ze een merknaampje in een andere taal uit kunnen spreken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Dus de klacht is dat er mensen zijn die WEL weten hoe je in een andere taal merken uitspreekt, maar hijzelf niet.
Ts: het spijt me, in je hele leven zal je mensen tegen blijven komen die wel slim zijn en jij niet, maar dat geeft niet. We hebben plek voor iedereen in deze samenleving.
Hoe spreek jij BMW 740, Volvo XC90 of een Peugeot 307 dan uit?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Dus de klacht is dat er mensen zijn die WEL weten hoe je in een andere taal merken uitspreekt, maar hijzelf niet.
Je maakt een grapje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks op tegen. Maar als een vertegenwoordiger van Nike niet weet hoe je Nike uitspreekt. Das best wel jammer. Ik sprak laatst een jongen die werkt voor Coca Cola (Spreek uit Cosa Sola) dat kan toch niet...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
spuitje 33quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:41 schreef B-FliP het volgende:
Nike spreek je in t Engels uit als Nikey, Nike is genoemd naar de Griekse Godin van de Overwinning,
en dat spreek je in t Grieks uit als niki (niekie)... Maarja, lekker boeiend...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]Oeh dat was ff spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ja, in ieder geval slimmer dan de mensen die het niet kunnen he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef -0- het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze enorm slim zijn omdat ze een merknaampje in een andere taal uit kunnen spreken.!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef -0- het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze enorm slim zijn omdat ze een merknaampje in een andere taal uit kunnen spreken.!
Whahaa, überdikke FAilpost van je!@quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies!
Mensen die denken dat het 'naaik' is.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Zeggen ze in Amerika echt 'Naikee'?
Omg.
Ik zeg gewoon 'Naik' idd.
Ik denk dat het verder weinig te maken heeft met slim of niet..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ja, in ieder geval slimmer dan de mensen die het niet kunnen he?.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Whahaa, überdikke FAilpost van je!@![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Christquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Whahaa, überdikke FAilpost van je!@![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Nee, maar The United States of America noemen we hier de Verenigde Staten van Amerika. France noemen we Frankrijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef padlarf het volgende:
De mensen van het bedrijf zeggen naikie. En die zullen het wel het best weten.
Kijk Maikuuul zegt het ook, dus Nikey is wel degelijk fout.quote:
NOT!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef gamepwner het volgende:
ja het is [naaik]
En dat is de enige goede uitspreek. Eens met TS dus
Precies. Heb er zelf een jaar gewerkt, dus sneuneuzen die denken het beter te weten, zonder daar ook maar een bron voor te hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef padlarf het volgende:
De mensen van het bedrijf zeggen naikie. En die zullen het wel het best weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |