jah, jij spreekt het uit als nikey?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef HeatWave het volgende:
En hoe zou jij het uitspreken, ooh helder licht? Als Naaik zeker?.
Ja, ik spreek Engelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, jij spreekt het uit als nikey?
je spreek levi's ook uit als leeeeevis?
altijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef mirved het volgende:
Ik zeg altijd "pauper schoen"
Nee, maar ik gok dat jij het ook over Swieters en een stiekhouse hebt....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef gamepwner het volgende:
ja het is [naaik]
En dat is de enige goede uitspreek. Eens met TS dus
Je zegt zeker ook korNETbief, in plaats van Corned beef.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, jij spreekt het uit als nikey?
je spreek levi's ook uit als leeeeevis?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef gamepwner het volgende:
ja het is [naaik]
En dat is de enige goede uitspreek. Eens met TS dus
Een lesje logopedie zou niet slecht zijn als je van Nike 'pauper schoen' weet te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef mirved het volgende:
Ik zeg altijd "pauper schoen"
Heeft er vrij weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nike_(godin)
wel op een engelse manier uitspreken natuurlijk maar niet zo achterlijk als nikey dat je de klemtoon verkeerd hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok dat jij het ook over Swieters en een stiekhouse hebt....
Behalve dan dat het er naar vernoemd is?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Heeft er vrij weinig mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |