jah, jij spreekt het uit als nikey?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef HeatWave het volgende:
En hoe zou jij het uitspreken, ooh helder licht? Als Naaik zeker?.
Ja, ik spreek Engelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, jij spreekt het uit als nikey?
je spreek levi's ook uit als leeeeevis?
altijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef mirved het volgende:
Ik zeg altijd "pauper schoen"
Nee, maar ik gok dat jij het ook over Swieters en een stiekhouse hebt....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef gamepwner het volgende:
ja het is [naaik]
En dat is de enige goede uitspreek. Eens met TS dus
Je zegt zeker ook korNETbief, in plaats van Corned beef.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, jij spreekt het uit als nikey?
je spreek levi's ook uit als leeeeevis?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef gamepwner het volgende:
ja het is [naaik]
En dat is de enige goede uitspreek. Eens met TS dus
Een lesje logopedie zou niet slecht zijn als je van Nike 'pauper schoen' weet te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef mirved het volgende:
Ik zeg altijd "pauper schoen"
Heeft er vrij weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nike_(godin)
wel op een engelse manier uitspreken natuurlijk maar niet zo achterlijk als nikey dat je de klemtoon verkeerd hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok dat jij het ook over Swieters en een stiekhouse hebt....
Behalve dan dat het er naar vernoemd is?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Heeft er vrij weinig mee te maken.
Nike is dan ook geen werkwoord, maar een merknaamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:21 schreef Rosbief het volgende:
Idd, zó kansloos idd!![]()
![]()
Je zegt spreekt 'like' ofzo toch ook niet uit als likey
En bike als bikey
---->MORON FORUM.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:21 schreef Rosbief het volgende:
Idd, zó kansloos idd!![]()
![]()
Je zegt spreekt 'like' ofzo toch ook niet uit als likey
En bike als bikey
Is bike dan wel een werkwoord? En wie is de meester?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Nike is dan ook geen werkwoord, maar een merknaam
en nu weer luisteren naar de meester
nee, maar is het een MERKnaam?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is bike dan wel een werkwoord? En wie is de meester?
Ja, dat zijn ook van die idioten PORSCHJUUU..... Is ook het zelfde type dat Kloyota zegt ipv Toyotaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die Nikey zeggen dat zijn dezelfde types die ook Porschju zeggen en Adobey.
Kortom, gewone mensen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die Nikey zeggen dat zijn dezelfde types die ook Porschju zeggen en Adobey.
Omdat het allemaal Amerikanen zijn. Maar je gaat bij de Mac toch ook geen Quarterpounder bestellen met een Texaans accent?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:23 schreef t-8one het volgende:
Gudver, waarom kan ik nou geen youtube filmpje vinden waarin ze nike uitspreken.
Jij hebt het hier toch zelf ook niet over een kwartponder? Over je eigen argumenten om zeep helpen gesprokenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat het allemaal Amerikanen zijn. Maar je gaat bij de Mac toch ook geen Quarterpounder bestellen met een Texaans accent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |