abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:56:49 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_65112594
En uiteraard post ik hem vol
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:57:15 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_65112614
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef Troel het volgende:
Ik vind haren wassen bij de kapper altijd verschrikkelijk. Die wasbakken staane cht nooit op de juiste hoogte en dan heb ik de rest van de dag last van mijn nek. Ik vind het wel heerlijk als ze met mijn haar aan het trutten zijn.

Yns, doe je ze morgen in?
En Spuug vroeg nog wat de 24 uurs opvang inhield.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:04:58 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65112902
Ik heb een nieuwe verslaving en het heet photoswap (voor de iPhoners onder ons )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65113004
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:40 schreef Reinhilde het volgende:
Maneki, je hebt wel pech de hele tijd. Hoop dat je nu de rest van het jaar niet meer ziek wordt... hoe gaat het eigenlijk met je hand?
Hand ishelaas nog steeds hal lam en half verkrampt. Zal wel een 5-jarenplan gaan worden..Dinsdag weer naarde neuroloog. In het RdGG

Veel plezier met je meidenavond vanavond!

k ga binnenkort ook maar weer eens naar de kapper denk ik..is alweer een half jaar terug dat k geweest ben
Saartje
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:08:46 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_65113035
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:08 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Hand ishelaas nog steeds hal lam en half verkrampt. Zal wel een 5-jarenplan gaan worden..Dinsdag weer naarde neuroloog. In het RdGG

Veel plezier met je meidenavond vanavond!

k ga binnenkort ook maar weer eens naar de kapper denk ik..is alweer een half jaar terug dat k geweest ben
Ik ben een maand of twee geleden geweest, maar moet nodig weer. Dat vind ik wel een nadeel van kort haar hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65113069
Ik fohn ook bijna nooit mijn haar, maar mijn haar zit zo mooi als het steil is. Ik heb ook wel zo'n tang, maar als ik het zelf doe duurt het al gauw een uur. En daar heb ik het geduld niet voor...

Dus gewoon af en toe bij de kapper

(Voor ik nixxx kende ging ik 2 a 3 x per maand naar de kapper om het te laten wassen en steil te laten maken, heerlijk decadent! In Londen ging ik op gegeven moment zelfs 1 a 2 x per week ).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 januari 2009 @ 16:11:10 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65113120
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef Troel het volgende:
Ik vind haren wassen bij de kapper altijd verschrikkelijk. Die wasbakken staane cht nooit op de juiste hoogte en dan heb ik de rest van de dag last van mijn nek. Ik vind het wel heerlijk als ze met mijn haar aan het trutten zijn.

Yns, doe je ze morgen in?
ze hebben t alleen natgemaakt vandaag
kwam nl net onder de douche uit

welke moet ik indoen, de amathyst? Pacific Blue? of Moonlight
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65113141
Waarom heb jij in Londen gewnnd Reinhilde? Vraag ik mij zo ineens af
Ik vind het altijd stoer als mensen in het buitenland hebben gewoond of (gaan) wonen
Saartje
pi_65113195
P_iglet, wat lekker zo'n plekje op de 24 uurs opvang, dat is zeker ook ivm je co-schappen neem ik aan?
Hadden ze bezwaar tegen iets uitstellen?

Oh naar de kapper, ik vind het altijd wel lekker dat haar wassen. Maar idd die wasbakken zijn nou ook weer niet je van het. Ik wil eigenlijk ook wel weer, maar ben het aan het laten groeien en denk dat als ik nu ga het straks weer net niet in een staart past... misschien nog maar even wachten dus.

Ynske, wat voor kleur heb je van jezelf en wat ga je eroverheen plakken? Oeh je hebt er zelfs meerdere zie ik? Cool. Ik heb wel eens blauw geprobeerd, maar het staat me niet. Groen of bruin was wel aardig.
Fake it till you make it...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:13:24 #10
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65113198
maneki heb je ook geen kracht in je hand? :x
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65113204
Maneek da's mooi kut van je hand. Hoop dat de neuroloog wat voor je kan betekenen!

Ik ga even douchen, en dan nog even naar buiten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 januari 2009 @ 16:14:26 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65113240
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef Nijna het volgende:
P_iglet, wat lekker zo'n plekje op de 24 uurs opvang, dat is zeker ook ivm je co-schappen neem ik aan?
Hadden ze bezwaar tegen iets uitstellen?

Oh naar de kapper, ik vind het altijd wel lekker dat haar wassen. Maar idd die wasbakken zijn nou ook weer niet je van het. Ik wil eigenlijk ook wel weer, maar ben het aan het laten groeien en denk dat als ik nu ga het straks weer net niet in een staart past... misschien nog maar even wachten dus.

Ynske, wat voor kleur heb je van jezelf en wat ga je eroverheen plakken?
mn eigen kleur is blauw/grijzig met af en toe wat geel/groen erdoor

de kleuren zijn paarsig, knalblauw en bruinigeglinster
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65113263
Niet zoveel nee, als ik m`n kind op wil tillen vanuit bed moet ik eerst haar schoudertje opwippen en daarna kan ik m`n hark er onder steken.
Een luier verschonen is ook een hele opgave met een spartelend kind Maar ik begin er handigheid in te krijgen. Compenseren kun je leren
Saartje
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:15:18 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_65113272
Ik zou elk oog een andere kleur doen Yns

Maneki, hoe lang loop je nu al eigenlijk met die hand? Volgens mij ook al best lang is het niet? Het lijkt me behoorlijk vervelend om zo onthand te zijn, kun je wel een beetje fatsoenlijk typen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 januari 2009 @ 16:16:02 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65113296
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Troel het volgende:
dan heb ik nog een oog tekort
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65113298
Hip hoor Yns. Ff foto van maken he en dan posten natuurlijk
pi_65113335
Nog even snel dan; ik heb ook in Portugal gewoond! En daarna in Londen. Voor mn werk. En omdat ik altijd al heel graag (weer) naar het buitenland wilde, oa om mezelf beter te leren kennen, of ik dat wel kon, in mn eentje een nieuw leven opbouwen in een vreemd land. Sterker worden, met mezelf in het reine komen. En omdat het toen het moment was (geen vaste relatie, nog geen kindjes, etc.). Dus vandaar!
1/2 jaar in Portugal gewoond (in Evora en vlakbij Albufeira) en een jaar in Londen.
pi_65113357
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Troel het volgende:

Maneki, hoe lang loop je nu al eigenlijk met die hand? Volgens mij ook al best lang is het niet? Het lijkt me behoorlijk vervelend om zo onthand te zijn, kun je wel een beetje fatsoenlijk typen.
een maand of 5 ondertussen en ik kan heel snel eenhandig typen tegenwoordig
Saartje
pi_65113471
Spuuglokje, 24 uurs opvang betekend idd dat je je kind daar ook kunt laten logeren. Ze zijn geloof ik bijna 365dagen per jaar open, alleen oud en nieuw dicht.

Wij hebben het met name nodig omdat vriendlief in de nachtdienst werkt, en ik straks co-schappen moet lopen.
Dan hebben soms vanaf 6.00 of 6.30 al opvnag nodig, en dat kan bijna nergens. Zeker niet icm wisselende dagen. De nacht en weekendopvang die ze ook bieden hebben wij hooguit incidenteel nodig.

Ik heb niets meer gehoord of het 2 maanden uitstellen kan, ze zou bellen als het NIET kon. Dus hopelijk is het goed. Krijg vna de week het contract en daar staat dan de ingangsdatum op. Ik merk het wel.
pi_65113472
Plaatjes voor erbij:

Amethyst:

Pacific Blue:

Moonlight:

wat is dat internet toch een handig medium...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:20:54 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_65113523
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef p_iglet het volgende:
Spuuglokje, 24 uurs opvang betekend idd dat je je kind daar ook kunt laten logeren. Ze zijn geloof ik bijna 365dagen per jaar open, alleen oud en nieuw dicht.

Wij hebben het met name nodig omdat vriendlief in de nachtdienst werkt, en ik straks co-schappen moet lopen.
Dan hebben soms vanaf 6.00 of 6.30 al opvnag nodig, en dat kan bijna nergens. Zeker niet icm wisselende dagen. De nacht en weekendopvang die ze ook bieden hebben wij hooguit incidenteel nodig.

Ik heb niets meer gehoord of het 2 maanden uitstellen kan, ze zou bellen als het NIET kon. Dus hopelijk is het goed. Krijg vna de week het contract en daar staat dan de ingangsdatum op. Ik merk het wel.
Ik ben blij dat ik niet op dat soort tijden hoef te beginnen. Vind het al erg genoeg dat ik dan al wakker word
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:28:15 #22
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_65113772
Ik heb het vorige bankje, gelezen (de opmerkingenm, over daniman, TC en Ynske), en vraag me af of jullie het wel oké vinden dat ik, hier post.
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar ik ben, onzeker erover.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_65114018
Tsja troel, helaas overdracht chirurgie is om 7.15 Ik ben ook meer een avondmens maar helaas het is niet anders.

Oxy, ik vind het heel leuk je verhalen en je posts!
pi_65114034
Maak je geen zorgen Oxy, ik ga er vanuit dat de de meeste mensen het prima vinden dat jij hier post
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:37:38 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_65114088
Wat mij betreft mag je rustig meeposten hoor (maarja, ik was het dan ook absoluut niet eens met die uitspraak).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')