En Spuug vroeg nog wat de 24 uurs opvang inhield.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef Troel het volgende:
Ik vind haren wassen bij de kapper altijd verschrikkelijk. Die wasbakken staane cht nooit op de juiste hoogte en dan heb ik de rest van de dag last van mijn nek. Ik vind het wel heerlijk als ze met mijn haar aan het trutten zijn.
Yns, doe je ze morgen in?
Hand ishelaas nog steeds hal lam en half verkrampt. Zal wel een 5-jarenplan gaan worden..Dinsdag weer naarde neuroloog. In het RdGGquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:40 schreef Reinhilde het volgende:
Maneki, je hebt wel pech de hele tijd. Hoop dat je nu de rest van het jaar niet meer ziek wordt... hoe gaat het eigenlijk met je hand?
Ik ben een maand of twee geleden geweest, maar moet nodig weer. Dat vind ik wel een nadeel van kort haar hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hand ishelaas nog steeds hal lam en half verkrampt. Zal wel een 5-jarenplan gaan worden..Dinsdag weer naarde neuroloog. In het RdGG
Veel plezier met je meidenavond vanavond!
k ga binnenkort ook maar weer eens naar de kapper denk ik..is alweer een half jaar terug dat k geweest ben
ze hebben t alleen natgemaakt vandaagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef Troel het volgende:
Ik vind haren wassen bij de kapper altijd verschrikkelijk. Die wasbakken staane cht nooit op de juiste hoogte en dan heb ik de rest van de dag last van mijn nek. Ik vind het wel heerlijk als ze met mijn haar aan het trutten zijn.
Yns, doe je ze morgen in?
mn eigen kleur is blauw/grijzig met af en toe wat geel/groen erdoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef Nijna het volgende:
P_iglet, wat lekker zo'n plekje op de 24 uurs opvang, dat is zeker ook ivm je co-schappen neem ik aan?
Hadden ze bezwaar tegen iets uitstellen?
Oh naar de kapper, ik vind het altijd wel lekker dat haar wassen. Maar idd die wasbakken zijn nou ook weer niet je van het. Ik wil eigenlijk ook wel weer, maar ben het aan het laten groeien en denk dat als ik nu ga het straks weer net niet in een staart past... misschien nog maar even wachten dus.
Ynske, wat voor kleur heb je van jezelf en wat ga je eroverheen plakken?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Troel het volgende:
Ik zou elk oog een andere kleur doen Yns
een maand of 5 ondertussenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Troel het volgende:
Ik zou elk oog een andere kleur doen Yns
Maneki, hoe lang loop je nu al eigenlijk met die hand? Volgens mij ook al best lang is het niet? Het lijkt me behoorlijk vervelend om zo onthand te zijn, kun je wel een beetje fatsoenlijk typen.
Ik ben blij dat ik niet op dat soort tijden hoef te beginnen. Vind het al erg genoeg dat ik dan al wakker wordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef p_iglet het volgende:
Spuuglokje, 24 uurs opvang betekend idd dat je je kind daar ook kunt laten logeren. Ze zijn geloof ik bijna 365dagen per jaar open, alleen oud en nieuw dicht.
Wij hebben het met name nodig omdat vriendlief in de nachtdienst werkt, en ik straks co-schappen moet lopen.
Dan hebben soms vanaf 6.00 of 6.30 al opvnag nodig, en dat kan bijna nergens. Zeker niet icm wisselende dagen. De nacht en weekendopvang die ze ook bieden hebben wij hooguit incidenteel nodig.
Ik heb niets meer gehoord of het 2 maanden uitstellen kan, ze zou bellen als het NIET kon. Dus hopelijk is het goed. Krijg vna de week het contract en daar staat dan de ingangsdatum op. Ik merk het wel.
k zie ze nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef Nijna het volgende:
Plaatjes voor erbij:
Amethyst:
[ afbeelding ]
Pacific Blue:
[ afbeelding ]
Moonlight:
[ afbeelding ]
wat is dat internet toch een handig medium...
enneh, k ga mn best doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Nijna het volgende:
Hip hoor Yns. Ff foto van maken heen dan posten natuurlijk
Huup! Hoe is het met je buikje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef huuphuup het volgende:
Hallo even zwaaien naar iedereen![]()
Oxy ik vind je een leuk mens dus post gerust mee hoor!
niet dat ik hier wat te zeggen heb maar het gaat om het idee![]()
hier begint er net een mooie lucht te komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:45 schreef Vlindur het volgende:
Brrr, Het regent. En dan is de post uit je brievenbus halen niet zo fijn![]()
En het is koud
haai!quote:
Hoe raak je nou in godsnaam je nagelriem kwijt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier begint er net een mooie lucht te komen
grijs
roze
grauwkweet neit wat ik gedaan heb, maar ben net een stuk nagelriem kwijt geraakt
Hoe laat ben je daar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hand ishelaas nog steeds hal lam en half verkrampt. Zal wel een 5-jarenplan gaan worden..Dinsdag weer naarde neuroloog. In het RdGG
amethystquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Nijna het volgende:
Ik zie de plaatjes ook niet meer Ynske...
www.lowlens.nlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:58 schreef Reinhilde het volgende:
Wow die Moonlight is mooi.
Waar had je besteld Yns?
is ook echt leuk, is eens wat andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, apart Ynske, lijkt me echt gaaf om jezelf ineens letterlijk met andere ogen te zien
indoen, en dragenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:58 schreef Vlindur het volgende:
En wat is de bedoeling met die lenzen? Dat heb ik even gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |