Hahah

. Ik heb drie keer opgemoeten.. eerste keer was ik er nog niet klaar voor maarja die datum stond al vast dus ik moest :/ maar ik had eigenlijk te weinig lessen gehad (waren er veel tussen uit gevallen dus ik liep achter op schema), dusja veel te onzeker. Vind het achteraf gezien ook stom dat ik toen wel opgegaan ben, ik had gewoon moeten weigeren (want het kostte me wel geld

).
Tweede keer anticipeerde ik niet goed waardoor ik gezakt was

. Toen heb ik echt gebaald, want voor de rest ging het supergoed gewoon.
Even een plaatje:
![]()
Ik ben rood, blauw is vrachtwagen en oranje is asociale kutvent in klein kutwagentje

.
Dus ik en de vrachtwagen hadden groen en we wilden allebei linksaf. Maar die vrachtwagen was nogal groot en het kruispunt klein en dat zagen we allebei dus die vrachtwagen seinde, dat ik eerst maar naar links moest (hij moest zelf naar zijn links, hè, maarja dat pastte gewoon niet daar).
Dus ik rij rustig tralala, linksaf, goed kijken.. Ging het oranje autootje dus over het fietspad langs de vrachtwagen op, naja dat kon ik dus niet zien op het punt waar ik reed totdat ie vlak bij me was waardoor ik een ingreep had op het allerlaatste moment. Ik had dus ECHT NIET verwacht dat er nog een auto over het fietspad langs de vrachtwagen op zou rijden die wel rechtdoor wilde.. Wie wel vraag ik me af maarja.
Ingreep = gezakt, helaas. En nog vind ik het belachelijk dat die kerel niet gewoon ff had gewacht en volgens mij mocht je niet eens over het fietspad rijden. Z'n autootje was zo klein dat ie net op het fietspad pastte tussen stoeprand en vrachtwagen door

. Gewoon niet even wachten ofzo :/ aso

.
Derde keer was ik zo zenuwachtig dat ik een driebaansrotonde waar ik driekwart over moest, helemaal rond ging

maar ik deed het wel goed dus de examinator had de route maar aangepast daarop

. Derde keer wel geslaagd dus. Maar mèn wat baalde ik van die tweede keer.
Wat sommige mensen je het moeilijk kunnen maken op de weg hè, ongelofelijk..