Auto natuurlijk.quote:
Ik heb dinsdag en woensdag tentamen. Gelukkig is dinsdag een mondeling, kon ik zelf een beetje de tijd bepalen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij met de treinVolgende dag tentamens
Ik las dat in Brussel "The importance of being Idle" werd vervangen door 'Half the world away". Beetje gemengde gevoelens hier, want 2 van mijn favoriete nummers.quote:
Klopt, het lijkt erop dat dat eenmalig was, inmiddels wordt TIOBI weer gespeeldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:45 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ik las dat in Brussel "The importance of being Idle" werd vervangen door 'Half the world away". Beetje gemengde gevoelens hier, want 2 van mijn favoriete nummers.
jij wintquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
PwndTenzij! Je geen tickets hebt voor de zomershow in Wembley?
Hehe, wij ookquote:Op zondag 18 januari 2009 03:32 schreef kweek89 het volgende:
same here
ik tuk ook in Dusseldorf hehe
neem om 10.34 de trein vanaf Amsterdam
Ga je ook naar Duitsland?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef =HellFire= het volgende:
Net fan, en gelijk Oasis zien. Timing kan niet beter.
Nee, helaas, dat werd allemaal te veel in te weinig tijd. Heb pas gister kaartje kunnen scoren.quote:
Ik kijk er echt al 3 maanden naar uit ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat werd allemaal te veel in te weinig tijd. Heb pas gister kaartje kunnen scoren.Ik ga donderdag.
Please don't put your life in the handsquote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik kijk er echt al 3 maanden naar uit ofzoword echt geniaal
Je vindt dat DLBIA geschrapt moet worden?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef MCH het volgende:
Die Liam is ook echt een baas. Zo maar even tijdens 2 nrs. concertkaartjes gaan signeren.![]()
Oja, ik vind dat er trouwens echt gare nummers in de setlist zitten. Deze moeten geschrapt worden, van diemomentjes.
6. The meaning of soul
7. To be where there's life
10. Songbird
13. Ain't got nothin'
18. Don't look back in anger
Couldn't agree less.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef MCH het volgende:
Oja, ik vind dat er trouwens echt gare nummers in de setlist zitten. Deze moeten geschrapt worden, van diemomentjes.
18. Don't look back in anger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |