Ga je ook naar Duitsland?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef =HellFire= het volgende:
Net fan, en gelijk Oasis zien. Timing kan niet beter.
Nee, helaas, dat werd allemaal te veel in te weinig tijd. Heb pas gister kaartje kunnen scoren.quote:
Ik kijk er echt al 3 maanden naar uit ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat werd allemaal te veel in te weinig tijd. Heb pas gister kaartje kunnen scoren.Ik ga donderdag.
Please don't put your life in the handsquote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik kijk er echt al 3 maanden naar uit ofzoword echt geniaal
Je vindt dat DLBIA geschrapt moet worden?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef MCH het volgende:
Die Liam is ook echt een baas. Zo maar even tijdens 2 nrs. concertkaartjes gaan signeren.![]()
Oja, ik vind dat er trouwens echt gare nummers in de setlist zitten. Deze moeten geschrapt worden, van diemomentjes.
6. The meaning of soul
7. To be where there's life
10. Songbird
13. Ain't got nothin'
18. Don't look back in anger
Couldn't agree less.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef MCH het volgende:
Oja, ik vind dat er trouwens echt gare nummers in de setlist zitten. Deze moeten geschrapt worden, van diemomentjes.
18. Don't look back in anger
Ik word zo gek van die gare lui die dat hele liedje verneuken door verkeerd mee te blerren.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:24 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Je vindt dat DLBIA geschrapt moet worden?
Niet schrappenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die gare lui die dat hele liedje verneuken door verkeerd mee te blerren.
Verwacht van de heren niet veel interactie met het publiek, ook geen stoere dansjes ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 15:24 schreef kreuk050 het volgende:
Woensdagzin in, heb ze nog nooit live gezien! Is het een ervaring als geen enkele andere rockband? Heb er al heel wat gezien.
Jammer van je UI.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:44 schreef kweek89 het volgende:
Oasis is een beleving kreukniet, gaat niet om de special effects, maar om het moment...
later kan je zeggen ik was dabei!
Zo mooi als de live opname van Familiar to Millions wordt 't nooit nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die gare lui die dat hele liedje verneuken door verkeerd mee te blerren.
http://i.fokzine.net/usericons/159572/liamklein.jpgquote:Op zondag 18 januari 2009 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is wel Richard Ashcroft hoor![]()
Toch?
wtf, ik vind hem echt op Richard Ashcroft lijken, of ben ik nu domquote:Op zondag 18 januari 2009 19:23 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/usericons/159572/liamklein.jpg
Plaatje is ook tof. We houden het op Richard Gallagher.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef kweek89 het volgende:
tis een twijfelgeval...geef ik zelf toe en ik heb hem ook maar opgeduikeld opt internet...of het nou Liam of Ashcroft is maakt mij niet uit, het zijn beide heldenen ik vind het plaatje wel cool
waar tuk je ? in een hotel? wij zitten op 350m van station Dusseldorf en om de 10min gaat zo'n Uding naar Philipshallequote:Op zondag 18 januari 2009 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hehe, wij ook![]()
Aangezien ik eerst naar school moet, pakken bij vanuit venlo de stoptrein naar dusseldorf om 15:00 ofzo.
Wij slapen nergensquote:Op zondag 18 januari 2009 19:41 schreef kweek89 het volgende:
[..]
waar tuk je ? in een hotel? wij zitten op 350m van station Dusseldorf en om de 10min gaat zo'n Uding naar Philipshalle
die hard, heb ik ook nog overwogen, maar geen zin in haha ;pquote:Op zondag 18 januari 2009 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij slapen nergensWe weten ook totaal niet op welk station we uit moeten stappen ofzo
Dat zien we wel. Ik weet in welke straat we moeten zijn, en dan kijken we wel
gevraagd aan het hotel dusquote:you can reach the Phillipshalle by the Subway U74 from The Main Station.
The Subway U74 works allways with an intervall of 10 min.
Sehr geehrter Kunde,quote:Op zondag 18 januari 2009 19:46 schreef kweek89 het volgende:
[..]
die hard, heb ik ook nog overwogen, maar geen zin in haha ;p
[..]
gevraagd aan het hotel dus
Ze konden mij niet echt bekoren, maar dat zijn we wel gewend bij support acts van Oasis. Met als absoluut dieptepunt The Soundtrack Of Our Livesquote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Is Twisted Wheel echt zo erg als iedereen zegt?
Wow, die twee zijn zeker wel goed inderdaad. Luister nog geregeld cd's van The Charlatansquote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze konden mij niet echt bekoren, maar dat zijn we wel gewend bij support acts van Oasis. Met als absoluut dieptepunt The Soundtrack Of Our Lives![]()
![]()
![]()
Bovendien wil je toch het liefst Oasis zien.
Toch was het wel fijn om ooit Black Rebel Motorcycle Club en The Charlatans als support acts te hebben op 1 avond bij Oasis.
Ik ben hoewel het compleet iets anders is toch wel nieuwsgierig naar Prodigy als support act van Oasis, nog maar minder dan een half jaarquote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze konden mij niet echt bekoren, maar dat zijn we wel gewend bij support acts van Oasis. Met als absoluut dieptepunt The Soundtrack Of Our Lives![]()
![]()
![]()
Bovendien wil je toch het liefst Oasis zien.
Toch was het wel fijn om ooit Black Rebel Motorcycle Club en The Charlatans als support acts te hebben op 1 avond bij Oasis.
Wanneer is dat??!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben hoewel het compleet iets anders is toch wel nieuwsgierig naar Prodigy als support act van Oasis, nog maar minder dan een half jaar
Zaterdag 20 juniquote:
Awesome, in Ierland. Mocht ik t.z.t. daar weer wonen, probeer ik dan wel weer een kaartje te scoren.quote:
Ze bestaan nog gewoon hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Wow, die twee zijn zeker wel goed inderdaad. Luister nog geregeld cd's van The Charlatans
Hehe, dat had ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 19:51 schreef kweek89 het volgende:
haha ik heb dat mailtje ook gehad, ik verbaasde mezelf hoe goed mn duits lezen nog was
met z'n 2e, woensdag ga ik met 3 vrienden en donderdag met gasten van voetbal haha
quote:Op maandag 19 januari 2009 08:08 schreef XL het volgende:
Gasten, veel plezier vanavond! Bekijk ook Dusseldorf goed, het is de moeite waard. Ik overweeg om er te gaan wonen dit jaar.
Als ik het goed heb kun je in Hafen eten bij http://www.curry-deutschland.de/quote:Op maandag 19 januari 2009 08:19 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ik ga over 10 min weg, moet nog ff wat boodschapjes voor onderweg doen (wat te lezen etc)
en check dan in, in mn hotel en ga door de stad lopen! super veel zin in![]()
men, tis 4 jaar geleden alweer dat ik oasis voor het laatst zag!
Jij gaat vandaag ook naar duitsland?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:19 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ik ga over 10 min weg, moet nog ff wat boodschapjes voor onderweg doen (wat te lezen etc)
en check dan in, in mn hotel en ga door de stad lopen! super veel zin in![]()
men, tis 4 jaar geleden alweer dat ik oasis voor het laatst zag!
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Jojo, ben nu op school tot half 11, dan naar huis en samen met skaff-a naar Dusseldorf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |