Hij is zo slecht dat ie grappig wordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:10 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier is het Israëlische doel-wit
GIMPquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Win ik een keer, kan ik niet jurerenMoet vanavond van 18:30-22:15 een GIMP-cursus geven...
Nee het is een schande dat door dat geval niet de goede jury er is.quote:
Gimp my ride?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee het is een schande dat door dat geval niet de goede jury er is.
Dan zal je zien dan is dat GIMP een of andere wagenopvrolijk avondcursusje
wat maakt jou het nou uit? die poedel krijg je toch wel...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee het is een schande dat door dat geval niet de goede jury er is.
Dan zal je zien dan is dat GIMP een of andere wagenopvrolijk avondcursusje
Mijn onderschrift is anders gewoon podiumwaardig, zoals wel vakerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef Ruud het volgende:
[..]
wat maakt jou het nou uit? die poedel krijg je toch wel...
er staat in ieder geval een aardige spelfout in...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:26 schreef sezten het volgende:
Kleinzusje die van mij was wel goed hé!
Da's ook een grapquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
er staat in ieder geval een aardige spelfout in...
Doe toch niet zo jaloers man, het is maar een spelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef sjimz het volgende:
Toch vind ik het knap dat setzen het heeft gepresteerd nog nooit met een onderschrift van hem mij aan het lachen te maken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Doe toch niet zo jaloers man, het is maar een spel
Daarna?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Win ik een keer, kan ik niet jurerenMoet vanavond van 18:30-22:15 een GIMP-cursus geven...
Eerder het anagram van zes en het Engels voor 10, denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef Breach het volgende:
Ik bedenk me net zou dat een anagram zijn? Sezten --> Net zes. Misschien is hij pas 6
Kan ook, wat je wilquote:
De topjuy komt eraanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Isiolo het volgende:
over een uurtje de top-jury aan het werk
quote:Grulez
Palestijnen vrezen dode spelmomenten Israël
quote:sjimz
Ook hier is het Israëlische doel-wit
quote:Breach
"David ster van Israëlisch leger-elftal"
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
''Joden, Joden, wij worden kampioen.''
Welke waren er dan leuker? Kan het me niet voorstellen namelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef SCH het volgende:
Vriendjesjury. Jammer want er waren echt heel leuke bij. Maar snel naar de volgende ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |