Nee, kutfotoquote:Op maandag 19 januari 2009 21:08 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Balletje trappen in Gaza ?
top 3 niks mis mee, alleen Setzen geen poedel is een kleine failquote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
Fijn dat jullie het zo eens zijn met de uitslag trouwens, doet me altijd weer goed
Had stiekem toch wel op het podium gerekend, jury kon zeker de link met van der Vaart niet liggen die met een shirt in z'n handen stond te flirten met Valencia?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
Fijn dat jullie het zo eens zijn met de uitslag trouwens, doet me altijd weer goed
Je ontsnapte ternauwernood aan de poedel.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had stiekem toch wel op het podium gerekend, jury kon zeker de link met van der Vaart niet liggen die met een shirt in z'n handen stond te flirten met Valencia?
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ontsnapte ternauwernood aan de poedel.
Ben je net zo knap?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:15 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Blawh op weg richting SCH.
Pssst, Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #152: Elke dag k*t-jury.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Oorlog is voetbal.
Niet gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Pssst, Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #152: Elke dag k*t-jury.
Goed dat je het even verduidelijkt. Dan kan er ook geen misverstand onstaan bij de jury.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet gezien![]()
Bedankt voor de attentie, maar behalve een link met de quote van Michels is hij toch echt wel anders.
De betekenis en de humor van beide onderschriften is totaal anders.![]()
De vorige ronde waren er ook tig woordgrapjes over de naam van Been, dus dan moet dit ook kunnen toch?
je hebt het heel goed gedaan, SCHquote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |