De topjuy komt eraanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Isiolo het volgende:
over een uurtje de top-jury aan het werk
quote:Grulez
Palestijnen vrezen dode spelmomenten Israël
quote:sjimz
Ook hier is het Israëlische doel-wit
quote:Breach
"David ster van Israëlisch leger-elftal"
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
''Joden, Joden, wij worden kampioen.''
Welke waren er dan leuker? Kan het me niet voorstellen namelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef SCH het volgende:
Vriendjesjury. Jammer want er waren echt heel leuke bij. Maar snel naar de volgende ronde.
Voortaan gewoon op tijd jureren, dit is eigenlijk ook te laat voor jou, dan ben je niet meer zo helder.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welke waren er dan leuker? Kan het me niet voorstellen namelijk.
Okay, bedankt voor de broodnodige aanvullende infoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:22 schreef Grulez het volgende:
ik vind Obama (vanuit bepaalde perspectieven) net op van Basten lijken met eenzelfde coupe, maar dan doorbakken he
quote:
ik kan er ook wannabe ipv versie 2.0 van makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de broodnodige aanvullende info
Maak er maar 2 ronden vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef SCH het volgende:
Vriendjesjury. Jammer want er waren echt heel leuke bij. Maar snel naar de volgende ronde.
Jij hebt geen recht van klagen, ik heb je gespaard!quote:
sezten was geen jury hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:05 schreef Beschouw het volgende:
Hoop dat deze jury minder berekenend te werk gaat als vorig. Dat leek meer op liquidatie van rivaal.
Jij een rivaal?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:05 schreef Beschouw het volgende:
Hoop dat deze jury minder berekenend te werk gaat als vorig. Dat leek meer op liquidatie van rivaal.
Wat nouquote:
Was de rente hoog?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van klagen, ik heb je gespaard!
Toen ie gisteren z'n eerste executive order tekende zei hij nog "I'm a leftie, get used to it."quote:
Hoeft niet. Er zijn zat mensen die met links schrijven maar rechts zijn met voetbal. Ik zelf ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door FritsVanEgters op 21-01-2009 18:38:33 (spoiler alert) ]Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]Hoe weet jij dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Zijn zijn benen ook bruin?quote:
Beetje Kenyaquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Beschouw het volgende:
Aan zijn achterwerk te zien is het een rodekontbaviaan.
Top.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Breach het volgende:
Jury is eerder dan verwacht klaar. Om en nabij 9 uur zal zij haar oordeel vellen.
Doe je er speciaal een mooie jurk voor aan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Breach het volgende:
Jury is eerder dan verwacht klaar. Om en nabij 9 uur zal zij haar oordeel vellen.
quote:-Sjimz-
-Obama is extreem rechts-
quote:-Beschouw-
-,,Bokito duikt op op Varkenoord.''-
quote:-daankes-
-Ongeluk komt nu al naar Obama toe -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-2012: "Laatste der Palestijnen vindt onderdak bij Obama"-
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:01 schreef SCH het volgende:
1 en 2 snap ik niet, 3 vond ik wel aardig, die had 1 moeten zijn en ik 2 natuurlijk
quote:
Ja maar... Ik ben wel voor Ajax..quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Homofoob. Kan ik jullie nog omdraaien?
Nouja als israel toch aan het slachten is, zal er ooit nog 1 overblijven. ofzo....quote:Wat betreft de poedel, sorry Isiolo, ik vat hem echt niet..
Ook die van jou stond op het randje van het podium (meen ik echt).quote:
Die was ook een stuk beter dan alle drie die erop stonden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ook die van jou stond op het randje van het podium (meen ik echt).
Ga jij morgen bewijzen dat het anders kan? Graag zelfsquote:
Is al eens geweest..quote:
Jij weet wel hoe je de jury van morgen warm krijgt voor jou onderschriftquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef sezten het volgende:
Breach zet de slechste op het podium zodat de beste niet wint. (kuch).
inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
deze foto is ook al eens geweest...
Je snapt m gewoon nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef sezten het volgende:
Pas op: SCH gaat echt voor het podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |