Ik, zondag!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef DR34M3R het volgende:
Verjaardagsvisite? Wie is er jarig dan?
Mag ik je nu alvast feliciteren?quote:
Zeg!quote:
Alleen met het feit dat ik zondag jarig ben. Nu al feliciteren met een verjaardag brengt ongeluk!quote:
gefeliciteerd dan met het feit dat je zondag jarig bent en alvast een hele fijne dag gewenst!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen met het feit dat ik zondag jarig ben. Nu al feliciteren met een verjaardag brengt ongeluk!
Dank jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan met het feit dat je zondag jarig bent en alvast een hele fijne dag gewenst!
Neen.quote:
asjequote:
Dat is dan een goed idee, want ik houd niet zo van ouwe taartenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
asjeen ook ik kom nog wel even een keer taart halen
ruilen we dan voor een stuk van mijn taart nog van december
(al zal ik wel ff verse maken tegen die tijd
)
nee daarom , ik hou gewoon rekening met jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dan een goed idee, want ik houd niet zo van ouwe taarten.
braaf, die ene link is goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef MPG het volgende:
Zo. Pagina met links naar oude topics bijgewerkt, en wiki ook.
Ik ook. Heb vanochtend om 7 uur wat gegeten, dus het wordt tijd voor nieuw voedsel.quote:
Heeft SchoonOA je een kantineverbod gegeven dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Heb vanochtend om 7 uur wat gegeten, dus het wordt tijd voor nieuw voedsel.
Sterktequote:
Dan wordt t echt tijd ja. Moest je van schoonOA je uren compenseren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Heb vanochtend om 7 uur wat gegeten, dus het wordt tijd voor nieuw voedsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |