MadMaster +1quote:Op maandag 19 januari 2009 10:11 schreef MadMaster het volgende:
Blue Monday - New Order
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
De bovenste is Kane, die heeft een nummer dat Faithless heet?
De onderste is een deel van de band Faithless
Huh bovenin is toch Blof?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
De bovenste is Kane, die heeft een nummer dat Faithless heet?
De onderste is een deel van de band Faithless
Ahja: Dit is mijn kerk/This is my church (uit God Is A DJ) ?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Helpt het als ik zeg dat het bij Blof om 'Hier' gaat?
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:04 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ahja: Dit is mijn kerk/This is my church (uit God Is A DJ) ?
quote:Hey, you know what paradise is?
It's a lie, a fantasy we create about people and places as we'd like them to be
But you know what truth is?
It's that little baby you're holding, it's that man you fought with this morning
Dassum... hoorde dat nummer een paar dagen geleden en moest echt ff m'n hersens laten kraken voor de naam van de zangeres (is uiteindelijk ook niet gelukt: viva googlequote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef cafca het volgende:
I've never been to me van Charlene (?)
Olivia Newton Johnquote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef ranja het volgende:
ah, de orginele Have you never been mellow? wie zong dat ook weer...
Roberta Flack en die is donkerquote:Op maandag 19 januari 2009 15:17 schreef MadMaster het volgende:
ah, de orginele Killing Me Softly? wie zong dat ook weer...
Origineel volgens mij...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:17 schreef ranja het volgende:
die coverde het toch ook
anders moet het een ander zijn...
Opgezocht en ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken de versie van Roberta Flack, maar dat zal wel de coverversie van '73 zijn... Geen idee van wie het origineel is.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:57 schreef ranja het volgende:
Wie is 'hij' in Killing Me Softly with His Song' van/ Roberta Flack / Fugees etc?
Toen was ik op vakantiequote:Op maandag 19 januari 2009 15:40 schreef cafca het volgende:
Toch is ze wel eens eerder langsgekomen hier:
[..]
Dat was Don McClean, maar wie zij isquote:Op maandag 19 januari 2009 15:40 schreef cafca het volgende:
Toch is ze wel eens eerder langsgekomen hier:
[..]
Hint:quote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was Don McClean, maar wie zij is
Waarschijnlijk wel, maar misschien gaat er ergens een belletje rinkelen....quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Dan weet ik nog maar de helft, denk ik...
Juist. het duitse zusje van Robert Longquote:Op maandag 19 januari 2009 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lori Lieberman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |