M'n rechten, waar zijn ze?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef Kreator het volgende:
Noem het [Usuals], kick de newbies eruit en het is 2002.
Ik doe even zo, zo is de overgang niet zo groot..quote:
*stil*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe even zo, zo is de overgang niet zo groot..
Die zijn getrouwd toch en wonen burgerlijk samen ergens in de polder?quote:
quote:
Ja, nee, hallo, dat was ik!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die zijn getrouwd toch en wonen burgerlijk samen ergens in de polder?
Dirk is homo geen kneus!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
talin kan voor dirk 'spelen'.
Smike is onvervangbaar.
Je bent in de tussentijd gescheiden en woont in de randstad?quote:
Dat dan weer niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent in de tussentijd gescheiden en woont in de randstad?
Ik dacht al dat ik een kaartje gemist hadquote:
ZE FLIKKERT MAAR LEKKER OP MET HAAR PUNT.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij wil SHE nog een punt maken mensen!
Interessante kwestie, SHE. Ik hou wel van vrouwen die boeiende vraagstukken posten op vrijdagochtend.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
ZE FLIKKERT MAAR LEKKER OP MET HAAR PUNT..
En tieten. Vergeet de tieten niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Interessante kwestie, SHE. Ik hou wel van vrouwen die boeiende vraagstukken posten op vrijdagochtend.
Dat kan ik heul niet betalen, K. Heul niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet je een keer naar de hoeren, Q:/. Dan weet je ook hoe het is en dan valt het niet zo op.
Q is tegenwoordig een slettebak andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet je een keer naar de hoeren, Q:/. Dan weet je ook hoe het is en dan valt het niet zo op.
Heb je daar wat tegen ofzo?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Q is tegenwoordig een slettebak anders
Punt tieten?quote:
Dat vroeg ik.. Waren ze plat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hadden juist perfecte jesters, T. Perfect.
Geen kneus omdat het Dirk is..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen kneus omdat hij homos is of geen kneus omdat hij Drik is.
Heb jij wat met de zin heb je er wat tegen ?quote:
Op zich wel ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb jij wat met de zin heb je er wat tegen ?
Doe lief, klootzak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
ZE FLIKKERT MAAR LEKKER OP MET HAAR PUNT..
Wat terecht zou zijn. Op zich dan. He.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef GI het volgende:
Joene gaat klagen dat er geen jetsers in de TT staan. Kijk uit hoor.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
talin kan voor dirk 'spelen'.
Smike is onvervangbaar.
i can do Both!quote:
neuh ill passquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Een dikke piemel in je hol kan je krijgen.
Je bent bi?quote:
Ik moet ergens nog mijn hedkani icon hebben..quote:
Ik mis ze wel ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat terecht zou zijn. Op zich dan. He.
quote:
En ik kreeg dat idee door :quote:
quote:
Ik voel me ook al jaren de treurende weduwequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef HeLLuM het volgende:
Usual-topics zonder Smike is als een fiets zonder iets.
Fiets zonder zadel fietst trouwens behoorlijk verneukt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef HeLLuM het volgende:
Usual-topics zonder Smike is als een fiets zonder iets.
Of als een Dirk zonder soa.
Jij kan het weten, geblakerde sodemieter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fiets zonder zadel fietst trouwens behoorlijk verneukt.
Inderdaad anders zou ik ook niet zeggen dat het verneukt fietst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Jij kan het weten, geblakerde sodemieter.
Hoe is het toch mogelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef Jarno het volgende:
Zag ik nou U. even voorbij flitsen of wat?
Flitsen ja. Ik rij immers geen Corsa.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef Jarno het volgende:
Zag ik nou U. even voorbij flitsen of wat?
Je vraagt het je af.quote:
Ga straaljagers aanduwen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad anders zou ik ook niet zeggen dat het verneukt fietst.
De na-geboorte-brander... handige bijkomstigheid van de JSF!quote:
Die Opel was zo vet dat het amper nog een Opel leek, jij bevooroodeelde tukkert.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die kamper-Opel die jij had was anders ook niet echt iets om trots op te zijn. Op zich.
Daar hebben ze handige elastiekjes voor tegenwoordig.quote:
Da's de rem.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar hebben ze handige elastiekjes voor tegenwoordig.
Krenk mijn trots niet, oostblokker. Je hebt Ripley ook al aan het huilen gemaakt. Genoeg is genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef HeLLuM het volgende:
Je hebt Ripley ook al aan het huilen gemaakt.
Je weet niet wie Hellum is hč, newbie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
He Hellum, kom je ook tapas eten?
Ik zou het graag met je over straaljagers hebben.
Er is mij ook wel eens verteld dat ze huilen als er wat andere dingen gebeuren. Dingen kapot van binnen enzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. ze hadden mij wel eens verteld dat vrouwen huilen na echt goeie sex, maar ik moest op een gegeven moment gewoon een emmer ophalen.
Niemand weet alles Krea.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet niet wie Hellum is hč, newbie.
Ook wel eens na echt slechte, denk ik zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. ze hadden mij wel eens verteld dat vrouwen huilen na echt goeie sex,
Dat was op zich wel bijzonder grappig. 150km omrijden omdat je een afslag mist.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef HeLLuM het volgende:
De laatste keer dat ik buiten de provincie Tapas ben gaan eten, heb ik ieder voetbalstadion in Nederland gezien en kwam ik ongeveer 3 dagen later aan.
vaak overkomen ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook wel eens na echt slechte, denk ik zo
Tja, het moet toch ergens nat worden hč.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. ze hadden mij wel eens verteld dat vrouwen huilen na echt goeie sex, maar ik moest op een gegeven moment gewoon een emmer ophalen.
Nee, ik heb geen klachten. Zelfs niet over dat petjequote:
Sinds wanneer doe je het met Geil Beelen ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen klachten. Zelfs niet over dat petje
Ander petjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je het met Geil Beelen ?
Ik heb niks tegen toupetjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen klachten. Zelfs niet over dat petje
Mwoch.quote:
Gelukkig maarquote:
Ja, die wel natuurlijk. Waarom denk je dat Smike weg isquote:
Echt mooi zijn ze ook niet is het wel ?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die wel natuurlijk. Waarom denk je dat Smike weg is
quote:
Mn geheugen wat doe ik.quote:
wat is dat voor Amsterdams woord voor mensen uit onze contreien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Krenk mijn trots niet, oostblokker. Je hebt Ripley ook al aan het huilen gemaakt. Genoeg is genoeg.
Amsterdams woord? HeLLum?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef TALIN het volgende:
[..]
wat is dat voor Amsterdams woord voor mensen uit onze contreien?
Uh-oh.quote:
Doe es amsterdams praten man , mandatory is een moeilijk woord voor oostblokkers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moeten we de FAQ mandatory maken.
Ik word gek van dat nummerquote:
Niks mis met!quote:
Heb je wat tegen die Juden ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef TALIN het volgende:
[..]
wat is dat voor Amsterdams woord voor mensen uit onze contreien?
Zo ver laat ik he tniet komen Joentje..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef Joene het volgende:
Vind ie Stef Ekkel ook mooi met zn woonboot ?
In mijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef Tally het volgende:
Ik word gek van dat nummer
Ik heb er thuis eentje die dat een leuk nummer vind en dus regelmatig mee staat te bleren (voor ik hem neerhoek)..
Valt me tegen Tal. Nederlandstalig is Hip.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo ver laat ik he tniet komen Joentje..
Heb je iets tegen hollandsche hits tijdens het huilen, r?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Ripley het volgende:
Dat draai je toch niet als het rode licht aangaat he, K?
Wil je d'r uitdrogen ofzo? Eerst haar zielmaat vermoorden om zelf een kans te kunnen maken en nu weer dit...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je iets tegen hollandsche hits tijdens het huilen, r?
Enorme toegevoegde waarde weer, deze post. Zelfs een PI erbij om de nietszeggende inhoud te verbloemen. Blauw past bij jou.quote:
Best een denigrerende opmerking, daar het Sensilube betreft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Vaseline elke week bij haar langs kwam om eem litertje af te tappen?
ik vond het al wat stil... bedankt dat je mijn wereld beter hebt gemaakt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef TALIN het volgende:
http://www.kxdata.nl/public/kxplayer.php
toch lekker!
Mijn man vind het gewoon echt leuk..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
In mijnstamkroeg
begint altijd iedereen mee te zingen op deze enorme hit-cover. Ik had em nog nooit gehoord en toen hoorde ik er niet meer bij.
Maar goed, mijn stamkroegbarchick (lekker lekker) is dan ook een blonde 39 jarige groningse kamper (met gronings/kampers/twentsch accent) die met een echt zigeuner (met viool) is getrouwd en dat publiek zit er zeg maar ook wel.
Ik ben niet Hip Joentje..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Valt me tegen Tal. Nederlandstalig is Hip.
Mijn zusje krijgt een kind van een joods negerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:56 schreef SHE het volgende:
Joods EN oostblokker.
Ik own jullie allemaal.
Das meteen incl gratis bochel toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje krijgt een kind van een joods neger
Waarom moet je weer mijn shine stelen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ben jij de vrouw van Wilders?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:56 schreef SHE het volgende:
Joods EN oostblokker.
Ik own jullie allemaal.
ik ben niet te ownenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:56 schreef SHE het volgende:
Joods EN oostblokker.
Ik own jullie allemaal.
Tov.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je avatar doet 't niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Enorme toegevoegde waarde weer, deze post. Zelfs een PI erbij om de nietszeggende inhoud te verbloemen. Blauw past bij jou.
Ik lijk op een oostblokker telt dat ook?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:58 schreef Kreator het volgende:
Ik ben pas écht oostblokker. SHE is zo'n neppe halfjood.
ik heb gta 4 gespeeld dus ik heb ook Oostblok credits!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik lijk op een oostblokker telt dat ook?
Krea sorry je droom in duigen te doen laten vallen maar ik woon niet zo heel ver van je vandaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:58 schreef Kreator het volgende:
Ik ben pas écht oostblokker. SHE is zo'n neppe halfjood.
Mijn haar wil je nooit vlechten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geeft niet, zullen we elkaars haar vlechten?
Geile bende hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
nakende in bad met een beetje schuim en buiten 32 graden celcius??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen badquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef TALIN het volgende:
[..]
nakende in bad met een beetje schuim en buiten 32 graden celcius??
Wat is dat - een tractor?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:57 schreef TALIN het volgende:
iedereen aan de lunsj...
beste S. Interklaas zie volgend:
[ afbeelding ]
eerder mag ook
Tapas bij jou om de hoek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
Een bijzonder goedemorgen Miss.
Een Sybian tractor!quote:
Koop er 1 voor (W)Yppyquote:
Ja, doei, dan ben ik straks helemaal overbodig!quote:
Welnee , ze zeggen toch altijd dat niks the Real Thing kan vervangenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, doei, dan ben ik straks helemaal overbodig!
Voornamelijk mannen zeggen datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Welnee , ze zeggen toch altijd dat niks the Real Thing kan vervangen
quote:
quote:
Was da maar zo.. Ik hoop op een borrel hier.. Kan ik eerder wegquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:42 schreef TALIN het volgende:
hier is het de regel: wil je eerder weg dan begin je ook op tijd, nu zit er zo'n kneus te mokken dat ie eerder weg wil maar pas om half 10 binnen kwam kakken.
zweten zal ie tot 6 uur zeker!
Ik heb straks 1,5 uur te killen tot de tapasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Was da maar zo.. Ik hoop op een borrel hier.. Kan ik eerder weg
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb straks 1,5 uur te killen tot de tapas.
Als ik nog samenhangend ben tegen die tijd natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb straks 1,5 uur te killen tot de tapas.
Ik mag hier het hele weekend blijven zitten als ik wil, maar ik zie er toch maar vanaf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]Ik mag hier zitten tot 18:00..
Alleen mijn baas vind het zielig als ik alleen zit als hij al naar de borrel is..
Dus ik blijf toch gewoon stiekum hopen op de borrel
Ja beetje doneren voor jan lul.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef Armageddon het volgende:
Zeg SHE, waar blijven die feauteaux?
Dat is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag hier het hele weekend blijven zitten als ik wil, maar ik zie er toch maar vanaf.
Sta wel weer standby, maar das gewoon gratis geld, ben in 7 jaar hier werken maar liefst 1 keer gebeld. Wel elk weekend 13 compensatieuren erbij....
Ik haat weekend diensten, maar dit houdt in dat ik overdag niet TE laveloos moet zijn en binnen een uur achter een PC met internetverbinding kan zittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi![]()
Was bij mijn vorige werkgever ook.. Hier heb ik geen weekenddiensten en vind ik ook totaal niet erg
Bij mijn vorige werkgever helaas maar al te vaak..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat weekend diensten, maar dit houdt in dat ik overdag niet TE laveloos moet zijn en binnen een uur achter een PC met internetverbinding kan zitten. En zoals ik al zei, ze bellen echt nooit....
Ja, nu ik dit gezegd heb zal ik dit weekend wel de lul zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever helaas maar al te vaak..
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nu ik dit gezegd heb zal ik dit weekend wel de lul zijn.
een vriend van mij werkt in het ziekenhuis en is verantwoordelijk voor de digitale rontgen... en altijd als hij weekend dienst had en ik bij hem bleef pitten werd hij om 8 uur gebeld..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever helaas maar al te vaak..
Bij mijn vorige werkgever werkte ik ook voor het ziekenhuis.. Voor de 24 uurs dienstquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een vriend van mij werkt in het ziekenhuis en is verantwoordelijk voor de digitale rontgen... en altijd als hij weekend dienst had en ik bij hem bleef pitten werd hij om 8 uur gebeld..
ze hebben hem zelfs een keer op lowlands gebeld toen hij daar knetter stoned zat te dazen in het gras![]()
herkenbaar, en dan gingen ze direct hun verhaal doen, tijdens Ministry in 2007 volgens mij, me on cloud 9 en maar vragen ja waar staat dat en dat en ik kreeg de hik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze hebben hem zelfs een keer op lowlands gebeld toen hij daar knetter stoned zat te dazen in het gras![]()
Mijn afscheidborrel werd de baas emotioneel.. Terwijl die er (naar mijn gevoel) alles voor heeft gedaan dat ik ontslag namquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij mijn vorige werkgever kon plots niemand naar m'n afscheidborrel komen, omdat een stel idioten het nodig vond juist die dag een paar torens binnen te vliegen. Iedereen in staat van paraatheid.
Ik vond het enigszins overdreven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Zo, die hebben echt moeite gedaan voor een smoes zeg!
Kan ik me voorstellen, en dan zijn er altijd nog van die mensen in TRU die beweren dat het allemaal in scene gezet is door de US... nou, dat lijkt me even niet!quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:29 schreef Joene het volgende:
Thuis dus.
jaquote:
Dat wel J. Op die zondagmiddag na dan.quote:
Succes J met die enorme terugreis ! , Doe je (W)yppy de groetsels?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:38 schreef Jarno het volgende:
En toch, ik ga het ook eens doen. Dat naar huis gaan dus.
De polder in? Succes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:38 schreef Jarno het volgende:
En toch, ik ga het ook eens doen. Dat naar huis gaan dus.
Damn!quote:
Veel succes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:36 schreef Jarno het volgende:
Wel een goed plan. Dat van thuis enzo.
Tof. Zie ook betreffende topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:38 schreef on_air het volgende:
Ya bet ya.
Dankjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
veel plezier op de geheime tappas meet vanavond!
Die's pas in maart man, ik ga vanavond alleen tapas eten met HWquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
veel plezier op de geheime tappas meet vanavond!
Veel plezier (en eet smakelijk) met HWquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die's pas in maart man, ik ga vanavond alleen tapas eten met HW
Romantischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
U2! Mario Kartse!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:49 schreef boem-dikkie het volgende:
En de rest allemaal een goed weekend.
Thxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:51 schreef Tally het volgende:
Prettig weekend Moozzie!
het word vast wel leuk R!quote:
Dat zeker, maar romantisch wordt het zeker nietquote:
wrom niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeker, maar romantisch wordt het zeker niet
Nou dat vind ik dan weer lulligquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeker, maar romantisch wordt het zeker niet
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:34 schreef n00cL30n het volgende:
Russische Wodka promotie heeft het kennelijk toch koud?
[ afbeelding ]
(weekendjesters post!)
Hey, ben jij weer vrij?quote:
Nog steeds weekend.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:23 schreef Adelante het volgende:
Hey, ben jij weer vrij?
quote:
Ik ben toch zeker geen 80? Ik zet wel een kussen tegen de hoofdsteun. (lees: dat was 1400 euro duurder)quote:Op zondag 18 januari 2009 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stukje elektrische verstelling?
Jammer van de levertijd, maar klinkt goed, dat nieuwe bed!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:25 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mezelf een cadeautje gegeven in de vorm van een bed. Eindelijk een goed bed.
Eastborn boxspring met springveer matrassen, maten 180x220cm.. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Nu nog even 6 tot 8 weken wachten op de levering.
.
t vrouwtje heeft weekend diesntquote:Op zondag 18 januari 2009 14:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie zitten hier in het weekend? Moeten jullie niet wandelen met vrouwke en de golden retriever? Kopje koffie en een monchou gebakje doen bij de plaatselijke kroeg en Spaghetti Carbonara eten om 6 uur terwijl Life & Cooking aanstaat op de 106 cm flatscreen?
Ja. Ben 1.93m dus dat is wel relaxed qua lengte. Slaap nu met m'n tenen tegen de tralies.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:31 schreef n00cL30n het volgende:
Jammer van de levertijd, maar klinkt goed, dat nieuwe bed!
Ah, irritant is dat ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef Kreator het volgende:
Ja. Ben 1.93m dus dat is wel relaxed qua lengte. Slaap nu met m'n tenen tegen de tralies.
ik heb 2.0 m en ik ben 1.88quote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, irritant is dat ja.
Bij het slapen.
Heb zelf 2.10m bed @ 1.96m lengte.
Puik.
Aargh, krijg helemaal bevriezingsverschijnselen angstdromen van de gedachte.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Ben 1.93m dus dat is wel relaxed qua lengte. Slaap nu met m'n tenen tegen de tralies.
Mwah als je ouders uitelkaar gaan en je vader vertrekt voor een emigratie , weet ik niet of ik degene ben die iets fout doe.quote:
Een uitzondering inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah als je ouders uitelkaar gaan en je vader vertrekt voor een emigratie , weet ik niet of ik degene ben die iets fout doe.
Ik wil hem best knuffelen hoor. Maar denk niet dat hij er op zit te wachten.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je nog iets koeler zijn, dat is nķg stoerder.
Goedzo. Dan doen we dat even samen. Ik denk dat hij er wel op zit te wachten.quote:
Bij deze Joene.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedzo. Dan doen we dat even samen. Ik denk dat hij er wel op zit te wachten.
Blue Monday zuigt wel.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel op zit te wachten.
Hij is vertrokken naar zweden en ergens een plaatsje tegen de poolgrens .quote:Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef Jimbo het volgende:
waar gaat ie heen emigreren joene ?
nu heb je mss een vet vakantie adres
Die van mij gaat dit jaar met z'n blonde doos naar de states emigreren. Heb je tenminste nog wat aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:41 schreef Joene het volgende:
Hij is vertrokken naar zweden en ergens een plaatsje tegen de poolgrens .
Ook zoiets tof, nou op dit moment heb ik even totaal geen behoefte aan contact met mn vader.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij gaat dit jaar met z'n blonde doos naar de states emigreren. Heb je tenminste nog wat aan.
Nah. Ik was laatst voor mijn client pc'tje even aan het kloten. En toen had ik dus met gpedit bij mijn eigen pc allemaal dingen uit gezet. En nu wou ik mijn achtergrond veranderen gister, bleek dat ik dat ook had uitgezet. En ik was dat command vergeten hoe ik die functie weer aan kon zetten.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met z-spatie w-spatie kun je windowzoomen in Autocad, b-d.
Of heb je daar niks aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |