M'n rechten, waar zijn ze?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef Kreator het volgende:
Noem het [Usuals], kick de newbies eruit en het is 2002.
Ik doe even zo, zo is de overgang niet zo groot..quote:
*stil*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe even zo, zo is de overgang niet zo groot..
Die zijn getrouwd toch en wonen burgerlijk samen ergens in de polder?quote:
quote:
Ja, nee, hallo, dat was ik!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die zijn getrouwd toch en wonen burgerlijk samen ergens in de polder?
Dirk is homo geen kneus!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
talin kan voor dirk 'spelen'.
Smike is onvervangbaar.
Je bent in de tussentijd gescheiden en woont in de randstad?quote:
Dat dan weer niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent in de tussentijd gescheiden en woont in de randstad?
Ik dacht al dat ik een kaartje gemist hadquote:
ZE FLIKKERT MAAR LEKKER OP MET HAAR PUNT.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij wil SHE nog een punt maken mensen!
Interessante kwestie, SHE. Ik hou wel van vrouwen die boeiende vraagstukken posten op vrijdagochtend.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
ZE FLIKKERT MAAR LEKKER OP MET HAAR PUNT..
En tieten. Vergeet de tieten niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Interessante kwestie, SHE. Ik hou wel van vrouwen die boeiende vraagstukken posten op vrijdagochtend.
Dat kan ik heul niet betalen, K. Heul niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet je een keer naar de hoeren, Q:/. Dan weet je ook hoe het is en dan valt het niet zo op.
Q is tegenwoordig een slettebak andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet je een keer naar de hoeren, Q:/. Dan weet je ook hoe het is en dan valt het niet zo op.
Heb je daar wat tegen ofzo?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Q is tegenwoordig een slettebak anders
Punt tieten?quote:
Dat vroeg ik.. Waren ze plat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hadden juist perfecte jesters, T. Perfect.
Geen kneus omdat het Dirk is..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen kneus omdat hij homos is of geen kneus omdat hij Drik is.
Heb jij wat met de zin heb je er wat tegen ?quote:
Op zich wel ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb jij wat met de zin heb je er wat tegen ?
Doe lief, klootzak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
ZE FLIKKERT MAAR LEKKER OP MET HAAR PUNT..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |