M'n rechten, waar zijn ze?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef Kreator het volgende:
Noem het [Usuals], kick de newbies eruit en het is 2002.
Ik doe even zo, zo is de overgang niet zo groot..quote:
*stil*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe even zo, zo is de overgang niet zo groot..
Die zijn getrouwd toch en wonen burgerlijk samen ergens in de polder?quote:
quote:
Ja, nee, hallo, dat was ik!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die zijn getrouwd toch en wonen burgerlijk samen ergens in de polder?
Dirk is homo geen kneus!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
talin kan voor dirk 'spelen'.
Smike is onvervangbaar.
Je bent in de tussentijd gescheiden en woont in de randstad?quote:
Dat dan weer niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent in de tussentijd gescheiden en woont in de randstad?
Ik dacht al dat ik een kaartje gemist hadquote:
ZE FLIKKERT MAAR LEKKER OP MET HAAR PUNT.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij wil SHE nog een punt maken mensen!
Interessante kwestie, SHE. Ik hou wel van vrouwen die boeiende vraagstukken posten op vrijdagochtend.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
ZE FLIKKERT MAAR LEKKER OP MET HAAR PUNT..
En tieten. Vergeet de tieten niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Interessante kwestie, SHE. Ik hou wel van vrouwen die boeiende vraagstukken posten op vrijdagochtend.
Dat kan ik heul niet betalen, K. Heul niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet je een keer naar de hoeren, Q:/. Dan weet je ook hoe het is en dan valt het niet zo op.
Q is tegenwoordig een slettebak andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet je een keer naar de hoeren, Q:/. Dan weet je ook hoe het is en dan valt het niet zo op.
Heb je daar wat tegen ofzo?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Q is tegenwoordig een slettebak anders
Punt tieten?quote:
Dat vroeg ik.. Waren ze plat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hadden juist perfecte jesters, T. Perfect.
Geen kneus omdat het Dirk is..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen kneus omdat hij homos is of geen kneus omdat hij Drik is.
Heb jij wat met de zin heb je er wat tegen ?quote:
Op zich wel ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb jij wat met de zin heb je er wat tegen ?
Doe lief, klootzak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
ZE FLIKKERT MAAR LEKKER OP MET HAAR PUNT..
Wat terecht zou zijn. Op zich dan. He.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef GI het volgende:
Joene gaat klagen dat er geen jetsers in de TT staan. Kijk uit hoor.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
talin kan voor dirk 'spelen'.
Smike is onvervangbaar.
i can do Both!quote:
neuh ill passquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Een dikke piemel in je hol kan je krijgen.
Je bent bi?quote:
Ik moet ergens nog mijn hedkani icon hebben..quote:
Ik mis ze wel ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat terecht zou zijn. Op zich dan. He.
quote:
En ik kreeg dat idee door :quote:
quote:
Ik voel me ook al jaren de treurende weduwequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef HeLLuM het volgende:
Usual-topics zonder Smike is als een fiets zonder iets.
Fiets zonder zadel fietst trouwens behoorlijk verneukt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef HeLLuM het volgende:
Usual-topics zonder Smike is als een fiets zonder iets.
Of als een Dirk zonder soa.
Jij kan het weten, geblakerde sodemieter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fiets zonder zadel fietst trouwens behoorlijk verneukt.
Inderdaad anders zou ik ook niet zeggen dat het verneukt fietst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Jij kan het weten, geblakerde sodemieter.
Hoe is het toch mogelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef Jarno het volgende:
Zag ik nou U. even voorbij flitsen of wat?
Flitsen ja. Ik rij immers geen Corsa.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef Jarno het volgende:
Zag ik nou U. even voorbij flitsen of wat?
Je vraagt het je af.quote:
Ga straaljagers aanduwen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad anders zou ik ook niet zeggen dat het verneukt fietst.
De na-geboorte-brander... handige bijkomstigheid van de JSF!quote:
Die Opel was zo vet dat het amper nog een Opel leek, jij bevooroodeelde tukkert.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die kamper-Opel die jij had was anders ook niet echt iets om trots op te zijn. Op zich.
Daar hebben ze handige elastiekjes voor tegenwoordig.quote:
Da's de rem.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar hebben ze handige elastiekjes voor tegenwoordig.
Krenk mijn trots niet, oostblokker. Je hebt Ripley ook al aan het huilen gemaakt. Genoeg is genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef HeLLuM het volgende:
Je hebt Ripley ook al aan het huilen gemaakt.
Je weet niet wie Hellum is hè, newbie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
He Hellum, kom je ook tapas eten?
Ik zou het graag met je over straaljagers hebben.
Er is mij ook wel eens verteld dat ze huilen als er wat andere dingen gebeuren. Dingen kapot van binnen enzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. ze hadden mij wel eens verteld dat vrouwen huilen na echt goeie sex, maar ik moest op een gegeven moment gewoon een emmer ophalen.
Niemand weet alles Krea.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet niet wie Hellum is hè, newbie.
Ook wel eens na echt slechte, denk ik zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. ze hadden mij wel eens verteld dat vrouwen huilen na echt goeie sex,
Dat was op zich wel bijzonder grappig. 150km omrijden omdat je een afslag mist.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef HeLLuM het volgende:
De laatste keer dat ik buiten de provincie Tapas ben gaan eten, heb ik ieder voetbalstadion in Nederland gezien en kwam ik ongeveer 3 dagen later aan.
vaak overkomen ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook wel eens na echt slechte, denk ik zo
Tja, het moet toch ergens nat worden hè.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. ze hadden mij wel eens verteld dat vrouwen huilen na echt goeie sex, maar ik moest op een gegeven moment gewoon een emmer ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |