Volledig mee eens...! (dat van twitter en gepraat he, die leeftijd dat ik opa ben heb ik nog niet bereikt...!)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:15 schreef DoctorB het volgende:
vroeger, in de tijd van opa DoctorB, vroegen wij gewoon om iemands telefoonnummer, en dan schreef je dat op een morsig bierviltje.
Het feit dat er op twitter veel over gepraat wordt is wel een duidelijk teken. Een teken dat ik zo'n geval in ieder geval niet ga kopen.
prijzen liggen tussen de 12 en 15 euroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Best tof eigenlijk. Veel makkelijker dan visitiekaartjes uitwisselen. Kost da?
Je kunt ook in groepjes van 12 kopen toch? Misschien moeten we een Fok! inkoopactie doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
prijzen liggen tussen de 12 en 15 euro
http://www.firebox.com/product/2266/Pokenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Best tof eigenlijk. Veel makkelijker dan visitiekaartjes uitwisselen. Kost da?
bij apartdesign.nl hebben ze de pokens ook al geloof ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.firebox.com/product/2266/Poken
Niet zover ik kon zien. Nadat ik de USB stick van de Poken in mijn pc stopte kreeg ik een autorun met een html file waarmee je kan startenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ziet er leuk uit! Ben dol op dit soort dingetjes...![]()
![]()
Vroeg me alleen wel af, zijn er bepaalde "systeemvereisten"? (moet je OS Windows zijn, of werkt het OS-onafhankelijk?).
Inderdaad, 14.95quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef miss_bleu het volgende:
bij apartdesign.nl hebben ze de pokens ook al geloof ik
neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef marcel-o het volgende:
werkt dit ook met je Fok! en pFlock profiel.
hoezo? Je bepaalt namelijk zelf welke sociale netwerk jij wilt delenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als het niet met pFlock werkt, wil ik er zeker 1
Ah, je kan er van alles opzettenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hoezo? Je bepaalt namelijk zelf welke sociale netwerk jij wilt delenDus als zou PF er wel op staan dan zet je die er toch niet op
Twitter was de hype van 2008, en de mensen die daarop zo actief zijn zijn de hype-volgers. Niet zo vreemd dat deze mensen nu dus over "poken" ouwehoeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef miss_bleu het volgende:
Op Twitter raakt men er niet over uitgesproken.
Heeft het dan geen meerwaarde boven een visitekaartje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Twitter was de hype van 2008, en de mensen die daarop zo actief zijn zijn de hype-volgers. Niet zo vreemd dat deze mensen nu dus over "poken" ouwehoeren.
Een visitekaartje is bruikbaar door iedereen aan wie je die geeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heeft het dan geen meerwaarde boven een visitekaartje?
Een visitekaartje raak ik kwijt als ik em van iemand krijg. Het is altijd irritant om die dingen in je werkmap mee te moeten nemen. Deze Poken kan wel eens wat worden, imoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een visitekaartje is bruikbaar door iedereen aan wie je die geeft.
Zo'n poken is afhankelijk van andere mensen met zo'n ding.
Ik verwacht ook niet dat dat de doelgroep is van de makers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef DoctorB het volgende:
zie jij volwassen mensen zo'n ding gebruiken? Ik niet.
ik ook niet, maar er wordt hierboven gesuggereerd dat het een ideale vervanger voor een visitekaartje kan zijn...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat dat de doelgroep is van de makers..
Klinkt nuttigquote:De Poken zelf bevat géén persoonsgegevens, maar een 128bit encrypted unique key. Als je de twee Pokens tegen elkaar aan houdt, worden deze 'keys' uitgewisseld, dus in principe weet de Poken niet meer, dan dat hij een andere Poken is tegen gekomen.
nee er zijn een aantal sociale netwerken die je kan linken. Waaronder linkedin, hyves, twitter, facebook.quote:
Ik denk dat ik het begrijp, denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee er zijn een aantal sociale netwerken die je kan linken. Waaronder linkedin, hyves, twitter, facebook.
Cool. Dankquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gelinkt in review op FP en op het forum hier
Hoe tof waren tamagotchi'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef PDOA het volgende:
Dit is/wordt net zo'n hype als tamagotchi. Over een jaar hoor je er niemand meer over.
de mensen waarvan ik weet dat ze 1 hebben, zijn allemaal volwassen. Met zoals de mensen die erover geïnterviewd zijn, door de NOS.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef DoctorB het volgende:
zie jij volwassen mensen zo'n ding gebruiken? Ik niet.
Op een schaal van 0 tot 10 toch wel een -3.quote:
Het wisselt alleen gegevens uit die jij vooraf instelt op de website.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klinkt nuttigWat wissel je dan eigenlijk uit
Je vraag wordt beantwoord in de review.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef Rewimo het volgende:
Niemand die mijn vraag hierboven kan beantwoorden?
Ik ben nog nietmand tegen gekomenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:17 schreef miss_bleu het volgende:
heb de mijne nu ook echt aan mijn sleutelbos hangen en heb al 1 iemand in mijn poken zitten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een visitekaartje raak ik kwijt als ik em van iemand krijg. Het is altijd irritant om die dingen in je werkmap mee te moeten nemen. Deze Poken kan wel eens wat worden, imo
Je hebt niet iemands poken. Als je de Pokens een High-four geeft worden de visitekaartjes gekopieerd. Als je je poken dan later koppelt aan je pc/laptop wordt je account bijgewerkt met de nieuwe visitekaartjes en wordt je op de verschillende netwerksites gelinkt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:34 schreef method21 het volgende:
[..]
ze zien me op kantoor al aan komen ... "HEY HEB JIJ DAT NUMMER VAN DIE EN DIE ?? " ..."NEE IK HEB ZN POKEN"
Jeetje, het zijn echt jouw windmolens he? In dat andere Poken-topic ageer je er ook al zo tegen. Wat hebben ze je misdaan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Vagere_Hein het volgende:
Dit soort gadgets hebben de uitstekende eigenschap om de kansloze wannabes te identificeren: ik heb zojuist de eerste droeftoeter die ik lid zag worden van de 'Dutch Poken users'-groep uit mijn LinkedIn-contactlijst geknikkerd.
Wat, Duizenden bloedzuigende Pokens die zich aan je huid vasthechten? Enge schaterende pokenbazen die veranderd zijn in zombies? Kan me dr weinig bij voorstellen...quote:
De hype is al voorbij hoor, je bent te laatquote:Op maandag 20 april 2009 14:12 schreef ErwinvanderW het volgende:
Net eentje besteld op www.poken2.nl ben benieuwd wat het is.
Precies, dit is echt een typisch voorbeeld van een hype. Buitengewoon veel nieuws erover in een korte tijd en daarna hoor je er niemand meer over.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:07 schreef Infinti het volgende:
Nog nooit van gehoord kunnen we nu spreken van een gefaalde hype
Ik hoor er nog regelmatig wat over hoor..quote:Op zondag 17 mei 2009 20:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Precies, dit is echt een typisch voorbeeld van een hype. Buitengewoon veel nieuws erover in een korte tijd en daarna hoor je er niemand meer over.
Dat is de verkeerde insteek. Die hebben minder wisselende contacten, althans, die blijven beperkt tot Urk en Volendam.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:03 schreef Cynix ® het volgende:
Want die hebben geen vrienden of hoeven geen vrienden?
Je begrijpt het principe niet. Waarom zou je vaker met elkaar poken? Een maal is afdoende.quote:
VH, met zulke opmerkingen is je insteek wel duidelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:10 schreef Vagere_Hein het volgende:
Dat weet ik. Laat ik het anders stellen: hoe vaak poken jullie per week? En is het een hoogtepunt in jullie week als je het ding tevoorschijn kunt trekken?
dan poke je toch lekker met jezelf ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:59 schreef Mr.DD het volgende:
1tje gewonnen bij Top-X en eentje gekregen van vaders werk. Je hebt er niks aan zolang niemand anders ze heeft. Beetje lame. En je kan hem ook niet gebruiken als USB-stick
Verschrikkelijk is het niet ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:58 schreef Jarno het volgende:
Door dit soort verhalen ga ik opeens geloven in een generatiekloof.
Al gedaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:52 schreef tas_koffie het volgende:
[..]
dan poke je toch lekker met jezelf ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |