Kwam gisteren DOKE tegen in de documentatie van de Oric-1 van een vriend. Poke voor 16-bit woordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:23 schreef LXIV het volgende:
Ik dacht
POKE 53280,0
POKE 53281,0
POKE 646,1
Dat is een beetje het probleem inderdaad. Ik vind het best een interessant ding en het zou best kunnen handig zijn, maar als jij de enige bent die zo'n ding koopt, heb je er totaal niet aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
Niemand die ik ontmoet heeft nog zo'n ding, dus tja...
Jamaar als iedereen dat nou denkt gebeurt er nooit watquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem inderdaad. Ik vind het best een interessant ding en het zou best kunnen handig zijn, maar als jij de enige bent die zo'n ding koopt, heb je er totaal niet aan.
Niet zo raar, want twitteraars lopen al met de hypes mee (bv twitteren)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
ze zijn iig onder de twitteraars heul populair.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:19 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Niet zo raar, want twitteraars lopen al met de hypes mee (bv twitteren)
Nee, ik zou zeggen, lees de review eens doorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef Nr.G het volgende:
En dan? Krijgt dan iedereen die jouw ding aanraakt goatse en tubgirl op zijn ding?
Ik had vrijdag een alien besteld, maar hij is er vandaag nog niet!quote:
Ik heb em besteld via ApartDesign besteld..quote:Op maandag 19 januari 2009 20:29 schreef Nizno het volgende:
zaterdag de 17e besteld en kreeg hem vandaag in huis. In een envelop handgeschreven en zonder afzenderadres ofzo....
Aan de review van miss_bleu te zien is dat ook mogelijk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef MonoSynth het volgende:
Jammer dat ze het geval aan een eigen site hangen om er meer geld uit te willen halen dan wat je aan het apparaat betaalt. Als het ding aan willekeurige social network sites te koppelen was (evt API voor eigenaars van Hyves/MySpace/Facebook) dan zou het een doorslaand succes kunnen worden. Hyves vriendjes scoren in de kroeg, op school, op werk en waar dan ook, prachtig toch?
Hyves is pas ;ater toegevoegd geloof ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef gday het volgende:
[..]
Aan de review van miss_bleu te zien is dat ook mogelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |