abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65101123
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat was geen rechtszaak. Stoute Specularium. De rechter heeft dus niet de kans gekregen om daarover te oordelen.
Dus als van Bommel nu vervolgd gaat worden is hij feitelijk al fouter dan Wilders.
pi_65101140
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dus als van Bommel nu vervolgd gaat worden is hij feitelijk al fouter dan Wilders.
Nee, want het beleid van het OM is niet eenduidig. Sowieso kan je dat nooit weten, omdat de rechter dus geheel anders kan oordelen dan het OM zelf.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 10:49:21 #28
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65101265
Al die pro-israel clowns die zograag een soort van veroordeling van Van Bommel zien kunnen er zeker van zijn dat het precedent dat daarmee geschapen word hun eigen vertegenwoordigers tot in het oneindige zal achtervolgen.

Selectieve Vrijheid van meningsuiting gaat niet meer gepikt worden.
pi_65101441
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:49 schreef NorthernStar het volgende:Al die pro-israel clowns die zograag een soort van veroordeling van Van Bommel zien kunnen er zeker van zijn dat het precedent dat daarmee geschapen word hun eigen vertegenwoordigers tot in het oneindige zal achtervolgen.

Dreigende woorden vriend
pi_65101485
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dreigende woorden vriend
De vredelievendheid spat idd van al zijn reacties af.
pi_65101705
Hij wijst anders wel op een plekje hypocrisie van bepaalde pro-Israëliërs.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65101716
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:56 schreef g0dz0r het volgende:

De vredelievendheid spat idd van al zijn reacties af.
Het enige precedent dat kan worden geschapen en wat mij betreft bijzonder positief is is dat mensen demonstraties gaan ontvluchten waarbij haatteksten tegen bevolkingsgroepen worden geroepen. Of het nu om haatteksten tegen moslims, tegen homo's of whatever gaat doet er toch niet toe?

Het zou wel grappig zijn als de kuip straks half leeg stroomt als de hamas-koren in vak s,x, weetikveel op gang komen.
pi_65101776
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het enige precedent dat kan worden geschapen en wat mij betreft bijzonder positief is is dat mensen demonstraties gaan ontvluchten waarbij haatteksten tegen bevolkingsgroepen worden geroepen. Of het nu om haatteksten tegen moslims, tegen homo's of whatever gaat doet er toch niet toe?

Het zou wel grappig zijn als de kuip straks half leeg stroomt als de hamas-koren in vak s,x, weetikveel op gang komen.
Alsof het slechts "erbij staan" in zulke gevallen voor een veroordeling zorgt. Dan zou ik dat eerlijk gezegd alles behalve grappig vinden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65101853
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Hij wijst anders wel op een plekje hypocrisie van bepaalde pro-Israëliërs.
Niet vergelijkbaar mi maar als je het dan toch gelijk wil stellen dan mag hij van mij samen met Wilders het bankje in.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:12:58 #35
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65102057
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:49 schreef NorthernStar het volgende:
Al die pro-israel clowns die zograag een soort van veroordeling van Van Bommel zien kunnen er zeker van zijn dat het precedent dat daarmee geschapen word hun eigen vertegenwoordigers tot in het oneindige zal achtervolgen.

Word up! Ik pleit voor een intifada! Een geweldloze intifada wel te verstaan

Alle gekheid op een stokje: Ik ben het met je eens NothernStar
pi_65107593
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:39 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het presidium is het bestuur van de 2e kamer. Dat bestuur heeft de idd bevoegdheid om een kamerlid te toegang te ontzeggen.
Blijkbaar niet, zoals gisteren werd verteld. Dat was dus een leugen van Bram.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:39 schreef buachaille het volgende:

Zeker weten van wel. Het weblog van Anja Meulenbelt (senator) gaat over niets anders dan israel en hoe erg dat land wel niet is.
Dus je mag geen kritiek hebben op het bestuur van Israel, omdat je dan een jodenhater bent? Daarmee beschuldig ten onrechte personen van anti-semitisme. Dat noemen we laster. Dat is ook strafbaar trouwens.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:05:51 #37
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_65108187
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef Pool het volgende:
Interessant was gisteren de reactie van Van Bommel over wat Israëlmaatje heeft gezegd over wat het Praesidium van de Tweede Kamer zou mogen en wat het zou hebben gedaan.

M. heeft eergisteren beweerd dat Van Bommel berispt zou zijn door het Praesidium en dat het Praesidium de toegang tot de Tweede Kamer zou mogen ontzeggen aan Van Bommel. Het Praesidium heeft toen met een brief gereageerd dat beide onwaarheden zijn. Ook Van Bommel was hier gisteren nog het meest verontwaardigd over.

Foutje? Of gaat M. echt zo ver dat hij doelbewust onwaarheden verkondigt? Als dat zo is, dan blijkt dat hij zijn emotionele band met Israël prioriteit geeft boven zijn integriteit als jurist en 'topadvocaat'.
Ik snapte al niet veel van de OP ("Glokalisering"), maar aan deze post hierboven kun je echt geen touw vastknopen. Is de winterkou je naar je hoofd gestegen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_65108266
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik snapte al niet veel van de OP ("Glokalisering"), maar aan deze post hierboven kun je echt geen touw vastknopen. Is de winterkou je naar je hoofd gestegen?
Volgens mij is alles in die post goed te volgen. Misschien heb je last van de opkomende griep-epidemie.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_65108304
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
Blijkbaar niet, zoals gisteren werd verteld. Dat was dus een leugen van Bram.
Nou het hoeft niet direct een leugen te zijn, het kan natuurlijk ook een vergissing van Moszkowics zijn. Laten we nog even wachten wat hij ervan zegt. Overigens heeft het presidium van de 2e kamer wel degelijk bevoegdheden om kamerleden de toegang te ontzeggen maar de criterea zijn niet helemaal duidelijk.
quote:
Dus je mag geen kritiek hebben op het bestuur van Israel, omdat je dan een jodenhater bent? Daarmee beschuldig ten onrechte personen van anti-semitisme. Dat noemen we laster. Dat is ook strafbaar trouwens.
Dat zijn jouw woorden. Ik zeg alleen dat wanneer je dag in, dag uit bezig bent met israel en een paar honderd dooie palestijnen, terwijl er in sudan honderduizenden doden sterven dan mag gerust de vraag gesteld worden wat daar het motief achter is. Alles bij elkaar opgeteld ga ik er vanuit dat mevrouw Meulenbelt een verwoed en herhaald jodenvervloekster is, hetzelfde geldt voor Greta Duisenberg en voor de "Elisabeth Nietzsche' van het Fok!-forum wiens naam ik nu even niet zal noemen. Overigens wordt de "fout" om israel en joden door elkaar te gebruiken ook door de israelhaters gebruikt, bijvoorbeeld: Bram Moszkowicz gaat van Bommel aanklagen.
pi_65108362
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De term Glokalisering is mij ook pas enige uren bekend (kan het ook niet vinden op Wiki) maar het houdt zoveel in dat problemen op wereldschaal op lokaal niveau worden uitgevochten o.i.d.
pi_65108822
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef buachaille het volgende:

[..]

Nou het hoeft niet direct een leugen te zijn, het kan natuurlijk ook een vergissing van Moszkowics zijn. Laten we nog even wachten wat hij ervan zegt. Overigens heeft het presidium van de 2e kamer wel degelijk bevoegdheden om kamerleden de toegang te ontzeggen maar de criterea zijn niet helemaal duidelijk.
In NOVA hamerde Bram er in elk geval nogal op dat hij zich erin verdiept had en dat hij 'gelijk' had.
quote:
Dat zijn jouw woorden. Ik zeg alleen dat wanneer je dag in, dag uit bezig bent met israel en een paar honderd dooie palestijnen, terwijl er in sudan honderduizenden doden sterven dan mag gerust de vraag gesteld worden wat daar het motief achter is. Alles bij elkaar opgeteld ga ik er vanuit dat mevrouw Meulenbelt een verwoed en herhaald jodenvervloekster is, hetzelfde geldt voor Greta Duisenberg en voor de "Elisabeth Nietzsche' van het Fok!-forum wiens naam ik nu even niet zal noemen. Overigens wordt de "fout" om israel en joden door elkaar te gebruiken ook door de israelhaters gebruikt, bijvoorbeeld: Bram Moszkowicz gaat van Bommel aanklagen.
Tuurlijk, in beide kampen wordt met dergelijke clichés gegooid.
- Voorstanders van de Palestijnen worden zeer snel 'anti-semieten' genoemd.
- Tegenstanders van de Palestijnen zijn automatisch Islam-haters.

Wat je schrijft komt een stuk genuanceerder over dan simpelweg roepen dat ze een anti-semiet is
Door zulke dingen te roepen zal dit topic ook gauw verwateren in een Hames-Israel bash-topic. En daar hebben we al genoeg van volgens mij
pi_65109195
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hij is vrijgesproken en heeft volgens de rechter niks fout gedaan, daarnaast heeft hij ook niet opgeroepen
tot gewelddadige opstand.

Van Bommel is niet meer te redden, als de SP zichzelf wil beschermen moet hij wel weg.
Dat zou wel een nieuw dieptepunt voor nederland zijn. Van Bommel probeert op te komen voor mensen die om het kort samen te vatten bestolen zijn van hun land en hun toekomst en werkelijk tot de meest armlastige, machteloze, rechteloze - kortom de meest genaaide - mensen ter wereld behoren. Het is echt diep triest dat hij zo wordt aangevallen en dat mensen zoals sommigen hier niet zien dat die heilige verontwaardiging van Bram M. ea complete hypocrisie en toneel is. Het motto van huidige tijd lijkt te zijn "Deposuit humiles de sede et exaltavit potentes"
pi_65109553
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef sepulep het volgende:Dat zou wel een nieuw dieptepunt voor nederland zijn. Van Bommel probeert op te komen voor mensen die om het kort samen te vatten bestolen zijn van hun land en hun toekomst en werkelijk tot de meest armlastige, machteloze, rechteloze - kortom de meest genaaide - mensen ter wereld behoren.
Onzin, de meeste palestijnen komen uit Egypte of de overige arabische landen. Arafat bijv. uit Cairo. Dé palestijnse staat Jordanië is gelegen op 80% vna het israelisch grondgebied. Hoeveel concessies moeten ze nog meer doen. En die palestijnen zijn ook zo lief niet. De Libanese palestijnen (herinner je het je nog?) hebben in de jaren 70 100.000 christenen uitgeroeid. Enne, in Israel wonen 1 miljoen "palestijnen", die hebben het naar eigen woorden prima. Denk dus eerst na voordat je onzin roep!
quote:
Het is echt diep triest dat hij zo wordt aangevallen en dat mensen zoals sommigen hier niet zien dat die heilige verontwaardiging van Bram M. ea complete hypocrisie en toneel is. Het motto van huidige tijd lijkt te zijn "Deposuit humiles de sede et exaltavit potentes"
Ook al zou je verontwaardiging terecht zijn en die van Moszkowics onterecht, er zijn antisemitische leuzen geroepen die ook joden treffend die niets met israel uitstaande hebben. Het is goed dat de rechter er eens naar kijkt, al was het maar vanwege van Bommel's renommee.
pi_65109612
Wie is de 'Elisabeth Nietzsche' van het Fokforum? Zeer benieuwd. Eventueel antwoord mag ook per PM.
pi_65109857
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wie is de 'Elisabeth Nietzsche' van het Fokforum? Zeer benieuwd. Eventueel antwoord mag ook per PM
Laten we daar verder maar niet op doorgaan, wie de schoen past die trekke hem aan
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:48:11 #46
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65109951
Ik denk dat je Mondinique bedoelt maar die is juist van de de moraal dus dat is een beetje het tegenovergestelde van Nietzsche
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:51:36 #47
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_65110095
In het Reglement van Orde zie ik eigenlijk maar één bepaling waarin het Presidium de bevoegdheid krijgt om een voorstel te doen om een lid de toegang tot een commissievergadering (dus niet eens tot de Kamer in het algemeen) te ontzeggen.

http://www.parlement.com/9291000/d/20060206_rvo_tk.pdf
quote:
38 lid 3. Het Presidium kan de Kamer voorstellen een lid dat de
vertrouwelijkheid van een commissievergadering of van een document
heeft geschonden, voor ten hoogste een maand uit te sluiten van alle
commissievergaderingen van een of meer commissies en/of van de
toezending van vertrouwelijke stukken.
Ik snap dus niet waar Bram M. het over heeft, maar misschien mis ik iets.

Verder mijn excuses voor mijn wat warrige FiPo, ik had even haast met typen en wist niet hoe je presidium schreef.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:53:45 #48
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65110186
Zou me niets verbazen als die sjacherjood gewoon geld wil zien v Van Bommel. Heeft ie vast ergens opgepikt, dat soort praktijken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:59:23 #49
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_65110444
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zou me niets verbazen als die sjacherjood gewoon geld wil zien v Van Bommel. Heeft ie vast ergens opgepikt, dat soort praktijken.
Sterker nog, hij wilde denk ik gewoon weer gratis reclame. Dat is gelukt, hij is weer bij P&W geweest.

Binnenkort vast weer bij DWDD of 24 uur met die kale in een hok.
pi_65110462
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Pappie_Culo het volgende:

Laat me raden: uw favoriete lectuur is de Protocollen van de Wijzen vam Sion?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')