Was het niet een heel pakje van 20?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:50 schreef beequeen het volgende:
Dit kan ik me nog goed herinneren. Er was een rookverbod en Roel moest in het geniep 10 sigaretten roken, niemand mocht het merken. En.....missie geslaagd.
[ afbeelding ]
Zo eng is het niet, ze lacht zelfs hartelijk om het misverstand tussen haar en Huub.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:07 schreef tuinfluiter het volgende:
spapaars bedankt voor de plaatjes en ook gifje van Brian,
ik heb een vraag, is het mogelijk dat die laatste foto
van een verminkte Claire hier edit en in het
topic: Ex-DGK'sters plaatst? Ik word er bang en misselijk van.
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 18
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zijn minst vernieuwend.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:19 schreef Christiaan het volgende:
10 jaar verbaggering van onze TV. Chapeau.
gadverdamme wat een zieke post is dit........quote:Op zondag 25 januari 2009 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo eng is het niet, ze lacht zelfs hartelijk om het misverstand tussen haar en Huub.
Niet Huub maar de drank deed het, en zo is het!!!!
Hadden ze Huub geen drank verbod gegeven in DGK, was hij nooit door ontwenning zo dronken geworden.
Een jaar DGK maakt meer kapot dan je vooraf had kunnen vermoeden!!
??????quote:Op zondag 25 januari 2009 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
gadverdamme wat een zieke post is dit........
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
??????
Geloof niet altijd wat je ziet,
Je bent veel te serieus bezig, Peet snapt het, nu jij nog.
Regel 1, leg het nooit uit, het is killing.
Ja het is goedquote:Op zondag 25 januari 2009 11:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
plaats ik een paar foto s is het weer niet goed
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja het is goed![]()
Er stond eerstens iets anders, toch?
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:29 schreef Suikeroom het volgende:
Bart leuk interview hoor met Sekihij zei wel grappige dingen over De Gouden Kooi
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Noek het volgende:
Seki over Natasia! " Zo godverdomse irritant dat wijf. Zo tyfus irritant. Vervelend teringkreng!"
Bart! Thnx man voor dit sukje!! hij was altijd een held van me!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef Noek het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Leuk, Bart!
goede timingquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef tuinfluiter het volgende:
DGK reallifesoap, 23 april 2008, bruiloft Claire en Huub. Foto: Huub en vader.
[ afbeelding ]
Moeder van vader Claire en Joris, broer van Huub.
[ afbeelding ]
Huub en Claire.
[ afbeelding ]
Bruid Claire.
[ afbeelding ]
Jaap, winnaar van de gouden kooi.
[ afbeelding ]
Amanda en Brian DGK-spelers.
[ afbeelding ]
Broer van Claire, Bram.
[ afbeelding ]
Vader en moeder van Claire.
[ afbeelding ]
Claire en Huub.
[ afbeelding ]
Gasten op de bruiloft.
[ afbeelding ]
Broers van Huub, Frank en Joris.
[ afbeelding ]
Huub en Palma.
[ afbeelding ]
Personeel Tilly, Palma en Herma.
[ afbeelding ]
Huub en moeder.
[ afbeelding ]
Nu alweer 9 maanden later, Claire en Huub verwachten deze zomer hun eerste kindje.
Voor de komende jaren: Veel liefde, gezondheid , succes, wijsheid en plezier toegewenst .
Caps: Akveor, Chufi, Disana ,Varen en....
hehe die voice-over ook, alsof het echt de bedoeling is om bekend te blijven na dat soort programma's.. ok Jaap en Huub denken dat maar de rest gaat gewoon weer verder met zn levenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Een fan van reallifesoap De Gouden Kooi in tv-programma Man Bijt Hond.
http://www.clipser.com/watch_video/122653
Film van Lambal, bedankt.
ergens tegengekomen in een topic hier op Fok, vond ik grappig dus opgeslagen.....quote:
Stefan toch?quote:
Ik heb gehoord dat Lieske zich na het huis vreemd heeft gedragen en dat niemand (ook Ingrid niet) nog met haar omgaat, helaas. Ingrid is nog goede vrienden met Rob en Nathalie. Bart zou haar makkelijk kunnen bereiken, maar volgens mij vindt hij dit aantal wel genoeg, jammer genoeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zou best Ingrid van BB5 terug willen zien, ook Sabrina, Monique BB6 of Lieske BB5..
denk Amanda ...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:01 schreef spapaars het volgende:
Nadia? op 24-nov-2007.
[ afbeelding ]
Zou heel goed kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.
Die had veel last van menstruatiepijn(30 tot 31 dagen PM)
Dusdanig veel last dat ze haar andere uitgang (uit pure liefde) beschikbaar stelde voor die poepschuiver
Brian's bont en blauw.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:21 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
kan ook zijn dat ze toen demonstreerde van hoe dik ze haar buik kon maken ....
en hier nog een Amanda .... nog niet helemaal gewend aan het korte spul wat ze moest dragen ...
[ afbeelding ]
HUH? Lees je je eigen posts wel nog even door voordat je het post?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:29 schreef dgklieke het volgende:
de laatstetijd is er veel commentaar op de reacties die bij een log wordt gepost
ook op mijn youtube kanaal na dat gister de telegraaf een link gezet heb neer 1 naar van mijn filmpje
nu kwam ik een log van robert jensen tegen wat daar daar voor reacties staan is niet normaal meer
Ik ookquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Big Brother
Ik mis Big Brother.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt om te kotsen die twee. Vooral die oranje dwerg met die dweil op zijn kop ±D
Geen Nederlandse BBquote:
Bestaan er dan stream kijkcijfers over de eerdere BB's of DGK?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:46 schreef dieenebart het volgende:
Gezien de reacties is de volgende vraag wel gerechtvaardigd:
Hoeveel mensen zouden er nog iedere dag willen streamen dan?
* meldtquote:Op maandag 9 februari 2009 20:46 schreef dieenebart het volgende:
Gezien de reacties is de volgende vraag wel gerechtvaardigd:
Hoeveel mensen zouden er nog iedere dag willen streamen dan?
Leuk interview!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef beequeen het volgende:
Interview met Tanja nu te zien op http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/.
Niet?quote:
Oh leuk! Ben benieuwd, vanavond even kijken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef beequeen het volgende:
Interview met Tanja nu te zien op http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/.
In tegenstelling tot hoe ze in BB was bedoel je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:46 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
juist wel, hier komt ze heel sympathiek over
Wat mij betreft wel ja. Ik heb niet aan veel BB'ers zo'n hekel gehad als aan Tanja. Maar volgens mij valt ze heel erg mee. En ik was het nog met heel veel wat ze zei eens ook. Dat helpt ook altijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
In tegenstelling tot hoe ze in BB was bedoel je?
De huilsmiley die je plaatste achter die opmerking schept dan enigszins verwarringquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:46 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
juist wel, hier komt ze heel sympathiek over
Ik zal het wel een beetje gemist hebben dan, in BB. Maar nu had ze wel een leuk verhaal om te vertellen. En ze was heel lief voor haar dochtertjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja. Ik heb niet aan veel BB'ers zo'n hekel gehad als aan Tanja. Maar volgens mij valt ze heel erg mee. En ik was het nog met heel veel wat ze zei eens ook. Dat helpt ook altijd
Dat was ook wel te merken ja. Had ik ook nooit verwacht. Ik BB leek ze af en toe zelfs helemaal geen zin aan een kind te hebben, zo erg was het soms. Maar ik ben ook om. Tanja is best leuk en liefquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zal het wel een beetje gemist hebben dan, in BB. Maar nu had ze wel een leuk verhaal om te vertellen. En ze was heel lief voor haar dochtertje
Die associatie had ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef spapaars het volgende:
Grappig, tijdens het stukje waarin Tanja het heeft over softdrugs doet die kleine iets met een armbandje, wat een bekend ritueel is bij hard drugs gebruikers.
Ach, ze zegt het zelf in het interview. Ze zat er voor spek en bonen gewoon zwanger te zijn. Ze moest niks en mocht alles. Best sneu als je op zo'n manier meedoet aan BB.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Toch vraag ik me wel af of ze inmiddels wél geinteresseerd is in andere mensen. Ik weet nog dat ze tijdens BB NOOIT een keer aan een van de andere bewoners iets over zijn/haar leven vroeg.
dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef spapaars het volgende:
Grappig, tijdens het stukje waarin Tanja het heeft over softdrugs doet die kleine iets met een armbandje, wat een bekend ritueel is bij hard drugs gebruikers.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |