quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef Sgele het volgende:
Ik maar wachten tot CP een nieuwe opent, zodat ik heul snel de fipo kan scoren..![]()
Jammer johquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef Sgele het volgende:
Ik maar wachten tot CP een nieuwe opent, zodat ik heul snel de fipo kan scoren..![]()
Balen ouwe, hier hebben we genoegquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsamme er is geen bier meer in huis
jij ...jij... zoon van je moeder!quote:
moet jij nog niet slapen ofzo?? oh...wacht ff...quote:
Yea u didquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lees uw PM herr Moozzie![]()
Alles z'n gangetje hierKan altijd beter natuurlijk
Hoeist met Mooz?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet jij nog niet slapen ofzo?? oh...wacht ff...
Kan me voorstellenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja echt serieus.. ik was me een portie boos..
eerst maar een uurtje hard gaan lopen..
Ja, ik zag 'm zelfs met rechts binnenkomenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Yea u did![]()
Maar dat weet je vast al
Je kan nog niet dat ene dagje lekker thuis blijven?quote:
Slapenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet jij nog niet slapen ofzo?? oh...wacht ff...
neej.. en zowiezo morgen op werk overleg..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kan nog niet dat ene dagje lekker thuis blijven?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. en zowiezo morgen op werk overleg..
dus ja.. moet wel gaan..
Dat vind ik dat weer wel klote voor jequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. en zowiezo morgen op werk overleg..
dus ja.. moet wel gaan..
Geef mij maar iets stomps en roestig...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het zit je niet mee he
Geen fipo, geen bier
Zoveel toeters en bellen zaten er toch niet opquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'm zelfs met rechts binnenkomen
Boeie, daar betaal je ziekte kosten voorquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:24 schreef Crazy-p het volgende:
heb dan deze week maar 2 dagen gewerkt.. best erg
* Crazy-p geeft Sgele een stanley mesje*quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat vind ik dat weer wel klote voor je![]()
[..]
Geef mij maar iets stomps en roestig...duurt het lang voor m'n slagader door is
Ja maar da's heul nie bot!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p geeft Sgele een stanley mesje*
hmmneeej.. daarvoor moest ik vrije dagen opnemenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Boeie, daar betaal je ziekte kosten voor
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
hmmneeej.. daarvoor moest ik vrije dagen opnemen
Dommiequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef Crazy-p het volgende:
maar door dat hardlopen..
(te weinig kleren aan)
ben ik nu wel weer aan het blaffen als een zieke hond..
* Sgele gooit stanley mesje in dartbord.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou en.. je doet het er maar meej!
ja ik ga toch niet hardlopen met een dikke winterjas aan..quote:
Serieus? Wat een kut baasquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
hmmneeej.. daarvoor moest ik vrije dagen opnemen
De brutaliteitquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou en.. je doet het er maar meej!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
huh?
laat maar...zat even niet op te letten.
Kan je wel darten dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit stanley mesje in dartbord.
Hey da's ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kreeg ik voor mn vader al niet eens.. moest daarvoor ook vakantie dagen opnemenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kut baas
Als ie een beetje meeleeft geeft hij je gewoon 2 weken vrij..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit stanley mesje in dartbord.
Hey da's ook leuk
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan je wel darten dan?
Met dat oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Help me teach her how to fly......
Dan wil ik niks afdoen aan de ernst van CP's situatie, maar er zijn weinig bazen die dat doen Moozquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kut baas![]()
Als ie een beetje meeleeft geeft hij je gewoon 2 weken vrij.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan je wel darten dan?
Met dat oogAls de besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Jezus wat een mongolen op je werkquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat kreeg ik voor mn vader al niet eens.. moest daarvoor ook vakantie dagen opnemen
sgijt mensen daar waar ik werk
gheghe.. lol.. weet ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan wil ik niks afdoen aan de ernst van CP's situatie, maar er zijn weinig bazen die dat doen Mooz
Krijg nou een zieke elleboog!quote:
Nou het was leuk totdat jij binnen kwamquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
En? Hoe gezellig is het hier?
Die kwam hier al kijken toen jij nog Mini Mooz heettequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou het was leuk totdat jij binnen kwam
doe's lief jijquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou het was leuk totdat jij binnen kwam
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kwam hier al kijken toen jij nog Mini Mooz heette
Okeej mamaquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ga je excuses maar aanbieden aan Lotte *booskijk*
Cheats denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef Sgele het volgende:
Je sig! Godver hoe krijg je dat nou voor elkaar Mooz!
Wat schattigquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef Moozzie het volgende:
Lieve BloodyLotte,
Sorry
Liefs Moozzie
Ik wist hetquote:
slaaplekker straksquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:43 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar eens een beetje tv kijken enzulks...
Mensen fijne avond! Spreek jullie morgen wel denk![]()
Oke man ruksequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:43 schreef Sgele het volgende:
doeg Sgelequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:43 schreef Sgele het volgende:
Denk je dat nou echt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje
Maar ik heb der wel weggepest
Nee dat was ook maar een grapjequote:
quote:Die noobjes ook tegenwoordig. Arrogante kindertjes.
Tegen de rest hallo liefjes en tegen mij ...quote:Tegen de rest zeg ik: hallo liefjesik ben er weer eventjes.
halloquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt?
Die noobjes ook tegenwoordig. Arrogante kindertjes.
Tegen de rest zeg ik: hallo liefjesik ben er weer eventjes.
Ja dat zag ik laterquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef BloodyLotte het volgende:
tegen jou zei ik ahww in een pm. omdat je me op je excuses wees. en dat was het dan wel weer
Gisteren lag ik er al om half10 in hoorquote:
Hehehe, ook vaak dappere plannen maar als het eenmaal zo ver isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gisteren lag ik er al om half10 in hoor
Ik had besloten maar weer eens gezond te doen, en die 23km naar m'n werk maar weer eens te gaan fietsen. Gelukkig was het droog en niet ál te koud. Helaas begon m'n dienst vandaag om 6 uur ')
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:14 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Hehehe, ook vaak dappere plannen maar als het eenmaal zo ver is
Hehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Herkenbaar
Goed voornemen van dit jaar: Beloften aan mezelf ook maar eens nakomen
Stiekem ben ik toch trots dat ik niet in die lijst voor komquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
Top 100 van donderdag 15 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 193 Ladylike
12. 150 Runx
12. 150 -Madskillz28TH
25. 117 Friday12
43. 093 WhiteLightning
45. 092 Sgele
58. 084 tripack
69. 078 Moozzie
81 meer dan gister, maar ik weer niet...
gister dus zowaar veel werk gedaan
Lekker hoor, als het heel erg mee zit, dan kan ik om kwart voor 3 naar huis... net als gister...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
Vandaag lekker om half 4 al naar huis!
Netjes hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
Top 100 van donderdag 15 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 193 Ladylike
12. 150 Runx
12. 150 -Madskillz28TH
25. 117 Friday12
43. 093 WhiteLightning
45. 092 Sgele
58. 084 tripack
69. 078 Moozzie
81 meer dan gister, maar ik weer niet...
gister dus zowaar veel werk gedaan
Echte bazen gaan altijd om kwart voor 3 naar huisquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker hoor, als het heel erg mee zit, dan kan ik om kwart voor 3 naar huis... net als gister...
Show offquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker hoor, als het heel erg mee zit, dan kan ik om kwart voor 3 naar huis... net als gister...
Dan moet die collega wel net zo tof zijn als jij...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Netjes hoor
Over een paar weken zal ik er ook weer wat vaker in staan... Ben momenteel druk bezig met een nieuwe collega inwerken, wat nogal veel tijd kost. Maar ik zal jullie beloven dat ook m'n nieuwe collega zich hier vaak zal laten zien!
Dank u voor het compliment!quote:
Gedrag is aan te lerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet die collega wel net zo tof zijn als jij...
Nee hoor... dat zou ik dan wel een stuk beter aanpakken natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gedrag is aan te leren
Hé, trouwens, je zit me toch niet te versieren he?
Helaasch voor jou ben ik geen eendofiel, jeweetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor... dat zou ik dan wel een stuk beter aanpakken natuurlijk...![]()
Sterf!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh WLHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Ze betalen mij hier ook goed maar toch vind ik dat niet goed als ik een hele dag op mijn reet moet zitten...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:55 schreef Tiestoo het volgende:
Verveel me dood. maar ze betalen goed, dus maakt het wel weer goed!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:00 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ze betalen mij hier ook goed maar toch vind ik dat niet goed als ik een hele dag op mijn reet moet zitten...
Maar ik heb een klusje gekregen![]()
Nu alleen nog even vragen hoe en wat
Ja lach maar... Krijg ik eindelijk werk is het werk is het nog werk waarvan ik geeneens het bestaan af wistquote:
ah das mooi..quote:
Hehehe tis hier 1 graad maar das lekker, vind ik he! Is mijn mening he! Zo denk ik er over he!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ah das mooi..
dan ga ik er nu vandoor en hoop ik dat je gelijk hebt
Gefeliciteerd kerelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
HOPPA EEN BAAN BIJ MIJN STAGEBEDRIJF !!!![]()
![]()
![]()
![]()
dank uquote:
Hallo!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:36 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
nog even snel voor ik naar mijn afspraak ga
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
![]()
![]()
![]()
goed gedaan jongenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
![]()
![]()
![]()
dank u allemaalquote:
ik zie nog dat poppetjequote:
baggerlay-out zekerquote:
Gefeliciteerd! Voor vast?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja duhquote:
iig voor een half jaar, totdat ik verder ga studeren !quote:
werkze!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef tripack het volgende:
ik ga op weg naar mijn afspraak zie jullie later![]()
das mijn nijnquote:
ik hoop dat ik daarna er kan gaan werken jahquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ik hoop dat ik daarna er kan gaan werken jah
gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
![]()
![]()
![]()
alweer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!!
je hebt een gratis ritje gewonnen op mn moeder
topic killer...quote:
ik wil ook wel mn vader sturenquote:
Ga je toch bier drinken ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:21 schreef Rossdale het volgende:
Tis vrijdag, aka geen collega's om me heen dag, aka hele dag fokken dag, aka snel voorbij dag, aka bijna weekend dag
jaquote:
* WhiteLightning gooit stiekem vodka in kipmetbiefstuk haar vruchtensap.quote:
Dat verschil proef ik zo als echt vruchtensap kennerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning gooit stiekem vodka in kipmetbiefstuk haar vruchtensap.
here you go
shit, door de mand gevallenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:43 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat verschil proef ik zo als echt vruchtensap kenner
Even kijken:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
shit, door de mand gevallen![]()
bent u geheelonthouder mevrouw kipmetbiefstuk ?
dat werkt niet. toevallig heb ik dat geprobeert.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef Mjahtogh het volgende:
Je moet eens een gaatje in een watermeloen maken en daar 1 of 2 flessen wodka in laten opzuigen en dan op een bbq lekker vers uit delen
nou dan blijft er idd weinig over . dan maar de hele dag seksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Even kijken:
- Ik rook niet
- Ik drink geen alcohol
- Vlees probeer ik ook zoveel mogelijk te ontwijken
Maar voor een pot seks ben ik nog steeds te porren![]()
Wat voor meloen had je dan? Hier ging het toch goed, maar tis wel vieeeessquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat werkt niet. toevallig heb ik dat geprobeert.
dat ding zit vol met water, dus eerst moet dat water eruit. dat had ik dus niet gedaan
mn hele ijskast zat vol met vodka daarna.en het was neit eens lekker
Hier op werk word dat wel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan blijft er idd weinig over . dan maar de hele dag seks
gewoon zon grote watermeloen. ik probeer het ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Wat voor meloen had je dan? Hier ging het toch goed, maar tis wel vieeeess
je bedoelt , jezelf over de streep trekken , is moeilijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Hier op werk word dat wel moeilijk hoor
Ja die deed t wel hierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon zon grote watermeloen. ik probeer het ieder geval niet meer![]()
[ afbeelding ]
ik had zowieso uurtje of 4 nodig voordat ik een halve fles erin had. tja hij zat vol met water, dus hij werkte niet echt meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:57 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja die deed t wel hierMaar dat gaat niet over een dag he! was een week of 10 dagen ofzo.
ruilen ? ik moet tot 17:30quote:
ja een maat van me had echt van die dingen gekocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Nice, om de tijd te doden met je collega's
Mogguhquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een maat van me had echt van die dingen gekocht.
en zon helikoptertje ook.
* WhiteLightning vind er zelf geen ruk aan
ps. goeiemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |