Dat verschil proef ik zo als echt vruchtensap kennerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning gooit stiekem vodka in kipmetbiefstuk haar vruchtensap.
here you go
shit, door de mand gevallenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:43 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat verschil proef ik zo als echt vruchtensap kenner
Even kijken:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
shit, door de mand gevallen![]()
bent u geheelonthouder mevrouw kipmetbiefstuk ?
dat werkt niet. toevallig heb ik dat geprobeert.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef Mjahtogh het volgende:
Je moet eens een gaatje in een watermeloen maken en daar 1 of 2 flessen wodka in laten opzuigen en dan op een bbq lekker vers uit delen
nou dan blijft er idd weinig over . dan maar de hele dag seksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Even kijken:
- Ik rook niet
- Ik drink geen alcohol
- Vlees probeer ik ook zoveel mogelijk te ontwijken
Maar voor een pot seks ben ik nog steeds te porren![]()
Wat voor meloen had je dan? Hier ging het toch goed, maar tis wel vieeeessquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat werkt niet. toevallig heb ik dat geprobeert.
dat ding zit vol met water, dus eerst moet dat water eruit. dat had ik dus niet gedaan
mn hele ijskast zat vol met vodka daarna.en het was neit eens lekker
Hier op werk word dat wel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan blijft er idd weinig over . dan maar de hele dag seks
gewoon zon grote watermeloen. ik probeer het ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Wat voor meloen had je dan? Hier ging het toch goed, maar tis wel vieeeess
je bedoelt , jezelf over de streep trekken , is moeilijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Hier op werk word dat wel moeilijk hoor
Ja die deed t wel hierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon zon grote watermeloen. ik probeer het ieder geval niet meer![]()
[ afbeelding ]
ik had zowieso uurtje of 4 nodig voordat ik een halve fles erin had. tja hij zat vol met water, dus hij werkte niet echt meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:57 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja die deed t wel hierMaar dat gaat niet over een dag he! was een week of 10 dagen ofzo.
ruilen ? ik moet tot 17:30quote:
ja een maat van me had echt van die dingen gekocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Nice, om de tijd te doden met je collega's
Mogguhquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een maat van me had echt van die dingen gekocht.
en zon helikoptertje ook.
* WhiteLightning vind er zelf geen ruk aan
ps. goeiemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |